Web Analytics Made Easy - Statcounter

محمود واعظی رئیس دفتر رئیس‌جمهور امروز در حاشیه جلسه هیئت دولت در جمع خبرنگاران درباره پیشنهادهای عربستان برای عادی‌سازی رابطه با ایران گفت: فکرمی‌کنیم منطقه ما نیاز به آرامش دارد،‌ در گذشته عربستان سعودی فکر می‌کرد که برای مدت کوتاهی با ائتلافی که درست کرده بود می‌تواند یمن را ببلعد و به آن هدف خود برسد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این زمان گذشت و الان 5 سال گذشته و آنها به این هدف خود نرسیدند.

اخبار سیاسی-  وی افزود: ما فکر می‌کنیم الان با توجه به شرایطی که در منطقه وجود دارد عربستانی‌ها به این نقطه رسیدند که جنگ نمی‌تواند سرنوشت را تعیین کند. ما از این موضع استقبال می‌کنیم. از موضع حوثی‌ها و آتش‌بس هم استقبال می‌کنیم و اگر عربستانی‌ها در موضوع روابط با ما و حل مشکل یمن جدی هستند آن را گام مثبتی تلقی می‌کنیم.

رئیس دفتر رئیس‌جمهور درباره اجرای گام سوم و برنامه ایران برای برداشتن گام چهارم کاهش تعهدات هسته‌ای ایران تصریح کرد: گام سوم مهمترین گام ما بود. عرضم این است که گام سوم تاثیرات خوبی گذاشته است و تماس‌های متعدد با ما برقرار شه در این زمینه از جاهای مختلف و این تماس‌ها ادامه دارد، امیدوار هستیم که این پیام گام سوم را اعضای برجام و بقیه جدی بگیرند.

 

منبع: افکارنيوز

کلیدواژه: دولت عربستان ایران گام سوم ایران عربستان سعودی هیئت دولت یمن واعظی برجام

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.afkarnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «افکارنيوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۴۰۱۶۵۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیام رئیس جمهور خطاب به مردم پاکستان به زبان اردو

رئیس جمهور در پیامی به مردم پاکستان و به زبان اردو، از اشتراکات مذهبی، فرهنگی و تمدنی ملت‌های ایران و پاکستان به عنوان ظرفیت مهمی برای توسعه و تعمیق روابط دو کشور یاد کرد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، آیت الله سید ابراهیم رئیسی در پیامی به مردم پاکستان و به زبان اردو، از اشتراکات مذهبی، فرهنگی و تمدنی ملت‌های ایران و پاکستان به عنوان ظرفیت مهمی برای توسعه و تعمیق روابط دو کشور یاد کرد.

رئیس جمهور در این پیام که در شبکه ایکس منتشر شده است، نوشت: «از طرف رهبری و ملت بزرگ ایران به مردم پاکستان که همواره از اسلام، ارزش‌های اسلامی، مظلومین فلسطین و حق و عدالت دفاع کرده‌اند، سلام عرض می‌کنم. اشتراکات مذهبی، فرهنگی و تمدنی دو ملت ایران و پاکستان ظرفیت مهمی برای توسعه و تعمیق روابط میان دو کشور فراهم کرده است.»

کد خبر 747079

دیگر خبرها

  • پیام رئیس جمهور به زبان اردو
  • پیام رئیس جمهور خطاب به مردم پاکستان به زبان اردو
  • رئیس جمهور: به هیچ وجه نمی‌توان بین ملت پاکستان و ایران جدایی انداخت
  • پیام امیرعبداللهیان درباره سفر رئیس جمهور به پاکستان
  • پیام ابراهیم رئیسی به بشار اسد +جزئیات
  • انتقاد از واگذاری سهام استقلال به هلدینگ خلیج فارس: بیمارستان‌های بوشهر کولر ندارند
  • انتقاد نماینده مجلس از واگذاری سهام استقلال به هلدینگ خلیج فارس
  • هیچ مانعی وجود ندارد که نمایندگان از دستگاه قضائی ایراد بگیرند
  • نوری قزلجه: دولت یا قوه قضاییه می‌توانند لایحه عفاف و حجاب را پس بگیرند /۳۰۰ تحقیق و تفحص؟! شورش را در آوردند/دولت غفلت نکند و پیام جامعه را بگیرد
  • پیام‌ تبریک دبیرکل اوپک به رئیس‌جمهوری برای عید فطر