Web Analytics Made Easy - Statcounter

سخنگوی شرکت گاز خراسان رضوی با اشاره به آغاز فرآیند حذف کاغذی قبوض گاز در این استان از ابتدای آذرماه ۹۸ گفت: مشارکت مردم در اجرای موفق این طرح لازم و ضروری است.

به گزارش قدس آنلاین، حسن خیراندیش با اعلام این مطلب اظهار کرد: بسترهای گوناگونی برای تکمیل پرونده و جمع آوری اطلاعات مشترکین و مصرف کنندگان گاز طبیعی اندیشیده شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!
در تلاش هستیم تا اجرای طرح حذف کاغذی قبوض گاز با مشارکت شهروندان در یک فضای آرام انجام شود.
وی با بیان این مطلب که هر شماره تلفن همراه قابلیت ارسال و دریافت اطلاعات چندین اشتراک گاز را دارد افزود: مشترکین می توانند برای ثبت و تکمیل اطلاعات بصورت غیرحضوری، شماره اشتراک و تلفن ثابت خود را به صورت(شماره اشتراک*شماره تلفن) به سامانه ۱۰۰۰۳۷۰۷۴ و یا طی تماس با تلفن گویای ۳۷۰۷۴ و ۱۸۹۴ اعلام کنند.
سخنگوی شرکت گاز استان ادامه داد: لینک "طرح جمع‌آوری اطلاعات تماس مشترکین گاز" نیز بر روی سایت شرکت گاز خراسان رضوی و شرکت ملی گاز ایران بارگذاری شده است. همچنین امکان تغییر شماره تلفن همراه دریافت کننده پیامک نیز از طریق مراجعه به سایت شرکت گاز استان فراهم می باشد.
خیراندیش یادآور شد: جمع آوری شماره همراه مشترکین گاز خراسان رضوی از ابتدای مهرماه امسال بصورت حضوری توسط نیروهای بخش پیمانکاری کنتورخوان این شرکت در حال پیگیری است. 
رئیس روابط عمومی شرکت گاز خراسان رضوی هدف از این اقدام را تکریم مشتری، بهره مندی از فناوری های نو، حفظ محیط زیست و صرفه جویی در هزینه های اقتصادی اعلام کرد و گفت: مشارکت مردم در اجرای موفق این طرح موجب صرفه جویی هنگفتی در هزینه های کشور می شود.
شهروندان محترم می توانند برای دریافت پاسخ سوالات خود درباره چگونگی اجرای طرح "حذف کاغذی قبوض گاز" در خراسان رضوی با شماره ۳۷۰۷۴ مرکز ارتباطات مردمی شرکت گاز استان تماس حاصل فرمایند.

 

منبع: قدس آنلاین

کلیدواژه: گاز خراسان رضوی حذف قبض کاغذی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.qudsonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «قدس آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۴۰۲۴۱۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۸ درصد شرکت‌کنندگان کنکور از خراسان رضوی هستند

ایسنا/خراسان رضوی کنکور سراسری در خراسان رضوی با حضور ۹۱ هزار و ۳۲۶ داوطلب در ۵ گروه آزمایشی آغاز شد. 

روز نخست نوبت اول ماراتن کنکور سراسری از دقایقی قبل و همزمان با سراسر کشور در ۳۸ حوزه امتحانی خراسان رضوی آغاز شد. صبح امروز آزمون سراسری دو گروه آزمایشی ریاضی و انسانی که هر کدام به ترتیب دارای ۱۰ هزار و ۲۱۷ نفر و ۳۱ هزار و ۷۳۰ داوطلب در استان هستند، برگزار می‌شود.

بعدازظهر امروز نیز کنکور سراسری رشته‌های زبان و هنر در سرتاسر خراسان رضوی برگزار می‌شود. در این دو گروه نیز به ترتیب ۶۰۴۸ نفر و ۵۱۱۵ نفر در کل استان با یکدیگر به رقابت می‌پردازند.

نهایتا صبح فردا (جمعه ۷ اردیبهشت) نیز ۳۸ هزار و ۲۱۶ نفر در خراسان رضوی برای شرکت در کنکور تجربی وارد حوزه‌های امتحانی می‌شوند. امسال نیز مانند سال‌های گذشته گروه آزمایشی علوم تجربی دارای بیشترین تعداد داوطلب می‌باشد، به طوری‌که حدود ۴۲ درصد کل شرکت‌کنندگان کنکور در خراسان رضوی را داوطلبان رشته تجربی تشکیل می‌دهند.

به گزارش ایسنا، در کل کشور یک میلیون و ۱۵۲ هزار و ۵۱۸ نفر برای نوبت اول کنکور سراسری ۱۴۰۳ ثبت‌نام کرده‌اند که از این تعداد ۹۱ هزار و ۳۲۶ نفر از خراسان رضوی هستند. بدین ترتیب حدود ۸ درصد شرکت‌کنندگان کنکور را داوطلبین این استان تشکیل می‌دهند.

نوبت دوم کنکور امسال نیز هفتم و هشتم تیرماه در سرتاسر کشور برگزار می‌شود و داوطلبان بر اساس بهترین تراز خود انتخاب رشته می‌کنند.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • شناسه یکتا مهمترین راهکار برای مقابله با عوامل اقتصاد پنهان
  • تولید نان کامل در خراسان رضوی امنیت غذایی را تامین می‌کند
  • ۲۵ اردیبهشت امسال آخرین مهلت برای تبدیل مجوز‌های کاغذی به شناسه یکتا
  • خراسان رضوی می‌تواند پایلوت تولید نان کامل شود
  • خراسان رضوی در تولید نان کامل در کشور پیشرو است
  • ۸ درصد شرکت‌کنندگان کنکور از خراسان رضوی هستند
  • جهاد کشاورزی نیشابور رتبه نخست ارزیابی عملکرد در خراسان رضوی
  • پاکسازی ۹۱۲ هکتار از اراضی خراسان رضوی با مشارکت مردم
  • تلفن ثابت سازمانی
  • اجرای ۷ طرح برق‌رسانی در استان چهارمحال و بختیاری