Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس دپارتمان علوم اعصاب دانشگاه علوم پزشکی مشهد از اعطای بورس تحقیقاتی دانشگاه مونستر آلمان به ۶ تن از دانشجویان برگزیده این دانشگاه خبر داد.

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو به نقل از دانشگاه علوم پزشکی مشهد، علی گرجی اظهار کرد: پیرو برگزاری سومین همایش بین المللی التهاب سیستم عصبی۶ نفر از برگزیدگان این همایش برای گذراندن دوره‌های سه ماهه تحقیقاتی و آموزشی به دانشگاه مونستر آلمان اعزام شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


گرجی خاطرنشان کرد: این بورس به مدت سه ماه و در قالب برنامه‌های آموزشی و پژوهشی تنظیم و هزینه بورسیه‌های دانشجویی (گرنت‌های تحقیقاتی) آن توسط دانشگاه مونستر آلمان پرداخت می‌شود.

رئیس دپارتمان علوم اعصاب دانشگاه علوم پزشکی مشهد افزود: این اقدام به منظور ایجاد انگیزه برای دانشجویان و ترغیب محققان جوان به تحقیق در حوزه علوم اعصاب و حیطه‌های وابسته به آن انجام می‌شود.

سومین همایش بین المللی التهاب سیستم عصبی با هدف بررسی تازه‌ترین یافته‌های تحقیقاتی در زمینه التهاب سیستم عصبی به همت دپارتمان علوم اعصاب دانشگاه علوم پزشکی مشهد و کارگروه توسعه و تعالی علوم اعصاب کلان منطقه ۹ آمایشی خرداد ماه امسال به میزبانی این دانشگاه برگزارشد.

در این همایش از بین ۴۰۰ مقاله رسیده ۲۰۰ عنوان به صورت پوستر و سخنرانی پذیرفته شد، که در این میان هیئت داوری مشترک ایرانی و آلمانی از بین پوستر‌ها و سخنرانی‌های ارائه شده ۶ نفر را جهت گذراندن دوره‌های آموزشی و پژوهشی انتخاب کردند.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: دانشگاه مونستر آلمان دانشگاه علوم پزشکی مشهد سیستم عصبی بدن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۴۰۰۶۰۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعضای بیمار مرگ مغزی در مشهد جان ۴ را نفر را نجات داد

به گزارش قدس خراسان به نقل از پایگاه خبری دانشگاه علوم پزشکی مشهد، ابراهیم خالقی اظهار کرد: در هزار و چهارصد و هشتاد و چهارمین عمل اهدای عضو از اهدا کننده مرگ مغزی، مرحوم مهدی قربانی ۴۸ ساله از مشهد تحت عمل جراحی اهدای عضو قرار گرفت.

مسوول واحد فراهم آوری اعضای پیوندی دانشگاه علوم پزشکی مشهد با بیان این که عمل اهدای عضو در بیمارستان منتصریه انجام گرفته است ادامه داد: کبد زنده یاد مهدی قربانی در این بیمارستان منتصریه به مردی ۴۵ ساله ساکن تربت جام که سال‌ها از بیماری کبدی رنج می‌برد، پیوند شد.

وی گفت: قرنیه‌های مرحوم مهدی قربانی برای پیوند به بانک چشم دانشگاه علوم پزشکی و قسمتی از پوست وی برای پیوند به بیماران بخش سوختگی بیمارستان امام رضا(ع) مشهد انتقال یافت.

دیگر خبرها

  • همایش پیاده‌روی خانوادگی فردا در یاسوج برگزارمی شود
  • دهمین همایش بین‌المللی علوم شناختی برگزار می‌شود
  • ثبت بیش از ۲۰ هزار حیوان گزیدگی در خراسان رضوی
  • برگزاری همایش دوستدار سلامت خانوده در دانشگاه علوم پزشکی قم
  • دهمین همایش بین‌المللی دوسالانه علوم شناختی برگزار می‌شود
  • آغاز به کار همایش دانشگاه دوستدار سلامت خانواده در قم
  • اعضای بیمار مرگ مغزی در مشهد جان ۴ را نفر را نجات داد
  • خوابگاه دانشجویان بین الملل دانشگاه علوم پزشکی مشهد در مرحله تکمیل
  • همایش ملی روانپزشکی کودک و نوجوان در مشهد آغاز به کار کرد
  • تزریق ۵۸۴ هزار دز واکسن فلج اطفال در خراسان رضوی