Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «نماینده»
2024-04-19@22:21:16 GMT

مطهری: هنوز نمی‌دانم برای مجلس بعدی بیایم یا نه

تاریخ انتشار: ۱۷ مهر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۴۰۰۹۲۷

مطهری: هنوز نمی‌دانم برای مجلس بعدی بیایم یا نه

به گزارش «نماینده»،علی مطهری نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی، در پاسخ به این سوال که آیا لیستی از تهران برای انتخابات مجلس تهیه شده یا صحبت‌هایی در این خصوص صورت گرفته است یا خیر،‌ اظهار داشت: در این رابطه اطلاعی ندارم.

وی همچنین در پاسخ به این سوال که گفته می‌شود در لیست نمایندگان تهران که قرار است سر لیست آن عارف باشد قرار می‌گیرد، افزود:‌ اصلا من چنین چیزی نشنیدم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مطهری در پاسخ به این سوال که آیا نمایندگان تهران اقداماتی در این خصوص کرده‌اند یا خیر بیان کرد: نه من نشنیده‌ام.

عضو فراکسیون امید مجلس شورای اسلامی در ادامه در پاسخ به این سوال که آیا از حوزه انتخابیه تهران کاندیدا خواهید شد یا خیر، عنوان کرد: روشن نیست. بنده در حال ارزیابی هستم که اصلا برای مجلس بیایم یا خیر.

به گزارش فارس، انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی در دو دور به تاریخ‌های ۲ اسفند ۱۳۹۸ و اردیبهشت ۱۳۹۹ برگزار خواهد شد.

منبع: نماینده

کلیدواژه: انتخابات الکترونیکی رئیس کمیسیون شوراها نماینده

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت namayande.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «نماینده» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۴۰۰۹۲۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دور دوم انتخابات در حوزه انتخابیه کرمانشاه تمام الکترونیک برگزار می‌شود

رئیس ستاد انتخابات استان کرمانشاه گفت: دور دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی در حوزه شهرستان کرمانشاه به صورت کاملا الکترونیک برگزار می‌شود.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از کرمانشاه، علی شعبانی امروز_ پنجشنبه سی‌ام فروردین_ در جمع خبرنگاران اظهار کرد: در دور نخست انتخابات در ۱۱ اسفند ۱۴۰۲ تکلیف ۵ حوزه انتخابیه استان و یک کرسی از سه کرسی حوزه انتخابیه مرکز استان روشن شد و رقابت ۴ نامزد برای کسب ۲ کرسی باقی‌مانده کرمانشاه به دور دوم کشیده شده که به صورت تمام الکترونیکی برگزار می‌شود.

وی افزود: بر اساس اختیارات قانونی در دور دوم می‌توانیم ۳۰ درصد صندوق کمتر داشته باشیم، اما در دور دوم انتخابات هم همانند دور اول، ۶۵۴ شعبه اخذ رأی در حوزه انتخابیه کرمانشاه در نظر گرفته شده است.

رئیس انتخابات استان کرمانشاه تصریح کرد: دور دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی در حوزه شهرستان کرمانشاه به صورت کاملاً الکترونیک برگزار می‌شود.

شعبانی اضافه کرد: آموزش‌های لازم در این راستا به مردم و عوامل اجرایی از طریق رسانه ملی و فضای مجازی و همچنین در جمع‌های حقیقی ارائه می‌شود.

وی گفت: انتخابات دور دوم دوازدهمین مجلس شورای اسلامی در روز جمعه ۲۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ برگزار می‌شود.

کد خبر 745675

دیگر خبرها

  • ببینید | پاسخ جالب همراه امیرعبداللهیان به سوال خبرنگار درباره حمله اسرائیل به ایران!
  • قالیباف درگذشت پرویز داوودی را تسلیت گفت
  • حمید مطهری، تماشاگر ویژه بازی هوادار و پیکان
  • آمادگی استان اردبیل برای برگزاری دور دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی
  • دور دوم انتخابات در حوزه انتخابیه کرمانشاه تمام الکترونیک برگزار می‌شود
  • رییس کمیسیون حقوقی مجلس: ایرادات لایحه حجاب را برطرف کردیم، ببینیم شورای نگهبان چه کار می‌کند/ طرح نور نیروی انتظامی جدا از قانون مجلس است
  • مجلس هیچ مصوبه ای برای اخذ مالیات از مهریه نداشته است
  • پاسخ بعدی ایران به رژیم صهیونیستی قاطع‌تر است
  • ببینید | پاسخ رئیس سازمان بورس به یک سوال مهم درباره بازگشت سرمایه‌های مردم
  • صدور اعتبار نامه نمایندگان منتخب تهران در مجلس دوازدهم