Web Analytics Made Easy - Statcounter

اردوی جهادی دانشگاهیان علوم پزشکی گیلان با هدف رساندن خدمات درمانی و رفع نیاز‌های بهداشت و درمانی منطقه رضوانشهر روستای دوران، در این مناطق برگزار شد.

به گزارش خبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو، اردوی جهادی دانشگاهیان علوم پزشکی گیلان، با هدف رساندن خدمات درمانی و رفع نیاز‌های بهداشت و درمانی منطقه رضوانشهر روستای دوران، در این مناطق مناطق برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


در این اردوی دو روزه در کنار دو پزشک و دندان پزشک و متخصص داخلی، فعالیت‌های مناسبی نیز جهت ارتقاء سطح بهداشت در این منطقه انجام شد.   لازم به ذکر است، در این اردوی جهادی تیم‌های درمانی نیز متشکل از دانشجویان پزشکی، دندانپزشکی، داروسازی، پرستاری، مامایی، بهداشت و فوریت‌های پزشکی حضور داشتند که به خدمت رسانی جهادی به مردم محروم منطقه پرداختند.

ارائه خدمات درمانی توسط دو پزشک عمومی به مدت دو روز، خدمات درمانی دندانپزشکی به مدت دو روز، خدمات تخصصی داخلی خدمات غربالگری، مشاوره و مامایی از دیگر برنامه‌های درمانی و بهداشتی ارائه شده در این اردو به شمار می‌رفت.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: اردوی جهادی مناطق محروم دانشگاه علوم پزشکی گیلان بهداشت و درمان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۴۰۲۵۸۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آیین افتتاح کلینیک تخصصی درمانی محمد شهر کرج

دکتر شهرام صیادی رییس دانشگاه علوم پزشکی البرز در این آیین گفت: عملیات ساخت این کلینیک با مشارکت بنیادخیریه پورکاشانی از سال ۹۷ با زیر بنای سه هزار متر مربع در چهار طبقه آغاز شد.

وی ادامه داد: بنیاد مذکور ۲ هزارو۷۰۰ میلیارد ریال و دانشگاه علوم پزشکی البرز یک هزارو۵۰۰ میلیارد ریال برای ساخت وتجهیز این مجموعه هزینه کرده اند.

صیادی افزود: این کلینیک درمانی دارای بخش های اطفال، داخلی، عفونی، قلب، دندانپزشکی، ارتوپدی، زنان و تغذیه است.

رییس دانشگاه علوم پزشکی البرز خاطر نشان کرد: مرکز درمان اعتیاد بیمارستان امام حسین (ع) امروز نیز افتتاح و به بهره برداری رسید.

صیادی حضور و نقش خیرین در بخش سلامت و اعتلا بهداشت و درمان استان را پررنگ و اثرگذار دانست و بر مردمی سازی سلامت در تمام بخش ها تاکید کرد .

محمد شهر با ۱۷۰ هزار نفر جمعیت در جنوب کرج قرار دارد

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1899208

دیگر خبرها

  • خدمت‌رسانی گروه‌های جهادگر بسیج در پی آبگرفتگی مناطق شیراز
  • اورژانس بانوان پایگاهی جدید برای خدمت رسانی مضاعف به بانوان
  • آیین افتتاح کلینیک تخصصی درمانی محمد شهر کرج
  • گشایش کلینیک تخصصی درمانی محمد شهر کرج
  • زمان ارائه خدمات درمانی به زوار حسینی در مرز شلمچه اعلام شد
  • ویزیت رایگان اردو‌های جهادی در مناطق محروم روستایی بخش کوهسار سلماس 
  • ارائه خدمات درمانی رایگان به مناسبت هفته سلامت
  • افزایش نگرانی‌ها از کمبود متخصص بیهوشی
  • ۳۸۵ اردوی جهادی در خراسان جنوبی برگزار شد
  • کنترل و مهار پشه آئدس در گیلان