Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- «امیر جدیدی» بازیگر جوان سینما که توانسته یکبار سیمرغ بلورین جشنواره فیلم فجر را از آن خود نماید، این بار با دو فیلم سینمای راهی سی و هشتمین جشنواره فیلم فجر خواهد شد تا بار دیگر شانس خود برای دریافت مهمترین جایزه سینمایی کشور را بیازماید. تاریخ انتشار: 11:34 - 17 مهر 1398 - کد خبر: ۵۵۷۰۲۵

به گزارش خبرنگار گروه فرهنگی خبرگزاری میزان، «امیر جدیدی» بازیگر جوان سینما که توانسته یکبار سیمرغ بلورین جشنواره فیلم فجر را از آن خود نماید، این بار با دو فیلم سینمای راهی سی و هشتمین جشنواره فیلم فجر خواهد شد تا بار دیگر شانس خود برای دریافت مهمترین جایزه سینمایی کشور را بیازماید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

جدیدی برای بازی در فیلم من، نامزد دریافت سیمرغ بلورین بهترین بازیگر نقش مکمل مرد از سی و چهارمین دوره جشنواره فیلم فجر شد. جدیدی دو سال بعد توانست برای بازی در دو فیلم تنگه ابوقریب و عرق سرد برنده جایزه بهترین بازیگر نقش اول مرد از سی و ششمین جشنواره فیلم فجر شود.

جدیدی امسال با دو فیلم «روز صفر» نخستین تجربه سعید ملکان در مقام کارگردان و همچنین فیلم سینمایی «لتیان» به کارگردانی علی تیموری راهی سی و هشتمین جشنواره فیلم فجر خواهد شد. نکته قابل تامل این دو همکاری در این است که جدیدی با دو کارگردان کار اولی وارد همکاری شده است. 

لتیان

«فیلم سینمایی لتیان» نخستین تجربه علی تیموری محسوب می شود، وی تاکنون سالها به عنوان دستیار کارگردان در این عرصه فعالیت کرده و حالا می خواهد شانس خود در مقام کارگردان امتحان کند، وی در لتیان به سراغ فیلمنامه ای از اکتای براهنی رفته و امیر جدیدی را به عنوان نقش اول مرد اثر انتخاب کرده است. 

امیر جدیدی در فیلم سینمایی لتیان با بازیگرانی همچون پریناز ایزدیار، حسن معجونی، ستاره پسیانی، علیرضا ثانی فر، سارا بهرامی همکاری داشته است، این فیلم این روزها تدوین خود را زیر نظر محمدرضا مویینی پشت سر می گذارد. 

نکته قابل توجه درباره لتیان همکاری مجدد پریناز ایزدیار و امیر جدیدی است، امیر جدیدی و پریناز ایزدیار یکبار دیگر در فیلم سینمایی هت تریک با هم همبازی بودند و این فیلم هم مورد استقبال هوادارانشان واقع شد.

روز صفر

روایتی متفاوت از یک اتفاق ملتهب معاصر است. این تنها خلاصه ای از فیلم سینمایی روز صفر اولین ساخته سینمایی سعید ملکان است که امیر جدیدی در کنار ساعد سهیلی در آن به ایفای نقش می پردازد. 

فیلمنامه روز صفر با همکاری مشترک بهرام توکلی و سعید ملکان روی کاغذ آمده است، ترکیب امیر جدیدی، سعید ملکان و بهرام توکلی همان ترکیب موفق فیلم سینمایی تنگه ابوقریب است، مشارکتی که به خوبی مورد استقبال هواداران قرار گرفت. 

امیر جدیدی و ساعد سهیلی ۲ نقش اصلی فیلم «روز صفر» هستند و در کنار آنها چند بازیگر خارجی و ده ها بازیگر تئاتر در فیلم «روز صفر» هنرنمایی می کنند. «روز صفر» برای نمایش در جشنواره‌ی فیلم فجر آماده می‌شود.

انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: امیر جدیدی تنگه ابوقریب اخبار سینما فیلم لتیان فیلم روز صفر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۴۰۰۵۸۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

(عکس) رنگ سبز جدیدی که دیزنی خلق کرد!

لوگو جدید سرویس دیزنی پلاس دارای رنگ سبز ویژه‌ای به نام Aurora است که نمونه‌ی آن را جای دیگری پیدا نمی‌کنید.

به گزارش خبرآنلاین؛ دیزنی از مدتی قبل اعلام کرده بود که تغییراتی در لوگو دیزنی پلاس اعمال می‌کند و در همین راستا کاربران اخیراً متوجه شده بودند که سرویس استریم مورد بحث لوگو جدیدی دارد. لوگو جدید دیزنی پلاس که روی رنگ سبز تأکید می‌کند، جایگزین لوگو نمادین متمرکز بر رنگ آبی شده است.

دیزنی برای لوگو جدید دیزنی پلاس رنگی منحصربه‌فرد به نام Aurora (شفق قطبی) تولید کرده است که ترکیبی از رنگ آبی دیزنی و رنگ سبز هولو محسوب می‌شود (هولو امروز با دیزنی پلاس ادغام شد).

تغییرات لوگو دیزنی پلاس در روز‌های اخیر بسیار بحث‌برانگیز شده بود. عده‌ای از کاربران معتقد بودند که لوگو تغییر نکرده و نمایشگر دستگاه آن‌ها خراب شده است. عده‌ای دیگر اعتراض خود را نسبت به تصمیم دیزنی اعلام کردند و گروهی از کاربران گفتند که از اصلاح لوگو دیزنی پلاس استقبال می‌کنند.

نسخه متحرک لوگو جدید ۲۰۲۴ دیزنی پلاس

پس‌زمینه‌ی تاریک لوگو قبلی جای خودش را به پس‌زمینه‌ای نسبتاً پرنور داده که در نگاه اول ممکن است به مذاق هر کسی خوش نیاید، اما قطعاً جذابیت‌های خودش را دارد.

تغییر رنگ لوگو دیزنی پلاس شاید کاربران قدیمی دیزنی را ناراحت کند، اما از دیدگاه برندینگ، تغییری مثبت محسوب می‌شود. بسیاری از اپلیکیشن‌های موجود در تلویزیون دارای لوگو آبی و مشکی هستند و دیزنی پلاس حالا در بین آن‌ها متمایز به نظر می‌رسد.

ظاهراً تغییرات صرفاً روی لوگو دیزنی پلاس اعمال شده‌اند و محیط داخلی این اپلیکیشن همچنان تم آبی و خاکستری خود را حفظ کرده است.

دیگر خبرها

  • برگزاری مراسم جشن روزه اولی‌ها در شهرستان سیمرغ + تصاویر
  • اکران آنلاین فیلم سینمایی «کاپیتان» آغاز شد
  • ادامه جشنواره نوروزی تلویزیون با «تنگه ابوقریب»
  • (عکس) رنگ سبز جدیدی که دیزنی خلق کرد!
  • کاپیتان به صورت آنلاین اکران شد
  • جلسه ارکان جشنواره و سازمان‌های همکاری اقتصادی اکو؛ 28 اردیبهشت
  • «کاپیتان» به اکران آنلاین رسید
  • (ویدئو) خاطره عجیب آقای بازیگر: به یک نفر سیلی زدم، سال بعد کاندیدای سیمرغ شد!
  • تصاویر جدیدی که آنا نعمتی از خودش منتشر کرد
  • امیر حسین ترکمان معروف به «امیر خلوت» کیست؟ فیت‌ها و دیس‌های مشهور «امیر خلوت»