Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری برنا از استان زنجان؛ قابل توجه صادرکنندگان استان زنجان. بر اساس نامه رئیس کل محترم سازمان توسعه تجارت ایران با موضوع برگزاری گردهمایی مشترک با حضور  مدرس خیابانی قائم مقام وزیر صنعت معدن و تجارت در امور بازرگانی مسئول بانک مرکزی جمهوری اسلامی ایران، گمرک جمهوری اسلامی ایران، سازمان امور مالیاتی کشور و جمعیت صادرکنندگان و تشکل های صادراتی کشور به منظور بررسی مشکلات بر سر راه صادرات و تبیین راهکارهای اجرایی راس ساعت ۱۴ روز چهارشنبه مورخ ۱۷ مهر ماه در محل سالن کنفرانس شماره یک سازمان توسعه تجارت ایران واقع در محل دائمی نمایشگاه بین المللی تهران برگزار می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: صادرکنندگان استان زنجان استان زنجان قائم مقام وزیر صنعت معدن و تجارت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۴۰۱۷۳۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

استخراج بیش از ۲میلیون تن زغال سنگ کک شو از معادن خراسان جنوبی

رئیس صنعت، معدن و تجارت طبس گفت: از ۲میلیون و ۶۵۰ هزار تن حدود ۴۰۰ هزار تن زغال سنگ حرارتی و ۲میلیون و ۲۵۰ هزار تن زغال سنگ کک شو بوده است.

محمود زارع نیا افزود: این مقدار زغال سنگ از ۳۳ معدن فعال زغال سنگ استخراج شده که به کارخانه‌های کک سازی و فولادسازی سراسر کشور ارسال شده است.

وی گفت: معادن زغال سنگ طبس زمینه اشتغالزایی برای ۱۱ هزار نفر را فراهم کرده است.

رئیس صنعت، معدن و تجارت طبس گفت: تکمیل زنجیره طرح‌های توسعه‌ای برای افزایش میزان زغال سنگ به خصوص کک‌شو، احداث دو کارخانه کنسانتره زغال سنگ و همچنین به ظرفیت رساندن کارخانه کک‌سازی از جمله اقدامات برای افزایش میزان زغال سنگ استان در سال ۱۴۰۳ است.

۷۶ درصد ذخایر زغال سنگ کشور در طبس قرار دارد.

باشگاه خبرنگاران جوان خراسان جنوبی بیرجند

دیگر خبرها

  • قدردانی قائم مقام وزارت صمت از امیر نامی رئیس ستاد بحران کل کشور
  • استخراج بیش از ۲میلیون تن زغال سنگ کک شو از معادن خراسان جنوبی
  • استخراج ۲ میلیون و ۶۵۰ هزار تُن زغال سنگ از معادن خراسان جنوبی
  • بخش تولید در کانون توجه دولت سیزدهم است
  • ایجاد بیش از ۶ هزار شغل در بخش صمت در کردستان
  • امیرعبداللهیان: ایران هرگز به دنبال توسعه تنش‌ها در منطقه نبوده است
  • ایران هرگز به دنبال توسعه تنش‌ها در منطقه نبوده است
  • منشا بخشی از مشکلات تولید خارج از وزارت صنعت است
  • بررسی مشکلات خانه معدن استان اردبیل
  • صدور بیش از ۴ هزار پروانه کسب صنفی در خراسان جنوبی