Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان کهگیلیویه و بویراحمد گفت: قاچاقچی کفش در شهرستان گچساران نزدیک به دو میلیارد و ۸۵۵ میلیون ریال جریمه محکوم شد.

به گزارش ایسنا، به نقل از روابط عمومی تعزیرات حکومتی استان براتعلی صالحی افزود: ماموران دایره مبارزه با قاچاق کالا و ارز پلیس آگاهی شهرستان گچساران مقادیری کفش به ظن قاچاق از خودروی سواری پژو از مشارالیه اعلام جرم کرده که حسب گزارش مذکور و تحقیقات مقدماتی پیرامون کالای مکشوفه فاقد ادله و مدارک قانونی بوده است، و گمرک استان در راستای ماده 47 قانون مبارزه با قاچاق کالا و ارز نیز پس از رسید کالا و ضبط آن کالاهای مکشوفه و ارزش ریالی و مراتب به این شعبه اعلام شد و شعبه پس از ثبت پرونده و احضار متهم و اخذ دفاعیات، شعبه مربوطه اتهام وارده را محرز و مسلم دانست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی اظهارکرد: شعبه پس از بررسی و مستندات قانونی پرونده، متهم را به پرداخت دو میلیارد و ۸۵۵ میلیون ریال جریمه محکوم کرد.
مدیرکل تعزیرات حکومتی استان کهگیلیویه و بویراحمد بیان کرد: علاوه بر جریمه صادر شده کفش قاچاق به نفع دولت ضبط شده است.
صالحی تصریح کرد: در راستای عمل به منویات مقام معظم رهبری در حمایت از تولید داخلی بیشترین عزم اداره کل تعزیرات حکومتی در جلوگیری از قاچاق است.
وی عنوان کرد: اداره کل تعزیرات حکومتی مسئول رسیدگی به پرونده های مربوط به قاچاق است.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی سیاسی کالای قاچاق كفش جريمه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۴۰۲۷۸۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جریمه مشاور املاک متخلف در مشهد

  به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز خراسان رضوی، رئیس تعزیرات حکومتی شهرستان مشهد گفت: پرونده مشاور املاک متخلف به اتهام ثبت نکردن کد رهگیری در سامانه، صادر نکردن فاکتور و اضافه دریافتی وجه کمیسیون، در شعبه دوم تعزیرات حکومتی مشهد رسیدگی شد.   رحمت الله عالمی نژاد افزود: شعبه با توجه به مدارک موجود در پرونده، اتهام انتسابی را محرز دانست و علاوه بر نصب پارچه تخلف بر سر در واحد صنفی، متهم را به پرداخت پنج میلیارد و ۲۴۰ میلیون ریال جزای نقدی محکوم کرد.   او ادامه داد: این گزارش را بازرسان سازمان صمت استان پس از بازرسی از واحد صنفی مشاور املاک تهیه و برای رسیدگی به این اداره ارسال کرده بودند.

دیگر خبرها

  • محکومیت ۴۲ میلیارد ریالی قاچاقچی دخانیات
  • محکومیت هزار میلیاردی یک کارخانه قند در استان فارس
  • جریمه ۱۶ میلیارد و ۴۸۵ میلیون ریالی یک قاچاقچی سوخت
  • جریمه قاچاقچی لوازم جانبی موبایل در مشهد
  • جریمه قاچاقچی لوازم خانگی در کاشمر
  • محکومیت ۲۳ میلیارد ریالی یک شرکت تولید شیشه در زاهدان
  • نقره داغ شدن قاچاقچی کود شیمیایی در نهاوند 
  • جریمه مشاور املاک متخلف در مشهد
  • جریمه یازده میلیارد ریالی برای قاچاقچی سوخت
  • تلخ شدن کام قاچاقچی بادام