Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-25@22:06:51 GMT

ارایه گزارش از بوی بد جنوب تهران در جلسه دولت

تاریخ انتشار: ۱۷ مهر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۴۰۲۵۱۲

ارایه گزارش از بوی بد جنوب تهران در جلسه دولت

سخنگوی دولت اعلام کرد که امروز گزارشی در زمینه بوی بدی که مخصوصا در جنوب تهران و فرودگاه امام خمینی وجود دارد در دولت ارایه شد.

به گزارش ایسنا، علی ربیعی امروز(چهارشنبه) در تشریح مصوبات دولت در جمع خبرنگاران اعلام کرد: 360 میلیارد تومان اعتبار به تفکیک 232 میلیارد تومان برای اعتبارات هزینه ای و 128 میلیارد تومان تملک دارایی هم برای طرح های آبی استان های خوزستان، چهارمحال و بختیاری، کرمانشاه، فارس، مازندران و گلستان تصویب شد،  100 میلیارد تومان برای زه کشی دشت گمیشان و 200 میلیارد تومان دیگر برای احیای دریاچه ارومیه در نظر گرفته شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی ادامه داد: از مدت‌ها قبل بحث پسماندهای بیمارستانی مطرح شده بود که رئیس جمهور هم دستور رسیدگی داده بود که امروز گزارشی در این زمینه و بوی بدی که مخصوصا در جنوب تهران و فرودگاه امام خمینی وجود دارد و همچنین دفن پسماندها در برخی استان‌ها ارائه شد. برای سه استان شمالی کشور تاکید شد که از طریق نیروگاه‌ها، پسماندها بازیافت شود. امروز دولت این اختیار را به وزیر نیرو داد که از سرمایه گذاران در این حوزه حمایت کند تا آنها برای سرمایه‌گذاری در این زمینه تمایل پیدا کنند.

ادامه دارد...

منبع: ایسنا

کلیدواژه: علی ربیعی سخنگوی دولت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۴۰۲۵۱۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هشدار راه و شهرسازی استان تهران به متقاضیان مسکن طرح جوانی جمعیت

به گزارش قدس آنلاین، این اداره‌کل اعلام کرد: در روزهای اخیر شاهد اتفاقاتی از جنس کلاهبرداری دلالان و شیادان از متقاضیان مسکن طرح حمایت از خانواده و جوانی جمعیت با انواع مختلف خرید امتیاز، بررسی وضعیت و غیره هستیم.

اداره‌کل راه و شهرسازی استان تهران هشدار داد: متقاضیان باید از پاسخگویی به تلفن‌ها در این زمینه خودداری کرده و موارد هویتی یا سامانه ای و پروفایل خود را به شیادان اطلاع ندهند و در این زمینه مراقبت کنند.

برپایه این گزارش، متقاضیان در گروه‌های مختلف در حال ساماندهی بوده و بر حسب امتیاز از طرف اداره کل راه و شهرسازی استان تهران با آنان تماس حاصل خواهد شد تا برای تکمیل پرونده حضوری مراجعه داشته باشند و در غیر این صورت هر نوع تماس یا پیام دیگری تکذیب می‌شود.

منبع: خبرگزاری ایرنا

دیگر خبرها

  • دستورات رئیس جمهور برای رفع مشکلات مردم جنوب غرب تهران
  • رئیسی خواستار رفع مشکلات جنوب غرب تهران شد
  • دستور رئیسی برای رفع مشکلات جنوب غرب تهران
  • دستورات رئیسی برای رفع مشکلات درمانی، آموزشی و بافت فرسوده در جنوب غرب تهران
  • استقرار جوی پایدار در هوای خوزستان
  • هشدار راه و شهرسازی استان تهران به متقاضیان مسکن طرح جوانی جمعیت
  • اینفوگرافیک/ حاشیه جلسه امروز هیأت دولت
  • ناراحتی وزیر ورزش از شرایط حاکم بر فوتبال/ ماجرای جلسه کیومرث هاشمی با هیات رئیسه فدراسیون فوتبال
  • پیشگامی آذربایجان شرقی برای تحقق شعار سال
  • برگزاری نشست شورای هماهنگی ستاد مرکزی راهیان نور