Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-16@22:47:45 GMT

غیبت تارتار و دستیارانش در تمرین نفت

تاریخ انتشار: ۱۷ مهر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۳۹۹۷۱۵

غیبت تارتار و دستیارانش در تمرین نفت

مهدی تارتار و دستیارانش دیروز در تمرین نفت مسجد سلیمان حاضر نشدند. این در حالی بود که باشگاه برای همه اینها بلیط سفر به مسجد سلیمان را تهیه کرده بود.

به گزارش "ورزش سه"، به نظر می رسد با این اتفاق تصمیم مهدی تارتار برای جدایی از نفت مسجد سلیمان جدی است. مهدی تارتار دیروز در مصاحبه ای اعلام کرد به طور حتم از نفت جدا خواهد شد و این به خاطر پیشنهاد گل گهر یا تیم دیگری نیست و از فضای کار در تیم هایی که برای پرداخت مطالبات بازیکن دچار مشکل هستند خسته شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

گفتنی است وزیر نفت در نامه ای رسمی که در فضای رسانه ای کشور منتشر شد همه شرکت های وابسته به وزرات نفت را از هزینه برای تیم های فوتبال منع کرده است و طبق قانون تیم نفت مسجد سلیمان نمی تواند از دولت بودجه رسمی بگیرد. تیم نفت مسجد سلیمان با وجود گذشت 6 هفته از بازی ها نتوانسته قسط اول قرارداد بازیکنان را پرداخت کند.

مهدی تارتار نفت مسجد سلیمان

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: مهدی تارتار نفت مسجد سلیمان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۳۹۹۷۱۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

غیبت مشکوک داسیلوا در تمرین/ نکونام سرپرست استقلال را کنار گذاشت!

تمرین تیم فوتبال استقلال در شرایطی برگزار شد که سرپرست این تیم به دلیل اختلاف با سرمربی حق شرکت در تمرین را نداشت و مدافع برزیلی آبی‌ها نیز غایب بود!

به گزارش ایرنا، امروز عکسی از تمرین استقلال منتشر شده است که در این عکس غیبت دو نفر خودنمایی می‌کند. رافائل داسیلوا، مدافع برزیلی و نصرالله خواجه‌گیری، سرپرست استقلال دو چهره غایب در کمپ زنده‌یاد ناصر حجازی بودند.

دلیل غیبت داسیلوا در تمرین استقلال مشخص نیست اما گفته می‌شود جواد نکونام، سرمربی این تیم چند روزی است که اجازه حضور در تمرینات را به او نداده است و به نظر می‌رسد که ریشه این تنش به اواسط نیمه اول دیدار آبی‌ها برابر آلومینیوم برمی‌گردد؛ تنشی که دنباله آن به رختکن کشیده شد!

همچنین گفته می‌شود علت اختلاف نکونام و خواجه گیری نیز به اتفاقاتی بر می‌گردد که در بازی با آلومینیوم اراک رخ داد و باعث شد تا میان این دو نفر چالشی جدی شکل بگیرد که در پی آن خواجه‌گیری اجازه همراهی استقلال را در پرواز بازگشت به تهران از اراک پیدا نکرد و با خودروی سواری به تهران بازگشت!

کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: حمايت رئيس جمهور جديد برزيل از سياست‌هاي داسيلوا در قبال ايران حکم آزادی رئیس جمهور سابق برزیل صادر شد

دیگر خبرها

  • نکونام سرپرست استقلال را کنار گذاشت
  • غیبت پر معمای سیلوا در تمرین استقلال
  • مدافع برزیلی استقلال مصدوم است/ قهری در کار نیست
  • قهر تکذیب شد؛ ستاره استقلال مصدوم است
  • کنار گذاشتن سرپرست تیم استقلال و غیبت مدافع برزیلی
  • غیبت مشکوک داسیلوا در تمرین/ نکونام سرپرست استقلال را کنار گذاشت!
  • (عکس) مهدی تارتار در بیمارستان بستری شد
  • مهدی تارتار راهی بیمارستان شد (+عکس)
  • مهدی تارتار راهی بیمارستان شد + عکس
  • لیگ‌یک/ شاگردان اشکش لیگ برتر می‌خواهند