Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-16@05:59:31 GMT

مرگ مقنی ۵۵ ساله در چاه

تاریخ انتشار: ۱۷ مهر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۳۹۹۴۹۲

مرگ مقنی ۵۵ ساله در چاه

به گزارش خبرگزاری مهر، در پی بروز حادثه گرفتار شدن یک مقنی در چاه، و تماس شهروندان با سامانه ۱۲۵، ستاد فرماندهی آتش نشانی تهران بی درنگ ساعت ساعت ۱۳:۳۵ روز گذشته آتش نشانان ایستگاه ۱۳ را به همراه تیم نجات ۲ به محل حادثه در خیابان شوش شرقی، خیابان درخشنده اعزام کرد.

رضا هاشمی شال معاون منطقه ۷ عملیات که در محل حادثه حضور داشت در این باره گفت: در گوشه ای از یک گاراژ به وسعت تقریبی ۸۰۰ متر مربع که محل جمع آوری ضایعات پلاستیکی بود یک مقنی ایرانی برای حفاری وارد چاهی به عمق ۲۰ متر شده بود و بدلیل نامعلوم بیهوش شده و شاهدان که صدایی از او نشنیده بودند در تماس با سامانه ۱۲۵ درخواست کمک کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: آتش نشانان پس از بررسی محل حادثه، اقدام به نصب علائم هشدار دهنده در محل و تیم نجات نیز کارگاه نجات را بر روی دهانه چاه برپا کردند.

هاشمی شال تصریح کرد: آتش نشانان با استفاده از ابزار مخصوص، با رعایت اصول ایمنی وارد چاه شدند و در کوتاهترین زمان ممکن پیکر بی جان مقنی را از چاه خارج کردند و امدادگران اورژانس حاضر در محل پس از معاینات پزشکی، مرگ وی را اعلام کردند.

وی افزود: آتش نشانان پس از تحویل پیکر بی جان مقنی به عوامل انتظامی حاضر در صحنه و ارائه تذکرات ایمنی به دیگر کارگران به ماموریت خود پایان دادند.

کد خبر 4741619

منبع: مهر

کلیدواژه: حفر چاه آتش نشانی مرگ خاموش اربعین 98 هفته ناجا شورای شهر تهران شهرداری تهران قوه قضاییه اربعین حسینی وزارت آموزش و پرورش محسن هاشمی پیروز حناچی نیروی انتظامی آتش نشانی دستگیری سارق نمایشگاه ایپاس سیدابراهیم رئیسی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۳۹۹۴۹۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تصادف مرگبار پژو با تابلوی راهنمایی در شیراز/ عکس

به گزارش خبرآنلاین، هادی عیدی پور یکشنبه در این باره به ایرنا گفت: ۲۶ فروردین ماه ۱۴۰۳ طی تماس با سامانه ۱۲۵، ستاد فرماندهی‌ آتش نشانی شیراز در جریان این حادثه قرار گرفت و آتش نشانان را به محل حادثه در نزدیکی پل فسا اعزام کرد.

وی ادامه داد: در این حادثه یک دستگاه خودرو سواری ۴۰۵ به علت نامعلوم از مسیر اصلی خود خارج شده و به تابلو شهری برخورد کرده بود.

رئیس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شیراز گفت: بر اثر این حادثه راننده و سرنشینان خودرو ۴۰۵ در داخل خودرو محبوس شده بودند که آتش نشانان با استفاده از تجهیزات تخصصی نجات، مصدومین و شخص فوت شده را با هماهنگی و همکاری عوامل اورژانس از خودرو خارج کردند و مصدومین برای انجام اقدامات لازم به مراکز درمانی منتقل شدند.

وی اظهار کرد: آتش نشانان پس از استقرار صحیح خودرویی و ایمن سازی کامل محل حادثه ،قطع سیستم برق خودرو و پاکسازی محل از حریق احتمالی با توجه به نشت بنزین از خودرو، اقدام به ایمن سازی محل حادثه کردند.

علت دقیق این حادثه از سوی کارشناسان پلیس در حال بررسی است.

۲۳۳۲۳۳

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1895126

دیگر خبرها

  • (ویدئو) آتش نشانان پنج توله سگ را از آتش سوزی نجات دادند
  • ریزش ساختمان مسکونی در کرمانشاه
  • محبوس شدن ۴ نفر در اثر ریزش ساختمان مسکونی
  • ریزش ساختمان مسکونی در کرمانشاه/۴ نفر نجات پیدا کردند
  • حبس شدن ۴ نفر در ریزش ساختمان مسکونی در کرمانشاه
  • محبوس شدن ۴ نفر در ریزش ساختمان مسکونی در کرمانشاه
  • ریزش ساختمان مسکونی و نجات ۴ نفر از ساکنین در تپه فتحعلی خان
  • تصادف مرگبار پژو با تابلوی راهنمایی در شیراز/ عکس
  • فوت یک مرد ۴۴ ساله به علت سقوط در چاه
  • آتش نشانان در محل وقوع ۲ حادثه حضور یافتند