Web Analytics Made Easy - Statcounter

محترم قلی‌پور، مدیرعامل اتحادیه مؤسسات و تشکل‌های فرهنگی ـ مردمی قرآن و عترت گلستان در گفت‌وگو با خبرنگار ایکنا ضمن بیان این مطلب گفت: طرح‌های آموزش عمومی و تخصصی قرآن، نیمه دوم امسال به مؤسسات قرآنی استان واگذار شد.

وی با اشاره به این دوره‌ها شامل فصیح‌خوانی، روخوانی، صوت و لحن و فنون قرائت قرآن و تجوید در سطوح مبتدی و پیشرفته، بیان کرد: این دوره‌ها تا پایان دی‌ماه در حال برگزاری است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

همچنین مؤسساتی چون مائده آسمانی، گلستان خضراء، گل‌های آفرینش، پویشان حافظ، کوثر گرگان، آل‌یاسین، حنانه، امام حسن مجتبی(ع)، نورالهدی از جمله بیست تشکل قرآنی هستند که برای اجرای این برنامه‌ها همکاری دارند.

قلی‌پور با اشاره به گزارشی از دوره‌های تابستان، اضافه کرد: برپایی کارگاه سه روزه سبک زندگی در سطح استان، کارگاه یک روزه سبک زندگی اسلامی در شرق و غرب استان، برگزاری دوره تربیت مربی پیش‌دبستانی در سه منطقه استان گلستان، دوره تربیت مربی سبک زندگی اسلامی در سه منطقه استان ویژه بانوان و آقایان و دوره تربیت داور در مرکز از جمله این برنامه‌ها بوده است.

انتهای پیام

منبع: ایکنا

کلیدواژه: خبرگزاری قرآن ایکنا فعالیت های قرآنی مؤسسات قرآنی اتحادیه قرآنی گلستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iqna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۴۰۲۷۹۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قدردانی مردم گلستان از نیرو‌های مجری طرح ملی «نور» + فیلم

طرح ملی «نور» همزمان با سراسر کشور با هدف حفظ فرهنگ اصیل ایرانی اسلامی حجاب و عفاف در معابر و اماکن عمومی استان گلستان نیز در حال اجرا است.

در این اجرای این طرح که از ۲۵ فروردین امسال آغاز شده است، با ناهنجاری‌ها در موضوع حجاب و عفاف، در چارچوب قانون برخورد می‌شود. 

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی باشگاه خبرنگاران جوان گلستان گرگان

دیگر خبرها

  • این افراد معلم می‌شوند
  • تقدیر مدیرکل تبلیغات البرز از مشارکت مردم در برنامه های ماه رمضان
  • قاریان و حافظان قرآن بدون آزمون وارد دانشگاه فرهنگیان می شوند
  • شرکت ۴۵۰ هزار معلم در طرح مسطورا/ ثبت نام ۶۰۰ هزار داوطلب در کنکور تربیت معلم 
  • استخدام نخبگان قرآنی به عنوان معلم از مهر امسال
  • تشکیل و راه اندازی انجمن نوجوانان قرآنی در نمایشگاه قرآن سال بعد
  • ترویج زندگی قرآنی در جامعه امروزی ضروری است
  • قدردانی مردم گلستان از نیرو‌های مجری طرح ملی «نور» + فیلم
  • روایتی از توصیف جالب رهبر انقلاب از مجری سرشناس تلویزیون
  • چهار روایت معتبر از سبک زندگی با آموزه های قرآنی