Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-24@17:27:12 GMT

ویندوز ۱۰ به تماس گوشیهای اندرویدی پاسخ می دهد!

تاریخ انتشار: ۱۷ مهر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۴۰۱۲۸۱

ویندوز ۱۰ به تماس گوشیهای اندرویدی پاسخ می دهد!

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از انگجت، مایکروسافت نسخه پیش نمایش تازه ای از ویندوز ۱۰ را برای تعدادی توسعه دهنده داخلی در معرض دید قرار داده که به علاقمندان امکان می دهد هم به تماس های دریافتی از طریق گوشی های اندرویدی پاسخ دهند و هم با رایانه شخصی مجهز به ویندوز ۱۰ تماس های خارجی برقرار کنند.

برای بهره مندی از این خدمات گوشی کاربر باید حداقل مجهز به نسخه ۷ سیستم عامل اندروید یا بالاتر باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

همچنین کاربر باید برنامه اندرویدی Your Phone را بر روی گوشی خود نصب کند و رایانه شخصی وی از قابلیت بلوتوث پشتیبانی کند.

بعد از این کار فهرست تماس گوشی از طریق رایانه مجهز به ویندوز ۱۰ در دسترس خواهد بود و رد کردن تماس دریافتی از طریق ارسال پیامک یا متصل کردن فرد تماس گیرنده به صندوق پستی صوتی نیز ممکن است.

مایکروسافت هشدار داده برخی برنامه هایی که برای شکستن قفل بازی های رایانه ای یا برخی نرم افزارها به کار می روند، ممکن است عملکرد یادشده را مختل کنند.  

کد خبر 4741773

منبع: مهر

کلیدواژه: سیستم عامل ویندوز اندروید رایانه نوآوری تحقیقات علمی معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری فناوری فضایی اربعین 98 شرکت دانش بنیان فناوری نانو امنیت اطلاعات جایزه نوبل هوش مصنوعی گوگل محمد جواد آذری جهرمی موبایل مایکروسافت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۴۰۱۲۸۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رونمایی از کوچک‌ترین مدل هوش مصنوعی مایکروسافت

به گزارش خبرگزاری علم و فناوری آنا به نقل از رویترز، مایکروسافت یک مدل هوش مصنوعی مقرون‌به‌صرفه و کوچک را معرفی کرد که می‌تواند کار‌هایی مانند تولید محتوا و ایجاد پست‌های رسانه‌های اجتماعی را در حالی که از داده‌های کمتری استفاده می‌کند، انجام دهد.

این شرکت در بیانیه‌ای اعلام کرد که یک مدل هوش مصنوعی به نام «فی ۳ مینی» (Phi-۳-mini) معرفی کرده است که می‌تواند از مدل‌های دو برابر اندازه خود در معیار‌های مختلفی که توانایی‌های زبان، کدنویسی و ریاضی را ارزیابی می‌کنند، بهتر عمل کند.

مایکروسافت گفت که مدل‌های کوچک‌تر هوش مصنوعی برای انجام کار‌های ساده‌تر طراحی شده‌اند و استفاده از آنها توسط شرکت‌هایی با منابع محدود آسان‌تر می‌شود.

مایکروسافت اضافه کرد که یک کسب و کار می‌تواند از «فی ۳» برای خلاصه کردن نکات اصلی یک سند طولانی، استخراج بینش‌های مرتبط و روند‌های صنعت از گزارش‌های تحقیقات بازار استفاده کند.

این شرکت گفت که «فی ۳ مینی» بلافاصله در پلتفرم خدمات ابری مایکروسافت، کاتالوگ مدل‌های هوش مصنوعی آژور، پلتفرم مدل یادگیری ماشین «هاگینگ فیس» (Hugging Face)، و «اولاما» (Ollama) در دسترس خواهد بود.

هفته گذشته، مایکروسافت ۱.۵ میلیارد دلار در شرکت هوش مصنوعی «جی ۴۲» G۴۲ مستقر در امارات سرمایه گذاری کرد. همچنین قبلاً با استارت‌آپ فرانسوی «میسترال‌ای آی» (Mistral AI) همکاری کرده بود تا مدل‌های آنها را از طریق پلتفرم محاسبات ابری آژور در دسترس قرار دهد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • ارتباط مردم و مساجد از طریق مرکز ارتباطات مردمی مساجد
  • هشدار پلیس فتا در رابطه با پیامک‌های طرح فجرانه کالابرگ الکترونیکی و ابلاغ دولتی
  • ببینید | پاسخ به یک سوال جنجالی؛ زگیل تناسلی یا ایدز واقعاً از طریق کاشت و ترمیم ناخن منتقل می‌شوند؟
  • رونمایی از کوچک‌ترین مدل هوش مصنوعی مایکروسافت
  • دستگیری سارقی که مجهز به پابند الکترونیک بود
  • گوشی ریلمی Narzo 70 5G چه مشخصاتی دارد؟
  • مدیر عامل تلگرام : اپل با حذف تلگرام از اپ استور، گل به‌خودی زد
  • پاول دورف: اپل با حذف تلگرام از اپ استور، گل به‌خودی زد
  • پاسخ به بیش از ۷۷ هزار تماس توسط مرکز تماس یکپارچه سازمان فناوری
  • آموزش: ده برنامه ضروری که باید روی رایانه جدید خود نصب کنید!