Web Analytics Made Easy - Statcounter

صبح امروز با حضور معاون وزیر راه و شهرسازی و صمت، عملیات اجرایی احداث 130 کیلومتر از خط دوم مسیر 3 راهی جنگل رشتخوار، تربت حیدریه، سنگان به خواف با اعتباری بالغ بر 866 میلیارد تومان آغاز شد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از صبح توس؛ صبح امروز با حضور جمعی از مسئولین استانی و محلی، نماینده شهرستان های خواف و رشتخوار، خادمی معاون وزیر راه و شهرسازی و صمت، عملیات اجرایی احداث خط دوم مسیر 3 راهی جنگل رشتخوار، تربت حیدریه و همچنین مسیر سنگان به خواف آغاز شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!





این طرح با سرمایه گذاری 866 میلیارد تومان به طول 130 کیلومتر و با مشارکت شرکت تامین و توسعه زیر ساخت های شرق ایران و شرکت ساخت و توسعه زیر بناهای حمل و نقل کشور انجام می شود.

انتهای پیام/

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۴۰۰۴۱۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بیش از چهار هزار بازدید از مراکز تهیه، توزیع و فروش مواد غذایی و اماکن عمومی تربت حیدریه

به گزارش خبرگزاری صداوسیما، مرکز خراسان رضوی، معاون فنی معاونت بهداشت دانشگاه علوم پزشکی تربت حیدریه گفت: از آغاز طرح مدیریت بهداشت محیط در سلامت نوروز و ماه مبارک رمضان، سه هزار و ۴۶۸ بازدید و بازرسی از مراکز توزیع و فروش مواد غذایی و ۸۱۹ بازدید و بازرسی از اماکن عمومی، مراکز اقامتی، واحد‌های صنفی، کارگاه‌ها و صنایع انجام و ۶۰ واحد متخلف نیز به مراجع قضایی معرفی شده‌اند.

محمدرضا اعتصامی‌راد با اشاره به این‌که این طرح با حضور ۵۲ کارشناس بهداشت محیط و حرفه‌ای و ناظر در قالب ۱۵ تیم تا ۲۵ فروردین‌ماه اجرا می‌شود، افزود: هشت هزار و ۵۰۰ کیلوگرم مواد غذایی فاسد و تاریخ مصرف گذشته در این مدت کشف و معدوم شده است.

وی گفت: همشهریان در صورت مشاهدۀ هرگونه تخلف بهداشتی، موارد را با سامانۀ ۱۹۰ برای بررسی و پیگیری اطلاع دهند و تمام تلاش ما این است تا بتوانیم در مسیر سلامت جامعه گام‌های موثری برداریم.

دیگر خبرها

  • (عکس) کشف یک آب انبار عهد قاجاریه در تربت حیدریه
  • کشف آب‌انبار تاریخی دوران قاجاریه در تربت‌حیدریه + تصویر
  • آب انبار تاریخی دوران قاجاریه در تربت حیدریه کشف شد
  • بیش از چهار هزار بازدید از مراکز تهیه، توزیع و فروش مواد غذایی و اماکن عمومی تربت حیدریه
  • کشف یک آب انبار تاریخی در تربت‌حیدریه
  • یک آب انبار تاریخی عهد قاجاریه در تربت‌حیدریه کشف شد
  • بهره برداری از آکادمی ورزشی، در تربت حیدریه
  • توزیع ۱۰۳ تن کالای حمایتی ویژه رمضان در تربت‌حیدریه
  • حوادث جاده‌ای تربت‌حیدریه در تعطیلات نوروز فوتی نداشت
  • اختصاص ۲۲۳ میلیارد ریال برای ساخت سه طرح هتلینگ بیمارستان رازی تربت حیدریه