Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا، حجت الاسلام والمسلمین اله نور کریمی تبار روز چهارشنبه در دیدار با فرمانده نیروی انتظامی جمهوری اسلامی اظهار داشت: پیاده روی اربعین، همایش بزرگ معنوی و وحدت بخش جهان اسلام و مانور وحدت، نمایش قدرت مسلمانان و تصویر هویت اصلی امت اسلامی است.

وی افزود: امسال اشتیاق مردم و حضور زودتر از موعد زائران برای حضور در این تجمع بزرگ و جهانی همه سازمان ها و دستگاه ها را غافلگیر کرد، باوجود تلاش دشمن و تبلیغات منفی برای جلوگیری از برگزاری اربعین، هرسال به تعداد عاشقان حسینی افزوده می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه ایلام با بیان اینکه اربعین فرصت و توفیقی است که خداوند در اختیار مردم ایلام قرار داده است، یادآور شد: کاهش تخلفات مرزی مانند خروج غیرقانونی از مرز در سال جاری، نشانگر قانون مداری بسیار بالای مردم است.

حجت الاسلام والمسلمین کریمی تبار در بخش دیگری از سخنان خود با تبریک هفته ناجا، تاکید کرد: هفته نیروی انتظامی فرصت مناسبی برای معرفی اقدامات و عملکرد پلیس به جامعه است که البته نقش مردمی بودن پلیس در سطح کشور در کارنامه درخشان نیروی انتظامی بسیار محسوس است.

شهرستان مرزی مهران در ۸۵ کیلومتری جنوب غربی ایلام با داشتن مرز بین‌المللی از معابر اصلی و مهم تردد خودروهای شخصی، کامیون های حامل کالاهای صادراتی و خودروهای حامل زائران عتبات عالیات است.

پیش بینی می شود در ایام اربعین امسال ۷۰ درصد از مجموع زائران مرز مهران را برای تردد انتخاب کنند و هم اکنون به طور معمول در این ایام روزانه بیش از ۱۰۰ هزار نفر از مرز مهران راهی عتبات عالیات می شوند.

۷۱۷۲/۶۰۳۲

منبع: ایرنا

کلیدواژه: ایلام اربعین حسینی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۴۰۰۰۳۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تردد ۱۴۳ هزار نفر از مرز مهران

                                                به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز ایلام؛ سیدزاهدین چشمه خاور اظهار داشت: این میزان تردد شامل ۱۳۲ هزار و ۷۰۰ نفر ایرانی و ۱۰ هزار و ۴۲۶ نفر خارجی بوده است.   وی در ادامه بیان کرد: همچنین طی ۲۸ اسفندماه تا پنجم فروردین ماه یک میلیون و ۷۰۰ هزار تردد وسایل نقلیه در استان ثبت شده است.   مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان ایلام عنوان کرد: همچنین طی این مدت سه هزار و ۵۰۰ سفر در استان ثبت و بیش از ۲۲ هزار مسافر نیز جابجا شده است.

دیگر خبرها

  • راهپیمایی جمعه‌های خشم فردا در فارس
  • مراسم راهپیمایی جمعه‌های خشم در فارس برگزار می‌شود
  • نشست هماهنگی راهپیمایی روز قدس در مهریز
  • نیروی انتظامی جان خود را برای امنیت مردم تقدیم می کند
  • تردد ۱۸۱ هزار نفر از مرز مهران
  • کاهش ۴۰ درصدی سرقت در شهرستان ایلام
  • رزمندگان زنجانی با غیرت و سخت‌کوش بودند
  • کاهش ۴۰ درصدی سرقت در ایلام
  • لازمه تحقق شعار سال مشارکت مردم است
  • تردد ۱۴۳ هزار نفر از مرز مهران