Web Analytics Made Easy - Statcounter

فخاری معاون امداد و نجات جمعیت هلال احمر شهرستان بابلسر در گفت و گو با  خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری،گفت: جسد جوان ۲۲ ساله اهل مشهد که بعد از ظهر دیروز در آب‌های ساحلی بابلسر غرق شده بود ساعت ۱۰ امروز چهارشنبه ۱۷ مهرماه در پارکینگ شماره ۹ پیدا شد.

او افزود: پسر جوان مشهدی ظهر دیروز در  پارکینگ صفر (٠) بابلسر غرق شده بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


معاون امداد و نجات جمعیت هلال احمر،گفت:جسد این جوان تحویل پزشکی قانونی شد.   این مرد متاهل با خانواده به بابلسر آمده بود که دیروز با وجود ممنوعیت شنا به دریا می‌رود و اسیر امواج خروشان دریا می‌شود
انتهای پیام/س جسد جوان مشهدی ۲۲ ساله  در آب‌های ساحلی بابلسر پیدا شد

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: امداد و نجات هلال احمر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۴۰۱۴۲۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مسدود بودن سه محور مواصلاتی در استان یزد

به گزارش خبرگزاری صداوسیمامرکز یزد، رستگاری با اشاره به اینکه عمده محور‌های استان یزد باز است، افزود: محور‌های یزد به خضرآباد، بنستان به ببروئیه و ده جمال و مسیر یزد به دربید در اثر بارندگی‌های دیروز مسدود شده است. 
وی ادامه داد: از عصر دیروز ۱۶۰ نفر از عوامل راهداری با ۱۱۳ دستگاه ماشین آلات و ادوات در حال تلاش شبانه روزی برای بازگشایی مسدودی مسیر‌ها هستند.

دیگر خبرها

  • سهراب و فروغ برای هم شعر می‌خواندند/ فرح پنج بار برای افتتاحیه نمایشگاه سهراب آمد ولی او در نمایشگاه حاضر نمی‌شد؛ هیچ دلیل سیاسی هم نداشت
  • تاریخ و ساعت دقیق پخش سریال بدل علی مشهدی
  • پایان فراق پدر کوچکترین سرباز ولایت از خطه علویان
  • بخش اندکی از حق آبه هیرمند آزاد شده است
  • افزایش ۶ درصدی مصرف برق
  • مسدود بودن سه محور مواصلاتی در استان یزد
  • علی مشهدی و شهرام قائدی با «بدل» به شبکه سه می‌آیند
  • سهم مشهدی‌ها از هوای پاک فقط ۲۶ روز در سال
  • هفته بد مشهدی‌ها در لیگ دسته سوم فوتبال
  • نیروی جوان به عنوان یک قوه پیشران ظرفیت‌های کشور را شکوفا می کند