Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان،  مهمترین حوادث امروز چهارشنبه هفدهم مهرماه سال ۹۸ را میتوانید در این بسته خبری بخوانید.

قتل جوان۱۹ ساله  در زاهدان 

دعوای کودکانه در یکی از مناطق حاشیه شهر زاهدان جوان ۱۹ ساله را به کام مرگ کشاند.

سرهنگ حمیدرضا اکبری" فرمانده انتظامی شهرستان زاهدان گفت: ساعت ۱۷:۰۰ دهم مهرماه سال جاری یک فقره نزاع خیابانی در محدوده شهرک گاوداران زاهدان به مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ اعلام و بلافاصله تیمی از ماموران پاسگاه انتظامی شهید"تردست" برای بررسی موضوع به محل حادثه اعزام شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او افزود: با حضور عوامل انتظامی مشخص شد ۲ جوان ۱۹ و ۲۰ ساله به علت اصابت گلوله سلاح شکاری مجروح و با کمک نیرو‌های امدادی به مراکز درمانی منتقل شدند.

سرهنگ اکبری تصریح کرد: در این نزاع با حضور به موقع تیم گشت پاسگاه انتظامی شهید تردست عاملان نزاع قبل از فرار از محل دستگیر و ۲ قبضه سلاح شکاری کمر شکن از خودرو آن‌ها کشف شد.

فرمانده انتظامی شهرستان زاهدان عنوان کرد: متاسفانه یکی از مصدومان به نام حمیدرضا که ۱۹ ساله سن دارد با وجود تلاش‌های تیم پزشکی در بیمارستان فوت و پرونده وارد مرحله‌ای جدیدی شد.

او ادامه داد: در ادامه رسیدگی به این پرونده کارآگاهان پلیس آگاهی با محرز شدن موضوع قتل تحقیقات خود را آغاز که در بررسی‌های میدانی مشخص شد پس از درگیری ۲ پسربچه، پدر و برادر بزرگ هر دوی آن‌ها به پشتیابی به محل آمده و با شلیک چندین گلوله سلاح کمرشکن متاسفانه یکی از آن‌ها فوت و دیگری نیز به شدت مجروح شده است.

او افزود: تحقیقات از عاملان نزاع برای شناسایی ضارب اصلی ادامه دارد.

سرهنگ اکبری در پایان تاکید کرد: در بررسی نزاع‌های خیابانی در کنار تلاش برای حل معضلات اجتماعی و حذف یا کاهش عوامل بوجود آوردنده این نزاع ها، آموزش مهارت کنترل خشم جایگاه بسیار مهم و ویژه‌ای دارد لذا متولیان فرهنگ سازی و خانواده‌ها می‌بایست در این زمینه فعالیت جدی داشته باشند تا شاهد این حوادث نباشیم.

هلاکت ۳ سارق مسلح شرور

فرمانده انتظامی استان سیستان و بلوچستان از هلاکت ۳ سارق مسلح شرور در درگیری، با ماموران انتظامی شهرستان ایرانشهر خبر داد.

سردار محمد قنبری گفت: در پی گزارش یک فقره سرقت مسلحانه خودرو در پانزدهم مهرماه سال جاری در جاده "ابتر" در حوالی شهر ایرانشهر موضوع به صورت ویژه در دستور کار تیمی از کارآگاهان پلیس آگاهی قرار گرفت.

اوافزود: با حضور عوامل انتظامی در محل و بررسی اظهارات مالباخته که جوانی ۲۰ ساله است مشخص شد سه سرنشین یک دستگاه پژو ۴۰۵ با تهدید سلاح گرم خودرو وی را متوقف و با سرقت خودرو از محل متواری شدند.

این مقام ارشد انتظامی در استان سیستان و بلوچستان عنوان کرد: با توجه به سرنخ‌های بدست آمده تحقیقات برای دستگیری اعضای این باند مسلحانه ادامه داشت تا اینکه حوالی ساعت چهار بعد از ظهر روز گذشته یک فقره سرقت مسلحانه تلفن همراه توسط سرنشینان یک دستگاه پژو ۴۰۵ از یک شهروند گزارش شد.

سردار قنبری بیان داشت: تیم‌های عملیات ویژه پلیس آگاهی به محض دریافت گزارش بلافاصله به محل اعزام و در بررسی این سرقت نیز مشخصاتی از همان باند سرقت مسلحانه خودرو بدست آمد و بلافاصله طرح مهار در سطح شهرستان ایرانشهر به اجرا درآمد.

او عنوان کرد: لحظاتی پس از اعلام موضوع به مرکز پیام یکی از تیم‌های پلیس آگاهی خودرو متهمان را شناسایی و به راننده آن دستور ایست دادند، ولی راننده خودرو بدون توجه به اخطار‌های مکرر پلیس با سرعت سرسام آوری متواری شدند.

فرمانده انتظامی استان سیستان و بلوچستان گفت: پس از طی مسافتی مسیر خودرو توسط عوامل انتظامی مسدود که سرنشینان خودرو شروع به تیراندازی به سمت خودرو پلیس کردند که در این درگیری مسلحانه سه سارق شرور به هلاکت رسید و از خودرو آن‌ها ۲ قبضه اسلحه کلت کمری تی تی به همراه دو تیغه خشاب مربوطه محتوی ۶ عدد فشنگ جنگی کشف شد.

سردار قنبری خاطر نشان کرد: نیروی انتظامی با تلاش شبانه روزی و توان رزمی و عملیاتی کارکنان خود با افرادی که بخواهند نظم و امنیت جامعه را برهم زنند اجازه جولان نخواهد و عرصه را بر آن‌ها تنگ خواهد کرد.

دستگیری یک شرور سابقه دار در ایرانشهر

با هوشیاری ماموران بخش انتظامی بزمان شهرستان ایرانشهر یک شرور تحت تعقیب مقامات قضائی به دام افتاد.

سرهنگ محمود سعادتی فرمانده انتظامی شهرستان ایرانشهر  گفت: ساعت یک بامداد روز گذشته یکی از تیم‌های بخش انتظامی گشت انتظامی ایرانشهر هنگام گشت زنی در محور" بزمان - دلگان " به یک دستگاه پژو ۴۰۵ با ۴ نفر سرنشین مشکوک شدند.

او افزود: سرنشینان خودرو به محض مشاهده خودرو پلیس به سمت عوامل انتظامی تیزاندازی و با سرعت سرسام آوری بدون توجه به اخطار‌های پلیس متواری شدند.

سرهنگ سعادتی تصریح کرد: ماموران انتظامی ضمن اعلام موضوع به مرکز پیام به تعقیب خودرو پرداخته و پس از طی مسافتی این افراد با تنگ شدن عرصه بر خود با رها کردن خودرو به سمت ارتفاعات منطقه متواری شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان ایرانشهر بیان داشت: در ادامه این عملیات با هوشیاری عوامل انتظامی یکی از افراد شرور در حلقه محاصره پلیس گرفتار می‌شود.

اوخاطر نشان کرد: تحقیقات برای دستگیری همدستان متهم و کشف جرائم احتمالی آن‌ها با هماهنگی مقام قضائی ادامه دارد.

انتهای پیام/ع

 

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: حوادث نیروی انتظامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۴۰۱۱۳۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توقیف ۴۲ تن رب غیر بهداشتی در تربت حیدریه

  به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز خراسان رضوی، فرمانده انتظامی شهرستان تربت حیدریه گفت: مأموران انتظامی ایست و بازرسی شهید شیردل کامه هنگام کنترل خودرو‌های عبوری به محموله بار دو دستگاه کامیون کشنده که به صورت غیربهداشتی و در قالب گالن‌های ۱۰۰ لیتری حمل می‌شد، مشکوک شدند.   سرهنگ حمیدرضا خوشخو افزود: ماموران در ادامه به منظور بررسی بیشتر، این خودرو‌ها را به داخل ایستگاه هدایت کردند و پس از کنترل اسناد و مدارک راننده، دریافتند محموله‌های موردنظر رب غیربهداشتی فاقد پروانه تولید و بهره برداری است که طبق اعلام کارشناسان شبکه بهداشت، قابل مصرف نیست.   وی بیان داشت: پرونده تشکیل شده به مراجع قضائی ارجاع و کالای مکشوفه به معاونت غذا و داروی شبکه بهداشت شهرستان تربت حیدریه تحویل داده شد.   سرهنگ خوشخو تاکید کرد: مقابله پلیس با محصولات غیربهداشتی که به صورت غیر مجاز و خارج از شبکه تولید، تهیه و روانه بازار می‌شود و سلامت جامعه را به خطر می‌اندازد، با قاطعیت ادامه دارد.

دیگر خبرها

  • کشف ۲ تن چوب تاغ قاچاق در گرمسار
  • کشف کالا‌های خارجی قاچاق در مهر
  • کشف پراید سرقتی کمتر از ۲ ساعت در طبس
  • برادرکشی در کوه‌های اطراف فسا
  • از کشف گازوئیل قاچاق در بوئین زهرا تا کشف ۲ تن چوب قاچاق در کلنجین
  • پليس شهرستان رودبارجنوب به آدم ربايي دو پسر جوان پايان داد
  • شلیک ۲ شرور به مرد زاهدانی در خیابان
  • عاملان شرارت کمتر از ۲ ساعت در زاهدان دستگیر شدند
  • کشف خودروهای مسروقه در دامغان
  • توقیف ۴۲ تن رب غیر بهداشتی در تربت حیدریه