Web Analytics Made Easy - Statcounter

هدا مجیری صبح امروز در گفت و گو با خبرنگار برنا در آبادان با اعلام این خبر اظهار کرد: طبق برنامه‌ریزی‌ها و برگزاری جلسات متعدد، فارماکوپه‌ی روزهای پیاده‌روی اربعین حسینی با همکاری معاونت بهداشت، درمان و فوریت‌های پزشکی تهیه شد.

او گفت: داروهای یادشده ابتدا در انبار معاونت نگهداری و پس از آن به انبار مستقر در شلمچه منتقل شد و بعد از عبور چهار روزه از خدمات‌رسانی به زوار اربعین با توجه به نسخ تجویزی پزشکان، هیچ گونه کمبود دارویی در این مرز وجود نداشته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

معاون غذا و داروی دانشکده علوم پزشکی آبادان در پایان افزود: در هر شیفت کاری سه یا چهار نیرو در داروخانه‌ی مرز شلمچه مشغول خدمات‌رسانی هستند و امیدوار هستیم که تا پایان این آیین بتوانیم بهترین خدمات را به زوار محترم ارایه بدهیم.

 

 

 

 

 

 

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: دارو شلمچه اربعین دارو ساز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۴۰۱۸۲۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کردستان برای سومین سال متوالی میزبان زوار اربعین می شود

دبیر ستاد اربعین کردستان امروز در اولین جلسه ستاد اربعین استان کردستان اظهار کرد: پیش‌بینی می‌شود امسال استقبال از مرز باشماق مریوان نسبت به سال قبل بیشتر می‌شود و این توقعات مردم را نیز برای ارائه خدمات دهی بیشتر می‌کند.

محمد رضایی با اشاره به تجربیات ۲ سال گذشته در میزبانی از زوار اربعین گفت: ضروری است نسبت به رفع نواقص گذشته اقدام کنیم و هیچ گونه نقصی در این زمینه پذیرفتنی نیست.

وی به رویکرد‌های ستاد اربعین امسال در استان اشاره و تصریح کرد: رویکرد امسال در اربعین مشارکت مردمی است و باید در این زمینه ورود جدی پیدا کنیم.

دبیر ستاد اربعین کردستان با اشاره به مشکلات حوزه حمل و نقل در سال گذشته تاکید کرد: امسال در حوزه حمل و نقل باید با طرف عراقی وارد مذاکره شویم و تامین خودرو و خدمات حمل و نقل با جزییات پیگیری شود.

تعریف ۹ پروژه اولویت دار برای اربعین در کردستان

مدیر کل دفتر فنی استانداری کردستان نیز در این جلسه گفت: سال گذشته ستاد مرکزی اربعین ۱۰۵ میلیارد تومان به شهرداری‌های استان برای میزبانی از زائران تزریق کرد.
 موحد امان الهی از تعریف ۹ پروژه اولویت‌دار برای اربعین در سال جاری خبر داد و گفت: تقاطع گاران، چهار خطه کردن گردنه صلوات آباد و چهار خطه کردن مریوان تا مرز باشماق از جمله طرح‌هایی است که باید به بهره‌برداری برسد.

فرماندار مریوان نیز در این جلسه به موضوع اقتصاد اربعین اشاره کرد و گفت: ضمن خدمات خداپسندانه‌ای که مردم به صورت رایگان انجام می‌دهند اما نباید خدمات دولتی در اربعین کاملا رایگان باشد و مردم مریوان باید از اربعین انتفاع داشته باشند.

احمدی گفت: در مجموع باید سیاست کلان ستاد اربعین را فرهنگی تلقی کنیم.

باشگاه خبرنگاران جوان کردستان سنندج

دیگر خبرها

  • کشف ایمپلنت قاچاق از دو مطب در تهران
  • کردستان برای سومین سال متوالی میزبان زوار اربعین می شود
  • حضور دانش‌بنیان‌ها در بزرگترین نمایشگاه پزشکی جنوب شرق آسیا
  • حضور دانش‌بنیان‌های ایرانی در نمایشگاه پزشکی و دارویی جنوب شرق آسیا
  • دبیر رسانه‌ای شانزدهمین المپیاد دانشجویان علوم پزشکی منصوب شد
  • چهار گونه جانوری در طبیعت «میاندشت» تیمار و رهاسازی شدند
  • تیمار و رهاسازی چهار گونه جانوری در طبیعت میاندشت جاجرم
  • بازدید مقام سازمان غذا ودارو از آزمایشگاه معاونت غذا و داروی دانشگاه علوم پزشکی نیشابور
  • گیاهان خوراکی، سوغات بهار در لرستان
  • ولایی: هیچ دلیلی برای وجود داروی غیرمجاز در داروخانه‌ها قابل پذیرش نیست