Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-23@09:42:26 GMT

فولاد، آلومینیوم، روی و طلا مهمان امروز بورس کالا

تاریخ انتشار: ۱۷ مهر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۴۰۱۳۵۶

فولاد، آلومینیوم، روی و طلا مهمان امروز بورس کالا

امروز و در تالار مذکور ۱۳ هزار و ۵۰۸ تن سبد میلگرد، ۸ هزار و ۸۰۰ تن تیرآهن، ۳ هزار تن شمش هزار پوندی آلومینیوم، ۱۰ هزار تن شمش بلوم، ۵۰۰ تن شمش روی، ۱۲ تن کنسانتره فلزات گرانبها و ۱۹ کیلوگرم شمش طلا عرضه می‌شود.

۵۸ هزار و ۹۸۴ تن مواد شیمیایی، قیر، وکیوم باتوم و لوب کات در تالار فرآورده‌های نفتی و پتروشیمی بورس کالای ایران عرضه می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

تالار صادراتی بورس کالای ایران نیز در این روز عرضه یک هزار و ۵۰۲ تن پارافین واکس، ۲ هزار و ۳۲۸ تن عایق رطوبتی و ۲۴ هزار و ۴۰ تن قیر را تجربه می‌کند.

معاملات روز گذشته بورس کالا

همچنین این تالار دیروز (سه شنبه) میزبان داد و ستد ۹۴۵ تن عایق رطوبتی و ۱۵ هزار و ۶۲۱ تن قیر بود.

در این روز و در تالار فرآورده‌های نفتی و پتروشیمی نیز ۳۳ هزار و ۹۵ تن مواد پلیمری، ۲۵ هزار تن لوب کات، ۳ هزار تن وکیوم باتوم، ۲۰۰ تن گوگرد و یک هزار و ۵۸۰ تن قیر معامله شد.

این گزارش حاکی است، یک هزار و ۱۲ تن سبد میلگرد، ۱۲ هزار تن شمش بلوم و ۱۴ هزار و ۳۰۰ تن ورق گرم نیز در تالار محصولات صنعتی و معدنی به فروش رسید.

منبع: ایرنا

کلیدواژه: شرکت بورس کالای ایران بورس کالا بورس اوراق بهادار بازار بورس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۴۰۱۳۵۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۳ میلیارد و ۱۴۳ میلیون دلار ارز برای واردات در مرکز مبادله تامین شد

 طرز علی معاون مرکز مبادله در رسانه ملی گفت: نرخ ارز دلار امروز در تالار اسکناس مرکز مبادله ۴۳ هزار و ۷۲۵ تومان و یورو ۴۶ هزار و ۵۳۶ تومان ثبت شد. همچنین نرخ دلار در تالار حواله مرکز مبادله ۴۰ هزار و ۸۰۵ تومان و یورو ۴۳ هزار و ۴۲۹ بود.

این مقام مسئول در ادامه اظهار کرد: در رابطه با میزان تامین ارز از ابتدای فروردین تاکنون به این شرح بود که برای کالای اساسی با نرخ ۲۸ هزار و ۵۰۰ تومان ۶۳۶ میلیون دلار، برای کالا‌های تجاری با نرخ ۴۱ هزار تومان ۱ میلیارد و ۸۵۴ میلیون دلار و برای واردات در قبال صادرات با نرخ توافقی ۵۵۱ میلیون دلار تامین ارز داشتیم و در مجموع ۳ میلیارد و ۱۴۳ میلیون دلار تامین ارز در مرکز مبادله داشتیم.

او همچنین افزود: برای کالا‌های اساسی دارو هم ۳۶ میلیون دلار تامین ارز در مرکز مبادله در مدت زمان مشابه صورت گرفته است.

باشگاه خبرنگاران جوان اقتصادی بانک و بیمه

دیگر خبرها

  • جزئیات فروش شفاف زعفران در بورس کالا
  • عرضه هزار و ۵۰۰ کیلو زعفران فردا در بورس کالا
  • ۱۵۰۰ کیلو گرم زعفران فردا در بورس کالا عرضه می‌شود
  • ۳۰ دستگاه کامیون کشنده در بورس کالا عرضه می‌شود
  • ۳ میلیارد و ۱۴۳ میلیون دلار ارز برای واردات در مرکز مبادله تامین شد
  • افزایش ۳۹۲۱ هزار واحدی شاخص بورس
  • عرضه‌های امروز بورس کالا ۲ اردیبهشت ۱۴۰۳ | روز سیمانی‌ها
  • عرضه شفاف فرآورده های نفتی پالایشگاه ستاره خلیج فارس در بورس انرژی
  • عرضه‌های امروز بورس کالا ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • گزارش بورس امروز شنبه ۱ اردیبهشت ماه ۱۴۰۳