Web Analytics Made Easy - Statcounter

۵۰۰ واحد مسکونی خسارت دیده از سیل در استان گلستان امروز (چهارشنبه ۱۷ مهر) با حضور رئیس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی کشور به بهر برداری رسید.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از گرگان، به مناسبت روز روستا و با حضور «تابش» رئیس بنیاد مسکن کشور، ۵۰۰ واحد مسکونی احداثی در مناطق سیل زده استان گلستان با اعتبار 41 میلیارد تومان و بهره مندی 500 خانوار به صورت متمرکز در روستای قانقرمه شهرستان سیل زده آق قلا افتتاح شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

همچنین ۱۳ هزار و ۶۰۰ واحد مسکونی تعمیری با اعتبار ۱۷۸ میلیارد تومان و بهره مندی 13 هزار و 600 خانوار در مناطق سیل‌زده استان به بهره برداری رسید.

 

افتتاح یک هزار واحد مسکن روستایی با اعتبار 26 میلیارد تومان، بهره برداری از 59 طرح هادی روستایی با اعتبار 18 میلیارد تومان و بهره مندی 26 هزار و 355 خانوار و اهدای 2 هزار جلد سند مالکیت شهری و روستایی از دیگر پروژه های افتتاح شده با حضور رئیس بنیاد مسکن کشور است.

 

پایان پیام/83

منبع: شبستان

کلیدواژه: اربعین حسینی مسجد اربعین پیاده روی اربعین کانون های فرهنگی هنری مساجد کانون های مساجد زائران اربعین حسینی اصفهان مجلس مواکب الاتحاد واحد مسکونی خسارت سیل روز روستا افتتاح پروژه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۴۰۲۳۱۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بهره‌برداری از ۲۴۰ پروژه عمران روستایی در استان اردبیل

مدیرکل بنیاد مسکن استان اردبیل از بهره‌برداری ۲۴۰ پروژه عمران روستایی در استان اردبیل خبر داد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از اردبیل، حامد کیخسروی در جمع خبرنگاران، سهمیه مسکن روستایی استان اردبیل در سال جاری را ۷ هزار ۵۰۰ واحد اعلام کرد و اظهار کرد: این واحدها با اقساط ۲۰ ساله و تسهیلات ۵ درصدی آماده معرفی متقاضیان روستایی است.

مدیرکل بنیاد مسکن استان اردبیل تصریح کرد: بالغ بر ۲۴۰ پروژه عمران روستایی در استان اردبیل در سال ۱۴۰۲ به بهره‌برداری رسید.

وی با اشاره به میزان تسهیلات مسکن روستایی اظهار داشت: تسهیلات مسکن روستایی با بازپرداخت بلند مدت و مبلغ ۳۵۰ میلیون تومان به متقاضیان ارائه می‌شود.

کد خبر 747625

دیگر خبرها

  • ساخت بیش از ۵۰ واحد مسکونی در صومعه سرا
  • سیل به ۱۰ واحد مسکونی در سوادکوه خسارت وارد کرد
  • آسیب بارندگی‌ها به ۷۰ واحد مسکونی در کاشان
  • بهره‌برداری از ۲۴۰ پروژه عمران روستایی در استان اردبیل
  • بیش از ۱۹ هزار واحد مسکونی در سمنان در حال ساخت است
  • انسداد برخی محورهای روستایی شرق استان گلستان / بارندگی شب گذشته خسارت زد
  • بارندگی های سرباز خسارت فاجعه بار نداشت
  • ساخت ۱۹ هزار و ۵۰۰ واحد مسکونی نهضت ملی مسکن در استان بوشهر
  • سیلاب به بیش از ۲ هزار و ۱۵۰ واحد مسکونی سیستان و بلوچستان خسارت زد
  • سیل به ۲ هزار واحد مسکونی سیستان و بلوچستان خسارت زد