Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-16@18:39:55 GMT

دعوت از صفرپور برای آموزش مربیان تکواندو در سوئد

تاریخ انتشار: ۱۷ مهر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۴۰۲۱۸۸

دعوت از صفرپور برای آموزش مربیان تکواندو در سوئد

فاطمه صفرپور، مربی تیم ملی تکواندو ایران از سوی فدراسیون تکواندو سوئد برای تدریس به مربیان این کشور دعوت شد.

به گزارش ایسنا، فاطمه صفرپور، مربی تکواندو ایران که عنوان بهترین مربی جهان را در سال ۲۰۱۶ به نام خود ثبت کرده است، از سوی فدراسیون تکواندو سوئد  برای تدریس در این کشور دعوت شد.

این دوره آموزشی با حضور بیش از ۵۰ مربی سوئدی از شنبه - ۲۰ مهرماه آغاز می‌شود و به مدت یک ماه ادامه دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

پیش از این نیز از "پائول گرین" مربی پیشین تیم ملی انگلیس برای تدریس دعوت شده بود.

صفرپور برای شرکت در این دوره آموزشی ساعت ۸:۳۰ روز شنبه راهی سوئد می‌شود.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: فاطمه صفرپور تکواندو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۴۰۲۱۸۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افشاگری مربی تیم ملی بعد از جدایی: برای المپیک تن به هرکاری نمی‌دهم

مربی پیشین تیم ملی کشتی آزاد کشورمان بعد از جدایی از کادر محسن کاوه تأکید کرد، اگر نوع تمرینات تغییر نکند، در المپیک به مشکل برخواهیم خورد.

به گزارش مشرق و به نقل از جماران، احسان لشگری که پیش از اعزام تیم کشتی آزاد کشورمان به مسابقات قهرمانی آسیا با این تیم قطع همکاری کرد، اظهار داشت: من برای تیم ملی آرزوی موفقیت دارم، ولی امیدوارم که در حوزه تمرین، برنامه تمرین و انتخاب استراتژی مناسب در نوع تمرینات تجدیدنظر اساسی صورت بگیرد.

وی درباره اینکه عنوان شد او به دلیل اختلاف سلیقه فنی از کادر فنی تیم ملی جدا شده است، گفت: فقط اختلاف سلیقه فنی نبود، مربیان از برنامه‌های فنی بی‌اطلاع هستند و من مربی نیستم که پنج دقیقه مانده به تمرین متوجه برنامه تمرینی شوم. باید در مورد نوع تمرین، چه بدنسازی و چه هوازی، مرور فن و تمرین کشتی با مربیانی که هستند صحبت شده است و بعد از اجماع، برنامه تمرینی اجرا شود. من مربی نیستم که به خاطر رفتن به المپیک تن به هر شرایطی بدهم و هر طور شده و با هر شرایطی به المپیک بروم، چون در نهایت سرمربی و مربیان باید در پایان مسابقات پاسخگوی نتایج باشند. به هرحال به این موارد ترتیب اثر داده نشد که تصمیم به قطع همکاری گرفتم. برای محسن کاوه آرزوی موفقیت می‌کنم، او مربی من بوده است، برایش احترام قائلم و دوستش دارم. امیدوارم در المپیک بهترین نتیجه را بگیرند.

دارنده مدال برنز المپیک در پاسخ به این پرسش که آیا اختلاف‌نظری بین او و رئیس فدراسیون ایجاد نشده است، تأکید کرد: تنها رفتار مناسبی که دیدم، از سوی علیرضا دبیر بود. اتفاقاً ما خیلی بهتر حرف هم را متوجه می‌شدیم. از او بابت اعتمادی که به من داشت، ممنونم.

احسان لشگری در خاتمه تصریح کرد: من فقط امیدوارم که در مدت باقیمانده تا المپیک، تغییرات اساسی در نوع تمرینات، بدنسازی و پکیج تمرینی ایجاد شود. مربیان خودشان بهتر می‌دانند چه کارهایی باید انجام شود. اگر این اتفاق رخ ندهد، در المپیک به مشکل برخواهیم خورد.

دیگر خبرها

  • حضور اولین داور بانوی تکواندوی ایران در پارالمپیک ۲۰۲۴ پاریس
  • داور زن تکواندو برای قضاوت در پارالمپیک به پاریس دعوت شد
  • هزینه دوره TTC در سال 1403 چقدر است؟
  • جام ملت‌های آسیا محل جدال مربیان و سبک‌هاست
  • انتقاد یک مربی از برگزار نشدن دوره‌های کوهنوردی در خوزستان
  • وقتی بازی و خلاقیت، چاشنی آموزش می‌شود
  • لزوم تدریس بسته عملیاتی حمله ایران به اسرائیل در مراکز آموزشی نظامی دنیا
  • افشاگری مربی تیم ملی بعد از جدایی: برای المپیک تن به هرکاری نمی‌دهم
  • آموزش ایستگاهی ۴۰۰۰ نفر از مسافران مازندران
  • دومین کارگاه آموزشی مربیان پایه کشتی برگزار شد