Web Analytics Made Easy - Statcounter

فرمانده نیروی انتظامی از افزایش 4 برابری خروج زائران اربعین نسبت به سال گذشته خبرداد و گفت: امنیت کامل در مرزهای چهارگانه حاکم است.

 سردار حسین اشتری در حاشیه بازدید از مرز مهران  به استان ایلام به هماهنگی و تعامل خوب با طرف عراقی به منظور تسهیل در تردد زائران ایرانی اشاره کرد و اظهارداشت: صدور گذرنامه نسبت به سال گذشته 78 درصد رشد داشته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وی از افزایش 4 برابری خروج زائران اربعین نسبت به سال گذشته خبرداد و  گفت: امنیت کامل در مرزهای چهارگانه حاکم است.

فرمانده نیروی انتظامی با اعلام اینکه تاکنون هیچ کس به صورت غیرقانونی از مرزها برای اربعین خارج نشده است، اعلام کرد: گیت های خروجی و ورودی را افزایش داده ایم و بحمدالله تاکنون هیچ مشکل امنیتی در مرزهای چهارگانه و در طول مسیر وجود نداشته است.


صدور بیش از 500 هزار برگ تردد موقت

فرمانده ناجا در دیدار با نماینده ولی فقیه در استان ایلام نیز با اشاره به اینکه مرزهای سه گانه"شلمچه، چذابه و مهران" آماده خدمت رسانی به زائران هستند، اظهار کرد: نیروی انتظامی برای عملیات بزرگ اربعین آمادگی کامل دارد.

وی به تجربه بیش از شش ساله نیروی انتظامی در ماموریت عظیم اربعین اشاره و بیان کرد: با توجه به اشتیاق مردم در سال جاری و افزایش چشمگیر آمار تردد زائران در مرزهای چهار گانه، برنامه ریزی و آمادگی های لازم  به منظور تسهیل تردد زوار و خدمتگزاری شایسته به آنها را در مرزها ایجاد کرده ایم.

از سال گذشته، جلسات متعددی را در راستای تسهیل تردد زائران در درون ناجا و نیز با مسئولان کشور عراق برگزار کرده ایم.

فرمانده ناجا گفت: امسال با توجه به درخواست ها و اشتیاق مردم برای حضور در راهپیمایی بزرگ اربعین با هماهنگی های به عمل آمده با طرف عراقی، اقدام به چاپ برگ تردد موقت زائر کرده ایم که تاکنون بیش از 500 هزار برگ چاپ و ارسال شده است.

نقش مردمی بودن پلیس در سطح کشور بسیار محسوس است

حجت الاسلام "الله نور کریمی تبار" نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه ایلام نیز در این دیدار با تبریک هفته ناجا، عنوان کرد: هفته نیروی انتظامی فرصت مناسبی است برای معرفی پلیس مردمی که بحمدالله نقش مردمی بودن پلیس در سطح کشور بسیار محسوس است.

وی با تقدیر و تشکر از تلاش های مجاهدانه پرسنل نیروی انتظامی خصوصاً در عملیات بزرگ اربعین، گفت: کاهش تخلفات مرزی(خروج غیرقانونی از مرز)  در سال جاری، نشانگر قانونمداری بسیار بالای مردم است.

 نماینده ولی فقیه در استان ایلام با ابراز امیدواری از اینکه امسال نیز بهتر از سال گذشته شاهد حضور زائران اباعبدالله الحسین(ع)در راهپیمایی عظیم اربعین باشیم، گفت: اشتیاق مردم  برای حضور در این تجمع بزرگ و جهانی همه سازمان ها و دستگاه ها را غافلگیر کرد./ایسنا

منبع: ایران آنلاین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ion.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۴۰۱۷۵۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تسهیل تردد معلولان در مسجد الحرام

ه نقل از جولات، مسیرهای رنگی که برای عبور ویلچر اختصاص داده شده است، از منطقه غزه در حومه مکه مکرمه آغاز شده و به صحن‌های شمالی مسجد الحرام می‌رسد. بدین وسیله معلولان دارای ویلچر می‌توانند برای انجام مناسک حج به سهولت و با آرامش وارد مسجد الحرام شوند. این مسیرهای رنگی مجاور مسیر زائران پیاده بیت‌الله الحرام و در کنار طرح توسعه شمالی مسجد الحرام است که با علامت‌های خاصی که بر روی زمین قرار داده شده مشخص شده است تا معلولان دارای ویلچر را به سمت مسجد الحرام هدایت کند. مسیرهای برگشت نیز با خطوط و فلش‌هایی مشخص شده‌اند تا ورود و خروج به مسجد الحرام برای این گروه تسهیل شود. مسیرهای ویژه زائران ویلچری عبارتند از: دو مسیر شمال مسجد الحرام که به صورت رنگی جدا شده است که از پل حجون تا صحن‌های حرم مسجد الحرام ادامه دارد و در کنار مسیر زائران پیاده با علامت‌هایی مشخص شده است. منبع: ایکنا (خبرگزاری بین‌المللی قرآن)

دیگر خبرها

  • شهرداری قزوین پاسخگوی مکاتبات شورا درباره جذب نیروی غیرقانونی باشد
  • آغاز آماده‌سازی پایانه مرزی تمرچین و مسیرهای منتهی برای اربعین حسینی
  • پیش بینی استقرار پایگاه فوریت‌های پزشکی در مسیر زوار شلمچه
  • استقرار ۱۲ پایگاه اورژانس در مسیر زائران اربعین در شلمچه
  • کمبود ناوگان اتوبوسرانی در ایام اربعین رفع شود
  • یک مورد هم نداشتیم که نسبت به اجرای طرح نور اعتراضی داشته باشند و به پلیس اعتراض کنند
  • معاون وزیر کشور : طرح نور با قوت به‌کار خود ادامه خواهد داد / یک مورد هم نداشتیم که نسبت به اجرای طرح مخالفتی داشته باشند و به پلیس اعتراض کنند
  • جانمایی مواکب در مرز مهران با شرایط جدید وفق داده شود
  • حذف کسب وکارهای غیرقانونی از گردونه رقابت با مجوز الکترونیکی
  • تسهیل تردد معلولان در مسجد الحرام