Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری برنا از تهران ؛ محسنی بندپی استاندار تهران در چهارمین کنگره بین المللی سلامت کشورهای اسلامی اظهار کرد: امروزه باید همه کشورها تلاش و راهبردهاشان به سمت درآمدهای غیرنفتی باشد چرا که نفت، گاز و منابع موجود تجدیدناپذیر هستند و آنچه ثروت پایدار محسوب می شود تفکر و نبوغ است که باید زمینه بروز و شکوفایی آن را فراهم کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: بعد از صنعت نفت و خودرو، گردشگری مهم ترین صنعت است که ابعاد مختلفی دارد و گردشگری سلامت در سال های اخیر جایگاه خود را پیدا کرده است

وی گفت : در گردشگری پیوند اقوام و مردم منطقه تقویت می شود و احیای انسان ها در دستور کار قرار می گیرد، وقتی بیماران در قالب گردشگری سلامت خدمات تخصصی و پزشکی دریافت می کنند اثرگذاری مثبتی نسبت به آن کشور دارد و زمینه مانایی و تقویت روابط فراهم می شود

بندپی ادامه داد: استان تهران ظرفیت های خوبی در حوزه گردشگری سلامت دارد که وجود ۴ دانشگاه علوم پزشکی و متخصصین با توانمندی ها بالا از جمله این ظرفیت ها است.

وی تصریح کرد: از ۱۶۷ بیمارستان خصوصی ۶۲ بیمارستان یعنی ۳۷ درصد در استان تهران قرار دارد همچنین از ۳۳ بیمارستان خیریه ۱۱ بیمارستان و از مجموع ۸۷۷ بیمارستان دولتی ۸۷ بیمارستان در تهران قرار دارد.

وی گفت : ارائه خدمات استاندارد و با کیفیت بالا و همچنین ارزان قیمت و مقرون به صرفه سبب می شود تا زمینه شکوفایی در صنعت گردشگری سلامت فراهم شود.

وی افزود:تحقق مطلوب گردشگری سلامت به هم افزایی بین دستگاهی اعم از صدور روادید، حمل و نقل، هتلینگ و غیره نیاز دارد تا بتوانیم با محوریت استانداری در این راستا ایفای نقش کنیم.

 

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: استانداری تهران خودرو سلامت کشورهای اسلامی گردشگری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۴۰۰۴۷۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توسعه مشارکت‌های مردمی در صنعت اولویت وزارت صمت است

به گزارش خبرنگار مهر، عباس علی آبادی بعد از ظهر چهارشنبه در جمع خبرنگاران در حاشیه مراسم افتتاح دو طرح اقتصادی در گرمسار، ضمن بیان اینکه استان سمنان استانی کاملاً صنعتی است و ظرفیت‌های فوق العاده تولیدی در این استان وجود دارد، تاکید کرد: برنامه وزارت صمت این است که در سال جهش تولید، در این استان مانند دیگر نقاط کشورمان تحولات اساسی را رقم بزنیم.

وی با اشاره به تلاش برای تحقق شعار سال، افزود: همانطور که رهبر معظم انقلاب اسلامی فرمودند، شعار سال ناظر بر این است که بتوانیم توسعه کیفی و کمی صنعت را به صورت جهش تولید داشته باشیم و در این راه مشارکت مردم را نیز جلب کنیم.

وزیر صمت با بیان اینکه هدف اصلی وزارتخانه در سال جاری تحقق شعار سال است، تاکید کرد: یکی از برنامه‌های سفر ما به استان سمنان نیز رصد بسترهای لازم برای مشارکت مردمی در تولید و تحقق شعار است.

علی آبادی با بیان اینکه تلاش داریم که در سال ۱۴۰۳ نیز گره گشایی از تولید داشته و مسیر را برای تحقق شعار سال فراهم تر سازیم، گفت: عزم جدی در وزارت صمت برای رونق و جهش تولید وجود دارد.

کد خبر 6081415

دیگر خبرها

  • آمبولانس دریایی در جزیره خارگ راه‌اندازی می‌شود
  • با بهره‌برداری از باغ ایرانی فرصت جدید گردشگری در شیراز فراهم می‌شود
  • واژگونی خودرو در شرق سبزوار پنج مصدوم داشت
  • عملیات وعده صادق، عملیاتی تنبیهی و واکنشی فعال و پشیمان کننده بود
  • گلر ذخیره تراکتور در مرز آمادگی (عکس)
  • طرح‌های حوزه سلامت در شاهرود افتتاح و کلنگ زنی شدند
  • رئیس جمهور: ساز و کارهای مشارکت مردم برای تحقق شعار سال فراهم شود / توسعه یافتگی همگام با نظام انقلابی
  • ‌ایده‌ها و برنامه‌های مبتکرانه برای تحقق شعار سال فراخوان می‌شوند
  • فراهم آوردن زیرساخت های لازم به منظور تحقق شعار سال ۱۴۰۳
  • توسعه مشارکت‌های مردمی در صنعت اولویت وزارت صمت است