Web Analytics Made Easy - Statcounter

فتح الله حقیقی روز چهارشنبه در جریان سفر یک روزه خود به شهرستان ایجرود در جلسه مشترک ستاد انتخابات استان در این شهرستان افزود: انتخابات آبروی نظام است و باید برای برگزاری انتخابات بدون خدشه تلاش کنیم.
وی ادامه داد: تا کنون در طی ۴۰ سال حیات جمهوری اسلامی هیچگاه انتخابات تعطیل نشده و هیچ خدشه ای هم بر آن وارد نشده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


حقیقی بر ضرورت رعایت اصل بی طرفی دست اندرکاران انتخابات تاکید کرد و گفت: آنچه در انتخابات برای ما مهم است اجرای کامل و دقیق قانون است.
وی افزود: باید قانون را به خوبی به دست اندرکاران انتخابات آموزش دهیم و با اقتدار نیز آن را اجرا کنیم.
حقیقی با بیان اینکه بزرگترین اشکال انتخابات، عدم آموزش دست اندرکاران است، تصریح کرد: با توجه به تغییر قانون اتتخابات لازم است ارائه آموزش های کاربردی در این خصوص در دستور کار قرار گیرد.
وی خاطرنشان کرد: مهمترین مولفه اتتخابات این است که هیات های اجرایی و نظارت و اعضای شورای تامین استان ضمن اجرای وظایف خود مطابق قانون، با یکدیگر هماهنگ باشند.
استاندار زنجان در بخش دیگری از سخنان خود با بیان اینکه بر اساس ماده ۱۱ قانون انتخابات دستگاه‌ها و ارگان ها موظف به تامین امکانات برگزاری انتخابات هستند، گفت: فرمانداران و بخشداران برای جبران کاستی ها باید از ظرفیت این ماده قانونی بهره ببرند.
وی به لزوم پوشش مخابراتی مطلوب همه روستاهای استان برای برگزاری انتخابات اشاره کرد و افزود: این موضوع از طریق وزارت ارتباطات پی گیری می‌شود.
حقیقی با بیان اینکه هم اکنون از ۲۵ فرایند انتخابات ۲۴ فرایند به غیر از اخذ و شمارش آرا به صورت الکترونیکی انجام می شود، گفت: باید برای برگزاری الکترونیکی و یا غیر الکترونیکی انتخابات آمادگی و تمهیدات لازم را داشته باشیم.
۳۰۸۸/۶۰۸۵

منبع: ایرنا

کلیدواژه: مجلس شورای اسلامی تبلیغات انتخابات ایجرود استانداری زنجان فتح الله حقیقی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۴۰۲۴۷۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری الکترونیک دور دوم انتخابات مجلس

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، رئیس ستاد انتخابات استان تهران با اعلام این خبر گفت: آموزش‌های لازم به مردم و عوامل اجرایی حاضر در پای صندوق‌های رأی برای این منظور ارائه خواهد شد.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • با هرگونه رفتار وکُنش اشتباه احتمالی ماموران برخورد خواهد شد
  • اطلاعیه فراجا درباره وضعیت حجاب: با هرگونه رفتار و کُنش اشتباه احتمالی ماموران نیز برخورد خواهد شد
  • دموکراسی هند در یک قدمی خط پایان
  • سفر یک روزه استاندار زنجان به ابهر+ جزئیات
  • دادستان زنجان استاندار را پای پل میربهاءالدین کشید
  • برگزاری الکترونیک دور دوم انتخابات مجلس
  • رژه اقتدار نیروهای مسلح در زنجان
  • سرنوشت طرح اصلاح قانون انتخابات ریاست جمهوری چه شد؟
  • ایران در حوزه دفاعی خودکفا شده است
  • ایران اسلامی از قدرت بازدارندگی فراتر از تصور برخوردار است