Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-23@17:14:52 GMT

دفتر رئیس‌جمهوری از وزیر آموزش و پرورش تقدیر کرد

تاریخ انتشار: ۱۷ مهر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۴۰۲۴۶۸

دفتر رئیس‌جمهوری از وزیر آموزش و پرورش تقدیر کرد

به گزارش روز چهارشنبه معاونت اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش، در پی پخش فیلم ۵۵ ثانیه ای در فضای مجازی که در آن دانش آموزان روستای سیلزده چم مهراز توابع شهرستان پل دختر استان لرستان چند روز قبل از آغاز سال تحصیلی با توصیف و تشریح وضعیت مدرسه خود پس از وقوع سیل فروردین ماه، از رئیس جمهور خواسته بودند زنگ مهر را در آن مدرسه به صدا درآورد، نهاد ریاست جمهوری در نامه ای به وزیر آموزش و پرورش توجه و پیگیری بازگشایی این مدرسه را مورد تاکید قرار داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بر اساس این گزارش؛ آموزش و پرورش و اداره کل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان لرستان با تلاش شبانه روزی اقدام  به تعمیر و تجهیز دو باب مدرسه روستای چم مهر کرد تا شرایط حضور دانش آموزان در اول مهر در مدرسه فراهم شود؛ به طوری که زنگ مهر با حضور نماینده ولی فقیه و استاندار لرستان و همچنین جمعی از مسئولان در مدرسه ۲۲ بهمن این روستای سیل زده  به صدا در آمد.

براین اساس؛ دفتر رئیس جمهوری در نامه ای از اقدام وزیر آموزش و پرورش در خصوص پیگیری درخواست دانش آموزان روستای سیلزده چم مهر شهرستان پلدختر قدردانی کرد.

 براساس اعلام سازمان نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس لرستان، در مجموع ۴۲۳ فضای آموزشی استان لرستان از سیل فروردین ماه امسال متاثر شد که ۳۱۰ واحد نیازمند تعمیر بود.

سازمان آموزش و پرورش لرستان اعلام کرد، در سیل فروردین ماه ۹۸ در پلدختر، ۲ مدرسه روستای چم‎مهر دچار آسیب و یک مدرسه نیز تخریب شد که با تلاش‎های انجام شده تعمیرات اساسی در مدارس سه کلاسه شهید خلیل طهماسبی و ۶ کلاسه شهید کلانتری این روستا انجام شد و این مدارس به صورت ۲ شیفت در سال‎تحصیلی جدید آماده پذیرش دانش آموزان شدند. نا به گفته مدیریت نوسازی توسعه و تجهیز مدارس استان مدرسه ۲۲ بهمن روستای چم‎مهر که در حریم رودخانه کشکان  قرار داشت و در جریان سیل تخریب شد، از مکان قبلی جابجا و در مکانی جدید در حال احداث است.

منبع: ایرنا

کلیدواژه: مناطق سیل زده آموزش و پرورش محمود واعظی محسن حاجی میرزایی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۴۰۲۴۶۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مخبردزفولی: گفتمان‌سازی در حوزه‌های علوم پایه و مهندسی باید از سنین پایین در مدارس باشد

به گزارش گروه آموزش و دانشگاه خبرگزاری علم و فناوری آنا، محمدرضا مخبردزفولی، رئیس فرهنگستان علوم ظهر شنبه با رضا مرادصحرایی، وزیر آموزش و پرورش در فرهنگستان علوم دیدار و گفتگو کرد.

این دیدار در راستای همکاری و تعامل فرهنگستان علوم با وزارت آموزش و پرورش برای تقویت جریان علم کشور در حوزه‌های مختلف صورت گرفت.

رئیس فرهنگستان علوم از اهتمام وزیر آموزش و پرورش به اجرائی سازی سند تحول بنیادین آموزش و پرورش قدردانی و با تاکید بر اهمیت تهیه نقشه راه سند تحول، از ارائه آن به شورای عالی انقلاب فرهنگی برای تصویب استقبال کرد.

مخبر دزفولی، رئیس فرهنگستان علوم از آمادگی فرهنگستان علوم برای همکاری با آموزش و پرورش در موضوعات مختلف علمی خبر داد و گفت: گفتمان سازی در حوزه‌های علوم پایه و مهندسی باید از سنین پایین در مدارس مدنظر باشد تا جهت گیری علمی متناسب در کشور ایجاد شود.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • ساخت و افتتاح ۲۷ مدرسه طی ۶ ماه در منطقه تبادکان مشهد
  • براي تقويت و ارتقا جايگاه مدرسه بايد برخي از محدوديت ها را برداشت
  • سومین چمن مصنوعی مدارس استثنایی کردستان بهره‌برداری می‌شود
  • ۷۵ میلیارد تومان اعتبار خرید تجهیزات مدارس لرستان در سال جاری
  • مخبردزفولی: گفتمان‌سازی در حوزه‌های علوم پایه و مهندسی باید از سنین پایین در مدارس باشد
  • استخدام ۴۱۷۰ مراقب سلامت و بهداشت
  • ۳۰ درصد مدارس آذربایجان‌شرقی نیازمند بازسازی است
  • مدارس و دانش‌بنیان‌ها پلی به سوی شکوفایی استعداد
  • بهره‌مندی از ظرفیت مدارس جهت پیشگیری از بیماری‌ها
  • نامه به «صحرایی» درباره وضعیت معیشتی نیروهای خدماتی مدارس