Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-19@03:29:09 GMT

حرکت کند بازسازی خیابان ولیعصر اهواز

تاریخ انتشار: ۱۷ مهر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۴۰۲۴۰۹

حرکت کند بازسازی خیابان ولیعصر اهواز

بابک محمدیان مدیر امور دانشجویی دانشگاه شهید چمران در گفت‌وگو با خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، با بیان اینکه از سال ٩۶ ما پیگیر اصلاح و بازسازی خیابان ولیعصر محله گلستان هستیم، گفت: همچنان نیز باید به نیمه پر لیوان نگاه کرد. حالا یک خط این خیابان به صورت کامل آسفالت شده است.

او افزود: با توجه به اینکه کارشناس‌های شهرداری پیش‌تر طی بازدید از خیابان ولیعصر حل مسئله را مبنی بر حل معظل فاضلاب عنوان کرده بودند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

عملیات لوله گذاری پر فشار از خوابگاه دخترانه جندی شاپور تا خوابگاه شهید علم الهدی نیز انجام شده است.

محمدیان بیان داشت: در نزدیک‌ترین جلسه کمیسیون دانشجویی شهرستان اهواز و استان خوزستان این مسئله نیز مطرح شد که خط ورودی خیابان ولیعصر تکمیل شده، اما روند بازسازی لاین دیگر آن با وجود اقدامات انجام شده کُند است. هر چند ظاهرا با توجه به صحبت‌های انجام شده، شهرداری به دنبال عملیاتی کردن خط دیگر خیابان ولیعصر تا پیش از آغاز دوباره بارندگی‌ها در آبان ماه است.

مدیر امور دانشجویی دانشگاه شهید چمران اظهار کرد: یک اشکال دیگر مربوط به این خیابان وجود نقاط فرو رفته به دلیل شبکه فرسوده آب و فاضلاب و عبور و مرور خودرو‌های سنگین بوده است که آن نواقص نیز ظاهرا رفع شده است.

خیابان ولیعصر یکی از محل‌های پر تردد در محله گلستان اهواز و مکان عبور و مرور دانشجویان دانشگاه شهید چمران است. این راه همچنین می‌تواند جاده‌ای خلوت برای عبور خودرو‌های اورژانسی باشد تا با توجه به ترافیک همیشه موجود در خیابان فروردین سریع‌تر به بیمارستان گلستان برسند. خیابان ولیعصر ورودی ٢ دانشگاه شهید چمران و جندی شاپور اهواز را مستقیما به اتوبان گلستان متصل می‌کند.

انتهای پیام/ ن

بازسازی خیابان ولیعصر اهواز

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: اخبار دانشگاهی وضعیت راه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۴۰۲۴۰۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افتتاح دومین خانه شهید در منطقه ۱۵ تهران

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، شهردار منطقه ۱۵ گفت:دومین خانه شهید در ۳طبقه به متراژ ۱۲۰ متر به منظور ارائه خدمات اجتماعی، فرهنگی و پزشکی در خیابان ۱۷ شهریور، خیابان شهید رضایی افتتاح شد.

محمد شیری افزود: افتتاح خانه‌های شهید علاوه بر خدمت رسانی، سبب ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در میان شهروندان خواهد شد همچنین پایگاهی برای نسل نوجوان و جوان است تا بیشتر با رشادت‌ها و‌جان فشانی‌های این نسل آشنا شوند.

دیگر خبرها

  • اعلام محدودیت‌های ترافیکی مراسم راهپیمایی حمایت از دفاع مشروع نیرو‌های مسلح در اهواز
  • آماده سازی زمین مسکن ملی در کوی ولیعصر سرکان
  • قاب ماندگار اکران مردمی متفاوت فیلم آپاراتچی در اهواز
  • شهادت جانباز ۷۰ درصد کلیوند عباسی در اهواز
  • افتتاح دومین خانه شهید در منطقه ۱۵ تهران
  • محدودیت‌های ترافیکی «روز ارتش» در اصفهان اعلام شد
  • یکی از خیابان‌های شهر قزوین به نام شهید آتش‌نشان نام‌گذاری شود
  • اختصاص ۳۰۰ میلیارد ریال برای بهسازی خیابان‌ها
  • اعلام محدودیت‌های ترافیکی رژه روز ارتش در اهواز
  • اعلام محدودیت‌های ترافیکی روز ارتش در اصفهان