Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مشرق»
2024-04-25@08:08:14 GMT

مخالفت وکیل برانکو با درخواست پرسپولیس

تاریخ انتشار: ۱۷ مهر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۴۰۲۰۰۲

مخالفت وکیل برانکو با درخواست پرسپولیس

مسئولان باشگاه پرسپولیس در جلسه با وکیل سرمربی سابق این باشگاه درخواست تخفیف کردند.

به گزارش مشرق، بعد از اینکه برانکو ایوانکوویچ سرمربی سابق تیم فوتبال پرسپولیس برای گرفتن مطالبات خود به فیفا شکایت کرد، محمدحسن انصاری‌فرد مدیرعامل این باشگاه خواستار مذاکره با او یا وکیلش شد تا این موضوع بدون رسیدگی در فیفا بین طرفین بر طرف شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به همین دلیل وکیل سرمربی سابق پرسپولیس روز یکشنبه به تهران آمد و جلساتی را با انصاری‌فرد برگزار کرد. در نهایت وکیل برانکو سه‌شنبه شب راهی زاگرب شد تا این مربی کروات را در جریان مذاکرات قرار دهد.

در این جلسه مدیرعامل پرسپولیس از وکیل برانکو درخواست کرد تا با توجه به در نظر گرفتن شرایط سخت اقتصادی حاکم برای باشگاه پرسپولیس، به این باشگاه تخفیف داده شود.

بیشتر بخوانید:

وکیل برانکو: شکایت از پرسپولیس پابرجاست

انصاری‌فرد مدیرعامل پرسپولیس پیشنهاد داد اگر برانکو تخفیف دهد، مبلغ مورد توافق تقسیط شود تا آنها بتوانند با سرمربی سابق خود تسویه حساب کنند. 

وکیل برانکو اما زیر بار تخفیف مد نظر باشگاه پرسپولیس نرفت و بعد از صحبت‌هایی که با این مربی کروات انجام داد در نهایت اعلام کرد که فقط می‌تواند 5 درصد از طلب برانکو را به آنها تخفیف دهد و بیشتر از این رقم، امکان‌پذیر نیست.

این در حالی است که تخفیفی که باشگاه پرسپولیس در نظر داشت رقم خیلی بیشتری بود که در مذاکراتی که صورت گرفت درباره آن توافق نشد تا وکیل برانکو بدون توافق خاصی راهی کرواسی شود.

در نهایت قرار شد وکیل برانکو به کرواسی رفته و بعد از در جریان قرار دادن او از جریان مذاکرات صورت گرفته، پاسخی به باشگاه پرسپولیس ارسال شود. پاسخ برانکو به پرسپولیس قرار است به این باشگاه ایمیل شود و حالا مدیران باشگاه منتظر هستند تا ببینند در نهایت و بعد از این مذاکرات چه اتفاقاتی در خصوص این پرونده رخ خواهد داد.

منبع: فارس

منبع: مشرق

کلیدواژه: بازار سکه و ارز اربعین تحولات عراق تحولات یمن برانکو ایوانکوویچ پرسپولیس محمد حسن انصاری فرد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mashreghnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مشرق» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۴۰۲۰۰۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مدافع سابق سرخ‌ها: شانس قهرمانی پرسپولیس و استقلال برابر است

به گزارش همشهری آنلاین، شایان مصاح مدافع ذوب‌آهن یکی از بهترین فصل‌های فوتبالی‌اش را سپری می‌کند و در تمامی بازی‌های این تیم به میدان رفته است. او در گفت‌وگو با همشهری آنلاین، در خصوص پیروزی تیمش برابر آلومینیوم اراک می‌گوید: بازی سخت و حساسی بود و خدا را شکر که در دقایق پایانی دو گل زدیم و ۳ امتیاز مهم در فولادشهر گرفتیم. ما در نیم فصل دوم شرایط خوبی را از لحاظ نتیجه‌گیری تجربه نکردیم و حتی تا رده نهم هم پایین آمدیم ولی از ۳ بازی اخیر ۶ امتیاز گرفتیم و شرایط ذوب‌آهن در جدول تا حدودی بهتر شد.

ذوبی‌ها خودشان را آماده بازی با تراکتور در جام جذفی می‌کنند، تیمی که دو هفته پیش ۴ گل به آنها زدند. مصلح در مورد این بازی هم صحبت می‌کند: تراکتور بازیکنان خوبی دارد و لی انها شرایط خوبی را تجربه نمی‌کنند. ما ۴ گل در لیگ برتر به این تیم زدیم ولی این دلیل نمی‌شود که تصور کنیم بازی آسانی در پیش داریم. به هر حال آنها دنبال جبران هستند و می‌خواهند از این وضعیت بیرون بیایند، ما بازی سختی داریم ولی به چیزی جز برد فکر نمی‌کنیم. در جام حذفی می توان با انجام ۵ بازی به قهرمانی رسید و ما هم شانس خودمان را برای قهرمانی در این جام امتحان می‌کنیم.

از مصلح در خصوص رقابت فشرده استقلال و پرسپولیس در لیگ برتر سوال می‌کنیم و اینکه پیش‌بینی او در مورد قهرمان لیگ چیست. مدافع سابق پرسپولیس می‌گوید: پیش‌بینی واقعا سخت است چون هر دو تیم شرایط خوبی دارند و نتایج خوبی هم گرفته‌اند. تیمی که کمتر اشتباه کند و تمرکز بالایی داشته باشد قهرمان خواهد شد. من شانس قهرمانی هر دو تیم را برابر می‌دانم.

کد خبر 846649 برچسب‌ها باشگاه ذوب آهن فوتبال لیگ برتر فوتبال ایران

دیگر خبرها

  • اوسمار: هوادران پرسپولیس پس از گل‌محمدی به دنبال برانکو بودند
  • تماس بایرن مونیخ با سرمربی سابق منچستر یونایتد
  • وست هم آماده برای انتقال خولین لوپتگی؛ هانسی فلیک گزینه جایگزین
  • عکس‌| مربی سابق پرسپولیس و تیم ملی در تراکتور
  • آخرین خبر از توافق یحیی و تراکتور؛ دستیار سابق گل‌محمدی در راه تبریز
  • سرمربی سابق ایران قهرمان شد و رفت!
  • نصیرزاده: مشکل یحیی به کمک خودش حل می‌شود؛ مخالفت بازیکنان؟ این هم مثل کلینزمن دروغ است
  • باشگاه تراکتور: مشکل یحیی فقط به دست یک نفر حل می شود | پاسخ صریح در خصوص مخالفت با گل محمدی
  • مدافع سابق سرخ‌ها: شانس قهرمانی پرسپولیس و استقلال برابر است
  • حرفهای متواضعانه اوسمار در تمجید از یحیی و برانکو