Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تابناک»
2024-04-19@02:37:19 GMT

سرمربی تیم ملی جودو: به ایران برنمی‌گردم

تاریخ انتشار: ۱۷ مهر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۳۹۹۵۶۹

سرمربی تیم ملی جودو: به ایران برنمی‌گردم

به نظر می رسد بعد از پناهندگی سعید ملایی، جودوکار تیم ملی ، سرمربی وی نیز در حرکتی برنامه ریزی شده از بازگشت سر باز زده است.

به گزارش تابناک ورزشی، محمد منصوری که در سه سال اخیر سرمربی‌گری تیم ملی جودوی ایران را به عهده داشته است، با وجودی که قراردادش تا المپیک توکیو اعتبار دارد در گفتگو با یک رسانه بیگانه اعلام کرد که حاضر نیست به ایران برگردد!

پس از ماجرای جنجالی سعید ملایی و نیز تعلیق جودوی ایران، این سومین حاشیه جودوی ایران در ماه‌های اخیر است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منصوری به رادیوفردا گفته که دیگر نمی خواهد به ایران برگردد. گفته می شود سعید ملایی، نام منصوری را به فدراسیون جهانی این رشته داده است که تا المپیک وی را در آلمان تمرین دهد. این موضوع نشان دهنده برنامه قبلی این مربی و ورزشکار برای جدایی از تیم ملی است؛ سناریویی که توسط فدراسیون جهانی جودو هدایت و پیاده شد.

منبع: تابناک

کلیدواژه: چنار محمودی ایدز کامبوج مجید تخت روانچی عباس ایروانی سحر تبر منصوری جودو سعید ملایی تابناک ورزشی پناهندگی المپیک چنار محمودی ایدز کامبوج مجید تخت روانچی عباس ایروانی سحر تبر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۳۹۹۵۶۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هدست فدراسیون با سیستم VAR ست نمی‌شود!

به گزارش "ورزش سه"، همانطور که عنوان شد روز گذشته محمدرضا منصوری با پایان دوران داوری خود با حضور در استودیو آنتن دقایقی مهمان ما بود و در خصوص مسائل مختلفی به گفتگو پرداخت.

یکی از بخش‌های گفتگوی شکل گرفته که مشروح آن را به طور کامل طی ساعات آتی خواهید دید مربوط به امکانات داوری در فوتبال ایران بود. محمدرضا منصوری با اشاره به این موضوع که برخی باشگاه‌ها در لیگ برتر سیستم رادیویی و هدست را خریداری کرده و پیش از بازی‌ها در اختیار تیم داوری قرار می‌دهند، به موضوع خرید دو دستگاه هدست نیز توسط فدراسیون فوتبال اشاره کرد.

کمک داور باتجربه فوتبال ایران که سابقه قضاوت در رویدادهای مهم جام جهانی، جام کنفدراسیون‌ها و همچنین المپیک را در کارنامه دارد، در این بخش به نکته عجیبی اشاره کرد و مدعی شد که یکی از سیستم‌های خریداری شده توانایی هماهنگی با سیستم VAR را ندارد و این جهت بلااستفاده خواهد بود.

دیگر خبرها

  • جودوکاران ایران راهی هنگ‌کنگ می‌شوند
  • تیم ملی جودو ایران راهی هنگ کنگ می‌شود
  • تیم ملی جودوی ایران امروز راهی هنگ‌کنگ می‌شود
  • تیم ملی جودو مردان و بانوان ایران امروز راهی هنگ کنگ خواهند شد
  • تیم ملی جودو ایران امروز راهی هنگ کنگ می شود
  • بایدن از پس تبعات تحریم نفت ایران برنمی‌آید
  • هدست فدراسیون با سیستم VAR ست نمی‌شود!
  • نه؛ خبری از سعید معروف نشد
  • سرنوشت تلخ لوکادیا در اسپانیا | همه چیز عوض شد
  • امروز آمریکا از پس یمنی‌ها برنمی‌آید