Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش  خبرگزاری برنا خراسان جنوبی، محسن احتشام رییس شورای ملی زعفران ایران و رییس اتاق بازرگانی بیرجند در خصوص نمایشگاه بزرگ مواد غذایی آلمان (آنوگا) که در شهر کلن آلمان از 13 الی 17 مهر امسال برگزار شد عنوان کرد: نمایشگاه بزرگ مواد غذایی آلمان (آنوگا) یکی از برجسته ترین نمایشگاه های مواد غذایی جهان برای تجارت خرده فروشی، خدمات غذایی و بازار کترینگ به شمار می آید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی در ادامه تاکید کرد:این نمایشگاه خاص از ده نمایشگاه تجاری جدا در زیر یک سقف تشکیل شده که بر روندهای آینده متمرکز است.

مهندس احتشام بیان کرد: منابع بی شماری از الهام بخشی در سراسر فضای ٢٨٠٠٠٠ مترمربعی نمایشگاه وجود دارند و در کنار نمایش روندهای آتی بازار، برنامه های تکمیلی جذاب و نیاز فرصت های تجاری فوق العاده، در انتظار کسانی است که فرصت ارایه محصولات خود را در این نمایشگاه دارند.

رئیس اتاق بازرگانی بیرجند گفت: فعالیت های گسترده اتاق بازرگانی بیرجند در این چندساله باعث شد تا 400 تن زرشک از استان خراسان جنوبی صادر شود و در غرفه های نمایشگاه بزرگ مواد غذایی دنیا از جمله نمایشگاه آنوگا به نمایش گذاشته شود در حالیکه در طول ۵ سال گذشته این میزان کمتر از ۵۰ تن بوده است.

 رییش شورای ملی زعفران ایران تاکید کرد: در این نمایشگاه بیش از 150 کشور دنیا حضور دارند و از ایران 26 شرکت در زمینه خشکبار، زرشک، زعفران، پسته، کشمش، انجیر، خرما و ... در این نمایشگاه است. وی گفت: در این نمایشگاه برای اولین بار از برند ملی زعفران و علامت جمعی زعفران با حضور توسط سرکنسول جمهوری اسلامی ایران در فرانکفورت، (محسن احتشام) به عنوان رییس شورای ملی زعفران و رییس اتاق بازرگانی بیرجند، آقای پیرمؤذن؛ رییس اتاق بازرگانی اردبیل، شریعتی مقدم؛ رییس کمیسیون کشاورزی اتاق ایران، آقای محمدعلی رضایی؛ رییس اتحادیه گیاهان دارویی و جمعی از صادرکنندگان نمونه کشور، رونمایی شد.

وی در پایان گفت: در دوره قبلی حدود 160 هزار بازدیدکننده تجاری از ١٩٢ کشور شرکت کرده بودند که در این دوره با ٧٠٠٠ غرفه از 150 کشور دور هم جمع شده اند و فرصت بسیار مناسبی برای فتح بازارهای جدید نصیب شرکت کنندگان ایرانی و سایر کشورها بوجود آمده است.

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: آلمان جمهوری اسلامی ایران خراسان جنوبی زعفران مواد غذایی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۴۰۱۲۹۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گلچینی از گل و گیاه در نمایشگاه بین‌المللی بیرجند

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز خراسان جنوبی،مدیر عامل نمایشگاه بین المللی بیرجند گفت: در این نمایشگاه شرکت کنندگانی از استان‌های خراسان رضوی،خراسان شمالی،خراسان جنوبی،مازندران و محلات گل و گیاهان، گیاهان دارویی، محصولات گلخانه‌ای و ارگانیک را به نمایش گذاشتند.

لشکری افزود: این نمایشگاه از ۳ تا ۷ اردیبهشت از ساعت ۱۷ تا ۲۲ در نمایشگاه بین المللی بیرجند برای علاقه‌مندان دایر است.

 

دیگر خبرها

  • گلچینی از گل و گیاه در نمایشگاه بین‌المللی بیرجند
  • فناوری پایدار: دروغی بزرگ!
  • برداشت ۹۶۰ تن سبزیجات برگی از گلخانه‌های خراسان جنوبی
  • انتقاد رییس اتاق بازرگانی تهران از دلار ۴۰ هزار تومانی: دولت هم چوب را می‌خورد هم پیاز را
  • حضور تولیدکنندگان زنجانی در نمایشگاه ایران اکسپو ۲۰۲۴
  • انتقاد رییس اتاق بازرگانی تهران از دلار ۴۰ هزار تومانی: دولت هم چوب را می‌خورد هم پیاز را/ دود این سیاستها به چشم صادر کننده‌ها می‌رود
  • افزایش ا ۵ درصدی تولیدات گلخانه های خراسان جنوبی
  • پروازهای فرودگاه بجنورد توسط اتاق بازرگانی چارتر شد
  • کدام موادغذایی حاوی سطح خطرناک‌تری از مواد شیمیایی ماندگار هستند؟ چه خوراکی‌هایی را باید کمتر خورد؟
  • حضور اتاق بازرگانی زنجان در ششمین نمایشگاه ایران اکسپو (2024 IRAN EXPO )