Web Analytics Made Easy - Statcounter

اسدالله حیدری روز چهارشنبه در گفت و گو با ایرنا افزود:  این طرح به مدت ۹۰ روز درتمام مهدهای کودک روستایی  ادامه دارد.

وی ادامه داد:  باتوجه به اینکه  بسیاری از اختلالات وزن و کوتاهی کودکان ناشی از کم خواری است و از سال ها قبل وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در این زمینه مداخلات هدفمندی را پی گرفته بهزیستی نیز به نوبه خود در تلاش برای اقدامات موثر در این زمینه است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 
حیدری گفت: سوء تغذیه  ناشی از کمبود مواد مغذی آسیب زا  بوده و می تواند بستر مخرب و زنجیره ای از معضلات سلامتی را رقم بزند که علاوه برکاهش کیفیت زیست و عمر مفید فرد، هزینه های سربار در حوزه درمان را سبب شود.
وی تاکید کرد:  بهزیستی به عنوان یک نهاد حمایتی در تلاش است تا با اجرای طرح مختلف تغذیه سالم از جمله یک وعده غذایی گرم برای سلامتی کودکان در مهدهای کودک زیر پوشش خود اقدامات موثری را داشته باشد.
 تعداد  ۲۷۸ مهد کودک در استان البرز تحت نظارت بهزیستی بوده  که از این تعداد ۱۳ روستامهد و ۶۹ مهد در مناطق حاشیه و کم برخوردار هستند  و مابقی مهدهای کودک در مناطق شهری واقع شده اند.

۸۰۲۹/ ۶۱۵۵

منبع: ایرنا

کلیدواژه: اجتماعی دستگیری از نیازمندان تغذیه کودکان سازمان بهزیستی کشور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۳۹۹۶۸۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

«صفر» شدن تعداد زنان سرپرست خانوار پشت نوبت حمایت بهزیستی

معاون رئیس جمهور در امور زنان و خانواده از «صفر» شدن زنان سرپرست خانوار پشت نوبت حمایت بهزیستی خبر داد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، انسیه خزعلی در صفحه شخصی خود در شبکه اجتماعی ایکس در خصوص زنان سرپرست خانوار در صف انتظار حمایت نوشت:

«امروز مشاوران زن دستگاه‌های اجرایی مهمان بهزیستی بودند و خبرهای خوب یکی پس از دیگری...

بعد از خبر تعطیل شدن برخی شیرخوارگاه‌ها و سپردن نوزادان به خانواده‌ها، امروز خبر صفر شدن عدد زنان سرپرست خانوار در صف انتظار و مورد حمایت قرار گرفتن همه کسانی که در نوبت بودند، موجب آرامش شد.»

کد خبر 747164

دیگر خبرها

  • سنجش بینایی بیش از ۱۶۲ هزار کودک در آذربایجان‌غربی
  • غذای خیابانی در افغانستان؛ سرو آبگوشت پاچه گاو (فیلم)
  • توزیع بیش از ۸ میلیارد ریال فطریه میان مددجویان بهزیستی البرز
  • تکریم فرزندان مستقل بهزیستی در البرز
  • «صفر» شدن تعداد زنان سرپرست خانوار پشت نوبت حمایت بهزیستی
  • اجرای برنامه پیشگیری از تنبلی چشم بیش از ۱۶۲ هزار کودک در آذربایجان‌غربی
  • رصد اقدام دستگاه‌های اجرایی در حیطه امنیت غذایی و سلامت غذای کشور
  • رصد اقدام های دستگاههای اجرایی در حیطه امنیت غذایی و سلامت غذای کشور
  • اوتیسم؛ بیماری ناشناخته و بدون درمان!
  • تدوین بسته‌های خدمتی در برنامه سلامت خانواده