Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایکنا»
2024-04-20@02:00:28 GMT

ریزش شدید قرآن‌آموزان در جامعه‌القرآن‌ سی‌سخت

تاریخ انتشار: ۱۷ مهر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۴۰۰۳۳۰

ریزش شدید قرآن‌آموزان در جامعه‌القرآن‌ سی‌سخت

شریعت هاشمی، مدیر جامعه‌القرآن‌الکریم سی‌سخت در گفت‌وگو با ایکنا از کهگیلویه و بویراحمد اظهار کرد: این جامعه‌القرآن در رده سنی ۴ تا ۱۲ سال در گروه دختران و پسران با کسب مجور از ارشاد اسلامی از سال 85 تاکنون فعالیت می‌کند.
وی کلاس‌های حفظ موضوعی قرآن به روش اشاره، آیه‌های کاربردی، روانخوانی و روخوانی به روش قصه و شعر و کلاس‌های حفظ را از جمله کلاس‌های اجرایی این جامعه‌القرآن بیان کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


مدیر جامعه‌القرآن‌الکریم سی‌سخت با انتقاد از استقبال ضعیف خانواده‌ها از این مؤسسه، افزود: سال‌های گذشته هر رشته بیش از 100 نفر استقبال داشته، و در تابستان امسال این تعداد به 17 نفر رسیده و اکنون تعداد شرکت‌کنندگان کلاس‌ها 8 نفر است.
هاشمی علت اصلی این ریزش را عدم توجه خانواده‌ها به قرآن و اهمیت دادن به ریاضی، زبان، ورزش و... اعلام کرد.
وی با اشاره به اینکه یک مکان سیار از سوی یک خیر به جامع‌ القرآن اهدا شده،‌ تصریح کرد: اگر در مکانی ثابت و در مرکز شهر مستقر بشویم، متقاضیان بیشتر می‌شوند.
مدیر جامعه‌القرآن‌الکریم سی‌سخت نبود وسایل بازی را از اهم مشکلات مؤسسه برشمرد.
انتهای پیام

انتهای پیام

منبع: ایکنا

کلیدواژه: خبرگزاری قرآن ایکنا کهگیلویه و بویراحمد فعالیت های قرآنی ریزش شدید قرآن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iqna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۴۰۰۳۳۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تحویل ۴۵۰ کلاس درس به آموزش و پرورش استان اصفهان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز اصفهان؛ مدیرکل نوسازی، توسعه وتجهیز مدارس استان در بازدید از روند اجرای طرح‌های آموزشی مبارکه گفت: سال گذشته ۴۵۰ کلاس درس در قالب ۸۳ آموزشگاه، با بیش از ۴۵۰ میلیارد تومان هزینه با مشارکت خیران به دانش آموزان استان تحویل داده شد.
ناصر فتحی افزود: در این مدت، ۷۰۰ کلاس استانداردسازی شده و ۹۰ میلیارد تومان تجهیزات خریداری شده و دراختیار مدارس قرار گرفت که بخش عمده‌ی آن متعلق به هنرستان‌ها است.
وی، امسال نیز حدود ۱۰۰ طرح آموزشی و کلاس درس را در استان، در دست احداث دانست و گفت: در شهرستان مبارکه ۱۶ طرح نیمه تمام است که در سال جاری اعتبار مورد نیاز بخشی از این طرح‌ها تامین خواهد شد.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • پنج علت ریزش مو در زنان
  • مدارس ما و مدارس آن‌ها
  • مصارف مالیات به خوبی برای شهروندان تبیین شود
  • افتتاح کلاس‌های درس تخصصی تربیت بدنی سرخه
  • ضرورت جذب نیروهای خبره در حوزه علمیه
  • نام نویسی دانش آموزان برای تحصیل در حوزه‌های علمیه هرمزگان
  • تجلیل از کارکنان آزمایشگاه مرکز بهداشت مهریز
  • ارتباط بین ریزش مو و سکته قلبی
  • مازندران/ تنبیه بدنی یکی از دانش آموزان دوره متوسطه اول از سوی معلم
  • تحویل ۴۵۰ کلاس درس به آموزش و پرورش استان اصفهان