Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایلنا، «عبدالقادر مرتضی»، رئیس کمیته ملی اسرا در جنبش انصار الله یمن در تأکید کرد که ضعف عملکرد فرستاده ویژه سازمان ملل و تیم او در پرونده اسرا همچنان یکی از عوامل اصلی سرکشی نیروهای ائتلاف متجاوز در اجرای توافق صلح است.

.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: ایلنا

کلیدواژه: اسرا فرستاده سازمان ملل در امور یمن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.ilna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایلنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۴۰۱۵۴۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تحقق ۸۷ درصدی تعهدات نهضت ملی مسکن در روستاهای لرستان

به گزارش خبرآنلاین لرستان ، فرهاد زیویار بیست و هشتم فروردین ماه در دیدار با مدیرکل و معاونین بنیاد مسکن انقلاب اسلامی لرستان، عنوان کرد: از تعداد ۱۰ هزار تعهد احداث مسکن در روستاهای لرستان در راستای طرح نهضت ملی مسکن تا کنون ۸۷۰۰ مورد برای دریافت تسهیلات به بانک ها معرفی شده اند.

وی ادامه داد: تعداد زیادی از این واحدهای تکمیل شده و بخش دیگری از آنها در حال ساخت با استفاده از تسهیلات دریافتی هستند.

استاندار با اشاره به عملکرد درخشان بنیاد مسکن لرستان در اجرای تعهدات طرح نهضت ملی مسکن نسبت به سایر استان های کشور، اظهار کرد: بنیاد مسکن انقلاب اسلامی لرستان در طرح بازنگری روستاها نیز بسیار خوب عمل کرده که جای تقدیر دارد.

اختلاف جهاد کشاورزی و سازمان تقسیم اراضی

زیویار همچنین خواستار همکاری سایر دستگاه های ذیربط با برنامه های بنیاد مسکن شد و گفت: انتظار داریم اختلافات جهادکشاورزی و سازمان تقسیم اراضی برای اجرای طرح های هادی در روستاهای دارای صلاحیت به موقع و قانونی مرتفع شوند چرا که اجرای طرح های هادی در نهایت باعث آبادانی و رونق روستاها که همان بخش مولد کشور هستند می شود.

تقدیر از عملکرد موثر بنیاد مسکن

وی ضمن تبریک به مسئولان و کارکنان بنیاد مسکن به مناسبت فرارسیدن سالروز تاسیس این بنیاد و دهه ی گرامیداشت آن، از تلاش های پرسنل این مجموعه تقدیر کرده و ادامه داد: عملکرد موثر مجموعه ی بنیاد مسکن باید به صورت کامل و جامع برای مردم تبیین شود.

استاندار در پایان ابراز امیدواری کرد که با مکاتبات لازم و برگزاری جلسات تخصصی با دستگاه های ذیربط بتوان مشکلات سد راه برنامه های بنیاد مسکن را مرتفع کرد.

۴۶

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1895993

دیگر خبرها

  • تحقق ۸۷ درصدی تعهدات نهضت ملی مسکن در روستاهای لرستان
  • اجرای طرح انتخاب مشارکتی ارقام گندم دیم (PVS) در منطقه بکشلوچای
  • انجام تکالیف سازمان فناوری اطلاعات با رفع موانع همکاری بخش خصوصی
  • شکنجه اسیران فلسطینی به دست اشغالگران
  • تل‌آویو: قصد داریم برای رسیدن به توافق تبادل اسرا، از شدت حملات در غزه بکاهیم
  • منابع مصری: حماس نرمش نشان می‌دهد، اما اسرائیل وقت‌کشی می‌کند
  • انتقاد خضریان به گزارش عملکرد وزیر آموزش و پرورش
  • اجرای مصوبات کارگروه تسهیل را با جدیت پیگیری می‌کنیم
  • مشارکت مردم رکن اساسی تکمیل پروژه‌های شهری است
  • اسرائیل مدعی شد: حماس علاقه‌ای به آتش بس ندارد