Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا، محمودرضا دنکوب روز چهارشنبه در نشست کمیسیون قاچاق کالا و ارز گنبدکاووس اظهارداشت: در این مدت ۱۴۶ فقره پرونده قاچاق انواع کالا از جمله چوب جنگلی، لوازم خانگی، فرآورده‌های نفتی، سیگار، دارو، قرص ترامادول، موتورسیکلت بالای ۲۵۰ سی‌سی، لوازم آرایشی، پوشاک، پارچه و یک تریلی کاغذ ‌A۴،  شکلات و نوشابه انرژی‌زا در تعزیرات حکومتی گنبدکاووس تشکیل شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: در مجموع ۱۱۵ پرونده قاچاق کالا مختومه و متخلفان به پرداخت حدود ۱۰ میلیارد ریال جریمه در حق دولت محکوم شدند و ۳۱ پرونده در دست رسیدگی قرار دارد.

رییس اداره تعزیرات حکومتی گنبدکاووس خاطرنشان کرد: تمام کالاهای قاچاق کشف شده با هماهنگی تعزیرات حکومتی به انبار سازمان جمع‌آوری و فروش اموال تملیکی مرکز استان در گرگان تحویل داده می‌شود.

نماینده اداره جهاد کشاورزی گنبدکاووس نیز در این نشست با اشاره وجود چهار هزار و ۸۰۰ تراکتور در این شهرستان گفت: تاکنون هزار و ۹۵۰ تراکتور توسط صاحبان آن و هزار و ۳۵۰ تراکتور از مبدا کارخانه پلاک‌گذاری شده و پرونده پلاک‌گذاری برای هزار و ۵۰۰ تراکتور فاقد پلاک تشکیل و آماده بازدید کارشناس پلیس راهور است.   

رییس شرکت پخش فرآورده‌های نفتی ناحیه گنبدکاووس نیز در این نشست گفت: چناچه تراکتوری بدون پلاک باشد احتمال توزیع خارج از شبکه سوخت برای آنها متصور است و لازم است در پلاک‌گذاری تراکتورها تسریع شود.

هادی قزل‌سفلی افزود: از ابتدای امسال تاکنون شرکت نفت ۴۷ گشت مشترک با صنعت و معدن و جهاد کشاورزی و ۲۲۷ گشت اختصاصی انجام داده و ۱۳۳ هزار لیتر گازوئیل خارج از شبکه را کشف و همچنین هزار و ۵۴۰ لیتر بنزین نیز توسط نیروی انتظامی کشف و با دستور قضایی در انبار شرکت نفت گنبدکاووس تخلیه شد.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی فرماندار گنبدکاووس نیز در این نشست بر همکاری بیشتر مسئولان برای حل مشکلات تاکید و با اشاره به توقف جلسه‌های کمیته‌های فرعی کمیسیون قاچاق کالا و ارز شهرستان گفت: این نشست‌ها باید با حضور روسای کمیته‌ها و کارشناسان به صورت مداوم برگزار شود.

فرزانه جعفری از شهرداری خواست همانند سابق همکاری لازم را در تامین خودرو برای حمل کالاهای قاچاق کشف شده به انبار سازمان اموال تملیکی استان داشته باشند.

شهرستان گنبدکاووس با ۳۵۰ هزار نفر جمعیت درشرق استان گلستان واقع است.

۳۰۴۲/۱۸۶۰

منبع: ایرنا

کلیدواژه: گنبدکاووس اجتماعی ستاد مبارزه با قاچاق کالا و ارز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۴۰۲۵۹۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توقیف سه میلیارد ریال کالای قاچاق

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مرکز اراک؛ فرمانده انتظامی شهرستان اراک گفت: در اجرای طرح تشدید مقابله با قاچاق کالا با اولویت مقابله با خودرو‌های شوتی، مأموران پاسگاه انتظامی معصومیه در حین گشت زنی دو دستگاه خودروی سواری شوتی حامل کالای قاچاق را شناسایی کردند.

سرهنگ معیریان افزود: با اقدام به موقع پلیس هر دو خودرو توقیف و در بازرسی از آنها تعداد ۳۴ بسته آدامس، شش کارتن نوشابه انرژی زا، پنج کارتن چیپس، تعداد ۱۳۰ بسته کاپوچینو، هزار و ۵۰۴ قوطی جوهر ویپ خارجی فاقد هرگونه مدارک قانونی، کشف شد.
او با بیان اینکه ارزش کالا‌های قاچاق کشف شده برابر نظر کارشناسان سه میلیارد ریال برآورد شده است، گفت: هر دو راننده خودرو در این رابطه پس از تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شد.

دیگر خبرها

  • قاچاقچی کالا در لرستان ۱۲۷ میلیارد و ۲۴ میلیون ریال جریمه شد
  • جریمه ۱۲۷ میلیارد و ۲۴ میلیون ریالی‌ قاچاقچی کالا در لرستان
  • مبل‌فروش متخلف در اردبیل جریمه شد
  • جریمه ۱۲۷ میلیاردریالی برای قاچاقچی کالا در لرستان
  • جریمه ۴ میلیارد و ۸۰۰ میلیون ریالی قاچاق تلفن همراه در پاوه
  • جریمه ۸ میلیارد و ۵۴۲ میلیون ریالی قاچاقچی شکر
  • جریمه ۱۲۷ میلیاردی قاچاقچی کالا در لرستان
  • توقیف سه میلیارد ریال کالای قاچاق
  • قاچاقچی کالا در لرستان ۱۲۷ میلیارد ریال جریمه شد
  • قاچاقچی دام زنده ۱۶ میلیارد ریال جریمه شد