Web Analytics Made Easy - Statcounter

حسن روحانی تاکید کرد: ملت بزرگ ایران با مقاومت حداکثری تروریسم اقتصادی دشمن را شکست.

قدس آنلاین:  حجت الاسلام حسن روحانی رئیس جمهور صبح امروز در جلسه هیات دولت با تاکید بر شکست توطئه آمریکا در فشار حداکثری به ملت ایران، گفت: به نظر من امروز همه آمار و ارقام و روحیه مردم نشان می‌دهد که دوران تاثیرگذاری فشار حداکثری به پایان رسیده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: یعنی ملت بزرگ ما با مقاومت، نشاط، کار و فداکاری حداکثری آن تحریم حداکثری و تروریسم اقتصادی را شکست من نمی‌گویم شکسته می‌شود بلکه شکسته شد، ملت این کار را انجام داد.

ادامه دارد...

منبع: قدس آنلاین

کلیدواژه: تروریسم اقتصادی حسن روحانی مقاومت حداکثری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.qudsonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «قدس آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۴۰۰۶۴۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ابوعبیده: پاسخ قاطع ایران معادلات دشمن را برهم زد

ابوعبیده سخنگوی گردان‌های قسام با اشاره به عملیات گسترده سپاه پاسداران علیه رژیم صهیونیستی در ۲۵ فروردین، اعلام کرد که پاسخ قاطع ایران معادلات دشمن را بر هم زد. - اخبار بین الملل -

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری تسنیم به نقل از مرکز اطلاع رسانی فلسطین، ابوعبیده امروز سه‌شنبه اعلام کرد: پاسخ قاطع و گسترده ایران قواعد جدیدی را وضع کرد و معادلات دشمن را برهم زد.

وی همچنین تاکید کرد: سراسر امت را به تشدید تحرکات خود و در حمایت از مقاومت فرامی‌خوانیم. مقاومت به فداکاری‌های ملت وفادار است و ما حامل دردها و امیدهای ملت هستیم.

تکمیل می‌شود...

دیگر خبرها

  • ایران امروز کشوری پیشرفته است / تهدیدها و تحریم‌ها ملت ایران را متوقف نکرده است
  • معاون رهبر حماس: طوفان الاقصی روحی تازه در کالبد آرمان فلسطین دمید
  • امروز مقاومت مقابل نظام سلطه مورد توجه و اقبال جوانان منطقه است
  • ابوعبیده: پس از گذشت ۲۰۰ روز، مقاومت فلسطین همچنان استوار ایستاده است
  • ابوعبیده: پاسخ قاطع ایران معادلات دشمن را برهم زد
  • واکنش ایران محاسبات دشمن را به هم ریخت
  • گروه‌های فلسطینی: نبرد آینده با دشمن صهیونیستی متفاوت است
  • رئیس‌جمهور: مقامات آمریکایی به شکست فشار حداکثری علیه ایران اعتراف کردند
  • مقامات آمریکایی به شکست فشار حداکثری علیه ایران اعتراف کردند
  • رئیسی : میز مذاکره را ترک نکرده و مقابل فشار ها مقاومت کردیم