Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از تبریز، تقیون مشاور استاندار آذربایجان شرقی در امور ایثارگران در جلسه نشست شورای ترویج و توسعه فرهنگ ایثار و شهادت اهر، گفت: فعالیت‌های اساسی دشمنان برای جلوگیری از حرکت رو به جلوی انقلاب اسلامی است که تنها راه مقابله با آن نهادینه شدن فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او افزود: همه ما در مقابل شهداو ایثار گران و خانواده‌های آن وظیفه سنگینی داریم و تکریم خانواده‌های معزز شهدا و ایثارگران یکی از اقدامات اساسی در جهت حفظ ارزش‌های نظام است.

مشاور استاندار آذربایجان شرقی، با تأکید بر ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه به‌ویژه بین نسل نوجوان و جوان اظهار داشت: این فرهنگ ارزشی عاملی مهم برای پایداری انقلاب اسلامی ایران است.

در این جلسه امام جمعه اهر نیز، گفت: پایبندی به سیره شهدا و قدم نهادن در مسیر آنان سدی محکم در مقابل توطئه‌های دشمنان نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران است.

حجت الاسلام و المسلمین حاجی زاده، گفت: فرهنگ ایثار و شهادت نشأت گرفته از فرهنگ عاشورا ست و تا زمانی که این فرهنگ ارزشمند و مقدس در جامعه جاری باشد خدشه‌ای به آرمان‌های انقلاب وارد نخواهد شد.

در این جلسه فرماندار اهر نیز، گفت: جامعه، امروز نیازمند گسترش فرهنگ ایثار و شهادت است که در این زمینه همه مسئولان نظام وظایف مهمی را بر عهده دارند.

محمودی، گفت: با داشتن فرهنگ و روحیه ایثار و شهادت‌طلبی می‌توان در تمامی عرصه‌ها به پیروزی دست‌یافت و بقای جامعه به حفظ این فرهنگ ارزشمند بستگی دارد.

 

انتهای پیام/ش

ترویج و توسعه فرهنگ ایثار و شهادت دربین جوانان

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: استانداری شهدا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۴۰۱۲۳۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تاکید بر رفع آسیب‌های جامعه از سوی مسئولان


به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای خراسان جنوبی،آیت الله عبادی در شورای فرهنگ عمومی استان با اشاره به اینکه دشمنان همواره در پی تضعیف نظام بودند افزود: باید مسئولان در حوزه کاری خود و با همکاری هم برای رفع آسیبهای جامعه اقدام کنند.

وی در ادامه با اشاره به برملا شدن چهره واقعی دشمنان گفت: جریان غرب، قتل و عام، جنگ و فساد دشمنان و غربی‌ها در حال حاضر برای همه دنیا برملا شده و چهره واقعی غربی‌ها رو شده است.

استاندار خراسان جنوبی نیز در این شورا در خصوص اجرای طرح نور گفت: باید پلیس را در این طرح همراهی کرد و در کنار پلیس اقدامات فرهنگی صورت گیرد.

قناعت با اشاره به پاسداشت زبان فارسی گفت: باید در معابر شهر ۷۰ درصد عبارت‌ها فارسی باشد. 

معاون سیاسی، اجتماعی و امنیتی استاندار نیز در این شورا  از اجرای طرح نور و موفقیت این طرح در استان تقدیر کرد.

 طالبی افزود: این طرح بازخورد خوبی در تفرجگاه‌ها و پارک‌ها داشته و باید تداوم داشته باشد


در این جلسه از پوشش خوب تصویری و خبری و زنده مراسم ۵ اردیبهشت در کشور از سوی صدا و سیما استان تقدیر شد.

دیگر خبرها

  • لزوم توجه به باورهای فرهنگی جامعه
  • تضعیف فرهنگ جهاد و شهادت، هدف دشمنان انقلاب
  • تاکید بر رفع آسیب‌های جامعه از سوی مسئولان
  • تجلیل و تکریم خانواده شهدا باید به عنوان یک فرهنگ در جامعه نهادینه شود
  • جانشین فرمانده سپاه : عملیات «وعده صادق» صهیونیست ها را مضحکه تمام جهان کرد / دشمنان از هر راهی التماس کردند تا جمهوری اسلامی اقدامی نکند، اما در این عملیات تصمیم حیدری گرفته شد
  • توطئه‌های دشمن علیه جمهوری اسلامی شکست خورد/ آمریکا به زودی از منطقه خارج می‌شود
  • ضرورت معرفی جلوه‌های ایثار و شهادت به نسل جدید
  • اقتدار کشور ناشی از اعتماد و اتکاء نظام به مردم در مواجهه با دشمنان است
  • تاکید امام جمعه کیش بر التزام به حجاب و عفاف و رعایت قوانین کشور
  • فرجام گروه فرقان با پشیمانی و خسران