Web Analytics Made Easy - Statcounter

بعد از کنار رفتن فرهاد از سمت تیم ملی امید حالا حواشی او و بگو مگوهایش با استیلی پایان یافتنی نیست، حواشی که تنها قربانی‌اش جوانانی هستند که آرزوی المپیک دارند.

به گزارش خبرنگار ایمنا، دعوای ادامه دار فرهاد و استیلی، داستان‌های پیش‌روی حضور بانوان در ورزشگاه آزادی و شکل گرفتن تیم کامل ملی مهم‌ترین عناوین روزنامه‌های ورزشی صبح امروز -۱۷مهر۱۳۹۸-بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نارضایتی هواداران پرسپولیس از دفاع راست‌های پرسپولیس و اوج اعتراض‌های آنها به حسین ماهینی از هواداران به سرمربی این تیم نیز رسیده است و حالا از باشگاه پرسپولیس خبر می‌رسد که رامین رضاییان به سرمربی این تیم پیشنهاد شده است، "خبرورزشی"با عنوان"‌رامین رضاییان به کالدرون پیشنهاد شد" از این اخبار نوشت.

"همه پشت ویلموتس"عنوان" ایران ورزشی" برای آماده شدن تیم ملی برای مصاف با کامبوج است، اردویی که با آمدن لژیونرها و دعوت شدن نورافکن کامل شد و حالا یوزها آماده یک برد پرگل مقابل چشم بانوان مقابب کامبوج می‌شوند.

"گل" با عنوان "آزادی آماده پذیرایی از بانوان" از مراحل آماده سازی بزرگترین ورزشگاه ایران برای میزبانی از بانوان نوشت، آماده سازی که با حصار کشی همراه بود که حواشی و سوالات زیادی را در ذهن فوتبال دوستان ایجاد کرد، باید دید اولین حضور غیرگزینشی بانوان در ورزشگاه به کجا ختم خواهد شد.

"ابرار ورزشی" با عنوان "مجیدی نباید مربیگری امیدها را می‌پذیرفت" از اظهارات علی دایی در نقد از فرهاد مجیدی نوشت، اظهاراتی که دایی دلیل آن را بی‌تجربگی مجیدی دانست، البته که مجیدی مقصر نتایج ضعیف را از کمیته فنی تا سرپرست دانست.

"هدف" "شما چند نفرید؟" را به نقل از مجیدی به عنوان اول خود بدل کرد، این روزنامه اظهارات اخیر استیلی و مجیدی  ا روبه‌روی هم قرار داده است، حواشی که تنها قربانی آن نه مجیدی و استیلی بلکه تیم ملی امید خواهد بود.

"پیروزی" در یک عنوان جالب از اظهارات استیلی نوشت"دیگر نمی‌خواستم سرمربیگری  کنم اما مجبور شدم"، عنوانی که البته بسیاری آن را نادرست می‌دانند.

کد خبر 392602

منبع: ایمنا

کلیدواژه: روزنامه روزنامه گل روزنامه پیروزی روزنامه هدف روزنامه خبر ورزشی روزنامه ایران ورزشی روزنامه شوت روزنامه ورزشی شهر شهروند کلانشهر مدیریت شهری کلانشهرهای جهان حقوق شهروندی نشاط اجتماعی فرهنگ شهروندی توسعه پایدار حکمرانی خوب اداره ارزان شهر شهرداری شهر خلاق

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۳۹۹۷۴۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رامین رضاییان تکذیب کرد؛ 3 کارته هستم و مقابل پرسپولیس بازی می‌کنم

رامین رضاییان برای بازی مقابل پرسپولیس مشکلی ندارد.

طرفداری | رامین رضاییان مافع آماده این روزهای سپاهان برای بازی مقابل پرسپولیس محروم نیست.

رامین رضاییان مدافع سپاهان که در پیروزی 2-1 ملوان در ترکیب تیم مورایس حضور داشت، در ثانیه های پایانی نیمه اول کارت زرد گرفت و در برخی رسانه گفته شد که این بازیکن بازی بعدی حساس تیمش مقابل پرسپولیس را به دلیل 4 کارته شدن از دست داده است.

اما رامین رضاییان با انتشار یک استوری اعلام کرد که این خبر کذب است و 3 کارته است و برای رویارویی با تیم سابقش مشکلی ندارد.

 

از دست ندهید ????????????????????????

چرا دیوید تیلور باخت؟  خداحافظی دیوید تیلور از کشتی و ورود به MMA پیش‌بینی سیمپسون‌ها؛ رونالدو در فینال جام جهانی 2026 فان؛ اگر شغل نیکولا جکسون رانندگی بود!

دیگر خبرها

  • عکس| تبریک فرهاد مجیدی به العین به زبان عربی
  • تبریک فرهاد مجیدی به العین به زبان عربی! + عکس
  • (تصویر) عرض اندام معنادار فرهاد مجیدی در اینستاگرام!
  • عرض اندام معنادار فرهاد مجیدی در اینستاگرام!
  • شهریار و رامین یک قدم تا 20 شدن!
  • عکس| رامین رضاییان مقابل پرسپولیس محروم نیست
  • سند: رامین رضاییان مقابل پرسپولیس (عکس)
  • رامین رضاییان تکذیب کرد؛ ۳ کارته هستم و مقابل پرسپولیس بازی می‌کنم
  • رامین رضاییان تکذیب کرد؛ 3 کارته هستم و مقابل پرسپولیس بازی می‌کنم
  • شوک به رامین رضاییان قبل از دیدار مقابل پرسپولیس