Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-19@16:17:39 GMT

بزرگ شدن کلاهِ کاربران فضای مجازی!

تاریخ انتشار: ۱۷ مهر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۴۰۲۲۳۰

بزرگ شدن کلاهِ کاربران فضای مجازی!

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان سردار مهدی معصوم بیگی فرمانده انتظامی استان اصفهان امروز در همایش پلیس و اصناف با اشاره به اینکه  کلاهبرداری اینترنتی در فضای مجازی رشد سه برابری داشته است گفت: در نیمه امسال همچنین در حوزه فضای مجازی با رشد ۱۴۸ درصدی در افزایش جرم و رشد ۱۰۸ درصدی در کشف جرم روبروشدیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


او از راه اندازی میز خدمت پلیس ویژه اصناف استان اصفهان و پلیس امنیت اقتصادی در استان خبرداد و افزود: پلیس آمادگی هر گونه آموزشی به واحد‌های مختلف صنفی است.
رئیس اتاق اصناف اصفهان هم در این همایش با بیان اینکه اصناف به خوبی از نقش امنیت برای رونق بخشی در اقتصاد مطلع هستند گفت:امنیت لازمه دستیابی به اقتصاد پویاست.
رسول جهانگیری با اشاره به اینکه تعامل میان پلیس و اصناف می‌توانند بستری برای توسعه اقتصادی باشد افزود: ۱۸۰ هزار واحد صنفی دارای پروانه کسب و ۱۰هزار واحد صنفی غیر مجاز در استان اصفهان فعالیت دارند.   انتهای پیام/ی   رشد ۱۴۸ درصدی  افزایش جرم در نیمه اول امسال

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: نیروی انتظامی فضای مجازی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۴۰۲۲۳۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کاربران ایرانی در میدان نبرد فضای مجازی هم پیروز هستند

به گزارش خبرگزای صدا و سیما؛ مرکز قم، پس از سیلی سختی که دلیرمردان سبزپوش سپاه به صورت رژیم صهیونیستی زدند، این رژیم جعلی سعی کرد تا در فضای مجازی با بازی در جنگ رسانه ای، خود را پیروز میدان نشان دهد اما کابران با واکنش ها و پاسخ هایشان به شایعات، دروغ ها و خیال پردازی های رژیم جعلی صهیونیستی پاسخی محکم دادند.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • ۵ واحد صنفی متخلف در مشهد پلمب شد
  • پلمب ۵ واحد متخلف صنفی در مشهد
  • پلمب پنج واحد صنفی متخلف در مشهد
  • واکنش طنز کاربران فضای مجازی به حضور ریزپرنده‌ها در آسمان اصفهان
  • دروغ‌پردازی اسرائیلی‌ها سوژه کاربران فضای مجازی شد
  • کاربران ایرانی در میدان نبرد فضای مجازی هم پیروز هستند
  • دستگیری ۴۰۰ نفر مجرم فعال آزمون سراسری در فضای مجازی + فیلم
  • شناسایی و برخورد باگردانندگان۵صفحه اینستاگرامی هنجارشکن غرب تهران
  • شناسائی و برخورد باگردانندگان۵صفحه اینستاگرامی هنجارشکن غرب تهران
  • توصیه‌هایی برای مقابله یا جلوگیری از استرس در فضای مجازی