Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- دادگاه عالی پاکستان که مدتی به دلیل بیماری رئیس جمهور سابق پاکستان رسیدگی به پرونده او را متوقف کرده بود تاریخ رسیدگی مجدد پرونده را اعلام کرد. تاریخ انتشار: 12:24 - 17 مهر 1398 - کد خبر: ۵۵۶۹۸۸

به گزارش خبرگزاری میزان به نقل از داون نیوز، پرونده «پرویز مشرف» رئیس جمهور سابق پاکستان باز هم توسط دستگاه قضایی این کشور بررسی خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رسیدگی به پرونده جرائم و قانون شکنی‌های مشرف سال گذشته و پیش از انتخابات پاکستان در حال انجام بود.

این پرونده پس از آنکه گزارش‌هایی مبنی بر وخامت حال پرویز مشرف و احتمال ابتلای او به یک بیماری غیر قابل درمان منتشر شد، متوقف شد.

دادگاه در این خصوص اعلام کرد: از تاریخ 24 اکتوبر پرونده رسیدگی به جرائم مشرف به صورت روزانه بررسی می شود تا به نتیجه نهایی برسد.

بیشتر بخوانید

عمران خان: پرویز مشرف عامل اصلی عدم مجازات سران متخلف حزب مردم و نواز در گذشته است

رئیس حزب مردم: «پرویز مشرف» پاکستانی‌ها را به آمریکا می‌فروخت

پایان اخطارهای دادگاه پاکستان به پرویز مشرف و سلب کامل حق دفاع از وی

این در حالی است که پرویز مشرف خود در امارات به سر می برد و حاضر نیست به پاکستان بازگردد. وی در خصوص اقامت خود اعلام کرده : به دلیل بیماری توان و امکان بازگشت به پاکستان را ندارد.

مشرف که حتی به توطئه در ترور بی نظیر بوتو متهم شده بود اینک از سوی دادگاه به قانون شکنی و نقض قانون در سال 2007 متهم است.

وی با یک کودتا قدرت را از چنگ نواز شریف درآورده بود ولی در ادامه ضمن همراهی با آمریکا در جنگ افغانستان باعث شد پاکستان سال ها ناامنی را تجربه کند.

انتهای پیام/.

منبع: تسنیم

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: گزارش گروه بین الملل خبرگزاری میزان پرویز مشرف بیماری قانون شکنی متهم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۴۰۱۴۸۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

همشهری آنلاین و روزنامه جام جم در دادگاه مطبوعات مجرم شناخته نشدن

به گزارش خبرگزاری مهر، اکبر نصراللهی، سخنگوی هیئت منصفه دادگاه‌های سیاسی و مطبوعاتی، گفت: دادگاه رسیدگی به پرونده‌های سایت رجانیوز، همشهری آنلاین و روزنامه جام جم امروز با حضور اعضای منصفه در شعبه ۹ دادگاه کیفری یک استان تهران برگزار شد.

وی افزود: رسیدگی به پرونده مدیر مسئول سایت خبری رجانیوز با اعلام رضایت شاکی و توضیح رجانیوز در سایت خود، منتفی اعلام شد.

سخنگوی هیئت منصفه دادگاه‌های سیاسی و مطبوعاتی، گفت: امروز همچنین پرونده مدیر مسئول همشهری آنلاین رسیدگی شد. اعضای هیئت منصفه، مدیر مسئول همشهری آنلاین را با اکثریت مطلق آرا مجرم ندانستند.

نصراللهی با بیان اینکه آخرین پرونده‌ای که امروز بررسی شد، پرونده مدیر مسئول روزنامه جام جم بود، گفت: هیئت منصفه به اتفاق آرا، متهمان را مجرم ندانستند.

کد خبر 6085833

دیگر خبرها

  • دور دوم رسیدگی به پرونده اعضای گروهک تروریستی منافقین
  • رای دادگاه مطبوعات برای همشهری آنلاین و جام‌جم
  • رای دادگاه مطبوعات برای همشهری‌ آنلاین و روزنامه جام‌جم
  • راه اندازی شعبه ویژه رسیدگی به پرونده‌های رسانه‌ها
  • همشهری آنلاین و جام جم در دادگاه مطبوعات مجرم شناخته نشدند
  • همشهری آنلاین و روزنامه جام جم در دادگاه مطبوعات مجرم شناخته نشدن
  • شکایت میلاد حاتمی از همشهری آنلاین رد شد
  • در دادگاه مطبوعات امروز چه گذشت؟
  • محاکمه بزرگ منافقین؛ داعشی‌های دهه ۶۰
  • کاهش بی سابقه موجودی پرونده‌ها در دادگاه‌های تجدید نظر ایلام