Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-19@19:59:24 GMT

توزیع سبد غذایی ویژه کودکان در البرز

تاریخ انتشار: ۱۷ مهر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۴۰۰۱۱۸

توزیع سبد غذایی ویژه کودکان در البرز

معاون حمایت و سلامت کمیته امداد امام خمینی(ره) البرز روز چهارشنبه با بیان اینکه یکی از موضوعات مرتبط با سلامت خانوارهای نیازمند مساله سوءتغذیه است، گفت: امسال حدود پنج میلیارد ریال برای پیشگیری از ابتلا به سوءتغذیه کودکان زیر ۶ سال تحت پوشش کمیته امداد و کودکان نیازمند غیر مددجو هزینه شده است.

سید هادی کرابی افزود: در این طرح، کمیته امداد و دانشگاه علوم پزشکی استان البرز برای شناسایی کودکان مبتلا به سوءتغذیه باهم همکاری می‌کنند و امسال یک هزار و ۳۰۰ کودک نیازمند کمتر از ۶ سال، سبد غذایی پیشگیری از سوءتغذیه کمیته امداد البرز را دریافت کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی  با تأکید بر اینکه تهیه سبد حمایت غذایی با نظارت کارشناسان علوم تغذیه انجام می‌شود، گفت: ارزش هر سبد غذایی ۲۰۰ هزار تومان است.

معاون حمایت و سلامت کمیته امداد امام خمینی(ره) البرز با اعلام اینکه سرپرست خانوارهای مشمول طرح با مراجعه به فروشگاه‌های تعیین‌شده اقلام سبد حمایت غذایی را دریافت می‌کنند، افزود: برنج، مرغ، عدس، لبنیات، حبوبات و تخم‌مرغ اقلام توزیع شده بین کودکان نیازمند را تشکیل می‌دهد.

دراستان البرز ۲۷ هزار خانوار زیر چترحمایتی کمیته امداد امام خمینی(ره) هستند.

۸۰۲۹/ ۶۱۵۵

منبع: ایرنا

کلیدواژه: اجتماعی البرز کمیته امداد امام خمینی ره تغذیه کودکان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۴۰۰۱۱۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اولویت کمیته امداد، توانمندسازی مددجویان در حوزه اشتغال و مسکن است

قائم مقام مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان اصفهان گفت: اولویت کمیته امداد استان توانمندسازی مددجویان در حوزه‌های متفاوت نظیر مسکن و اشتغال است.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از اصفهان، نبی الله الله دادی امروز _پنج شنبه سی‌ام فروردین_ در جلسه تکریم و معارفه رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) شهرستان نائین اظهار کرد: ما در کمیته امداد استان اصفهان در خدمت حدود ۶۰۰۰ ایتام و حدود ۲۶۰۰۰ از محسنین هستیم که طرح اکرام ایتام و حمایت معنوی از این افراد یکی از دغدغه‌های ما در سطح استان اصفهان است.

وی افزود: به لطف خدا حدود ۱۲۲۰۰۰ حامی از این فرزندان محسنین حمایت می‌کنند و در بحث مشارکت شاید در برخی حرف‌ها و اذهان عمومی گفته شود که میزان کاهش یافته اما در عمل حمایت‌هایی که این ۱۲۲ هزار حامی به صورت مستقیم واریز می‌کنند در سال گذشته ۳۸ درصد از نظر مبلغ و تعدادی رشد داشته است.

قائم مقام مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان اصفهان ادامه داد: فرهنگ نوع‌دوستی و کمک به هم‌نوع از بزرگان دینی و قومیتی نسل به نسل در مردم در حال چرخش است و مردم به این نکته توجه ویژه دارند.

الله‌دادی تصریح کرد: اولویت کمیته امداد استان اصفهان توانمندسازی مددجویان در حوزه‌های متفاوت نظیر مسکن و اشتغال است و با توجه به تفاهم‌نامه‌های کمیته امداد با بنیاد مسکن و سپاه، هیچ محدودیتی برای احداث مسکن نداریم.

وی با بیان اینکه کمیته امداد برای هر مددجوی تحت حمایت که زمین داشته باشد احداث مسکن را انجام می‌دهد، گفت: از شورای مسکن شهرستان درخواست داریم که از هرجایی که زمین در اختیار مددجویان قرار دهند تا ما سریع برای آن‌ها احداث مسکن را انجام می‌دهیم.

قائم مقام مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان اصفهان اضافه کرد: در سه روز گذشته در حدود ۸۳۶ واحد در استان و ۳۳۰۰۰ کمیته امداد در کل کشور شاهد افتتاح مسکن بودیم؛ کمیته امداد در بحث اشتغال به مددجویان آموزش‌های لازم را ارائه می‌دهد و در بحث تسهیلات به ۵ دهک اول که تحت حمایت باشند یا نباشند خدمات ارائه می‌کند.

الله دادی خاطرنشان کرد: فرماندار و عاملان بانک‌های نائین در سال گذشته همکاری بسیار خوبی با کمیته امداد داشتند و از این رو توانستیم نزدیک به ۸۰ درصد اعتبار تخصیصی را به شهرستان نائین جذب کنیم و درخواست داریم در سال جدید نیز که سهمیه در مرکز استان افزایش یافته، برای نائین بتوانیم اعتبار بیشتری جذب کنیم.

وی ادامه داد: با افزایش جذب اعتبار می‌توانیم تعداد بسیاری از مددجویان را در حوزه اشتغال به درآمد مفید و پایدار برسانیم و از چرخه حمایت خارج کنیم‌.

به گزارش ایمنا، در این آئین که با حضور معاون اشتغال و خودکفایی و مدیر حراست کمیته امداد استان اصفهان در فرمانداری نائین برگزار شد، علیرضا حسین زاده به عنوان مدیر جدید کمیته امداد امام خمینی (ره) شهرستان نائین معرفی و از زحمات محمد جواد شفیعی تجلیل شد. شفیعی روز گذشته به عنوان مدیر کمیته امداد اردستان معارفه شد.

کد خبر 745886

دیگر خبرها

  • اولویت کمیته امداد، توانمندسازی مددجویان در حوزه اشتغال و مسکن است
  • برگزاری جشن گلریزان، دست‌های ماندگار در نوشهر
  • ۳۰ توزیع مشترک جهیزیه در کرمان توسط کمیته امداد و ارتش
  • لزوم حمایت از زندانیان و خانواده آن‌ها
  • ثبت‌نام ۴۵۶۵ حامی جدید برای حمایت از ایتام و فرزندان محسنین در هرمزگان
  • اقدامات تأمینی و تربیتی برای خانواده های زندانیان
  • ارایه خدمات به خانواده زندانیان تا ۳ ماه پس از آزادی
  • همکاری کمیته‌امداد و سازمان زندان‌ها برای حمایت از خانواده‌های زندانیان
  • ثبت نام ۹۸۹ مددجوی کمیته امداد البرز در دوره‌های سوادآموزی
  • واگذاری دو هزار و ۸۷ واحد مسکونی ویژه مددجویان در فارس