Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-16@16:42:41 GMT

احتمال آزاد شدن صادرات دام سنگین وجود دارد

تاریخ انتشار: ۱۷ مهر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۴۰۲۵۶۳

احتمال آزاد شدن صادرات دام سنگین وجود دارد

به گزارش خبرنگار مهر، مرتضی رضایی امروز در همایش روز جهانی تخم مرغ در پاسخ به پرسش خبرنگار مهر مبنی بر اینکه گفته می شود در کشور با انباشت دام سنگین مواجه هستیم، آیا این مسئله را تأیید می کنید؟ گفت: در بحث گوشت گوساله یا همان دام سنگین طی ماه های اخیر با کاهش قیمت مواجه بوده ایم و این مسئله نشان می دهد که با فراوانی عرضه مواجه هستیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی درباره اینکه آیا احتمال آزاد شدن صادرات دام سنگین به دلیل این انباشتگی از کشور وجود دارد، افزود: در صورتی که روند فعلی ادامه پیدا کند، این احتمال وجود دارد.

رضایی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به مراسم روز جهانی تخم مرغ گفت: اگر مقدار تولید تخم مرغ را بر جمعیت ۸۳ میلیون نفری کشور تقسیم کنیم سرانه مصرف هر ایرانی ۲۰۰ عدد تخم مرغ در سال است.

وی اضافه کرد: ما برای اینکه این عدد ۲۰۰ را به ۳۶۵ در سال برسانیم باید راه طولانی را طی کنیم که اگر با همین سرعت رشد راه را ادامه بدهیم، به اهداف خود خواهیم رسید.

معاون وزیر جهاد کشاورزی با اشاره به اینکه حدود سه ماه است که موافقت برای صادرات تخم مرغ ابلاغ شده است، گفت: حدود ۱۴ هزار تن تخم مرغ نیز از کشور صادر شده است.

کد خبر 4741907 زهرا مهدوی

منبع: مهر

کلیدواژه: مرتضی رضایی جهاد کشاورزی گوشت تخم مرغ دامداری قیمت گوشت صادرات کالا اربعین 98 قیمت دلار بانک مرکزی ایران وزارت جهاد کشاورزی بازار سهام وزارت صنعت معدن و تجارت قیمت نفت بورس مالیات دلار قیمت طلا قیمت سکه بهار آزادی جنگ تجاری وزارت بازرگانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۴۰۲۵۶۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ممنوعیت تردد خودرو‌های سنگین از جاده فرعی گردنه شهر پیر در زرین دشت

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز فارس ، ستاد پیشگیری، هماهنگی و فرماندهی عملیات پاسخ به بحران شهرستان زرین دشت گفت:   با توجه به احتمال سقوط خودرو  در این مسیر خواهشمند است رانندگان خودروها از تردد در  این مسیر خودداری و در صورت اضطرار با احتیاط،  تردد کنند.

همچنین تردد هر گونه خودرو سنگین از این مسیر به خصوص خودرو‌های کشنده به دلیل احتمال رانش و گیر افتادن در جاده تا ۲۴ ساعته آینده ممنوع است.

دیگر خبرها

  • ممنوعیت تردد خودرو‌های سنگین از جاده فرعی گردنه شهر پیر در زرین دشت
  • قرارگیری خریداران ارز در زیر چتر مالیاتی/ احتمال عرضه ارز تقلبی در بازار آزاد وجود دارد
  • هشدار عرضه دلار تقلبی در بازار آزاد
  • هشدار رئیسی به اسرائیل؛ هرگونه ماجراجویی جدید با پاسخ سنگین‌تر مواجه خواهد شد
  • رئیسی: هر گونه ماجراجویی جدید رژیم صهیونیستی با پاسخ سنگین‌تر‌ی مواجه می‌شود
  • هر گونه ماجراجویی جدید اسراییل با پاسخ سنگین‌تر مواجه خواهد شد
  • پیام رئیسی در پی عملیات تاریخی علیه رژیم صهیونیستی: هر گونه ماجراجویی جدید رژیم صهیونیستی با پاسخ سنگین‌تر و پشیمان‌کننده مواجه خواهد شد
  • رئیسی: ماجراجویی جدید صهیونیست‌ها با پاسخ سنگین‌تر مواجه خواهد شد
  • هرگونه ماجراجویی جدید با پاسخ سنگین‌تر مواجه خواهد شد
  • هر گونه ماجراجویی جدید رژیم صهیونیستی با پاسخ سنگین‌تر و پشیمان‌کننده مواجه خواهد شد