Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبستان»
2024-04-25@07:53:03 GMT

آغاز مرحله دوم مرمت و احیاء مسجد پامنار زواره

تاریخ انتشار: ۱۷ مهر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۴۰۲۸۷۰

آغاز مرحله دوم مرمت و احیاء مسجد پامنار زواره

الهیاری گفت: برای ادامه مرمت مسجد پامنار زواره که از ابتدای مرداد آغاز شده بود بیش از ۲ میلیارد ریال هزینه شده است.

به گزارش خبرگزاری شبستان: «فریدون اللهیاری»  با بیان اینکه با تخریب ساختمان جدیدی که بر روی شبستان زیر زمینی این مسجد تاریخی بنا شده بود ادامه مرمت و احیاء بخش جنوبی مسجد آغاز شد گفت: برای ادامه مرمت مسجد پامنار زواره که از ابتدای مرداد آغاز شده بود بیش از ۲ میلیارد ریال هزینه شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

مدیر کل میراث فرهنگی استان اصفهان، افزود: در مرحله اول مرمت که از ابتدای مرداد آغاز شده دیوار چینی، اجرای طاق و تویزه، قید بندی، پالانه کردن، کاهگل پشت بام، کف فرش آجری، بند کشی دیوار‌ها و سقف‌ها و مرمت گچبری‌های محراب‌های این مسجد با ۸۰۰ میلیون ریال هزینه مرمت شد.

 

او گفت: به همت مرمت گران، بخش شبستان جنوبی مسجد بطور کامل مرمت و احیا شده و برای اقامه نماز و مراسم مذهبی در اختیار مردم قرار گرفته است.

 

اللهیاری افزود: مرحله دوم مرمت و احیاء قسمتی از شبستان بالایی مسجد شامل: اجرای طاق و تویزه و پشت بام است.

 

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

پایان پیام/500

منبع: شبستان

کلیدواژه: اربعین حسینی مسجد پیاده روی اربعین اربعین کانون های مساجد کانون های فرهنگی هنری مساجد زائران اربعین حسینی اصفهان بیرجند مواکب الاتحاد مسجد زواره مدیر کل میراث فرهنگی استان اصفهان اصفهان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۴۰۲۸۷۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعلام آرای کمیته وضعیت فدراسیون فوتبال

  به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری صدا و سیما به نقل از فدراسیون فوتبال، آرای صادره به شرح زیر است:   با توجه به شکایت کیوان یاراحمدی از باشگاه شهرداری بندرعباس، این باشگاه به پرداخت مبلغ ۳۱۳ میلیون ریال بابت اصل خواسته و مبلغ ۱۱ میلیون و ۹۴۰ هزار و ۹۵۰ ریال بابت هزینه دادرسی در حق خواهان محکوم شد.   در پرونده شکایت عقیل کعبی از باشگاه مس رفسنجان، این باشگاه به پرداخت مبلغ ۷ میلیارد ریال بابت اصل خواسته و مبلغ ۱۵۲ میلیون و ۶۰۰ هزار ریال بابت هزینه دادرسی در حق خواهان محکوم شد.   در پی شکایت حمید عبدالوند از باشگاه نود ارومیه، این باشگاه به پرداخت مبلغ ۲۳۰ میلیون ریال بابت اصل خواسته و مبلغ ۸ میلیون و ۷۷۴ هزار و ۵۰۰ ریال بابت هزینه دادرسی در حق خواهان محکوم شد. همچنین کمیته وضعیت نسبت به دعوی خواهان به میزان یک میلیارد و ۴۰ میلیون ریال قرار رد صادر کرد.

دیگر خبرها

  • ۳۶ هزار میلیارد ریال اعتبار مالیات بر ارزش افزوده در زنجان هزینه شد
  • بررسی لایحه کمک‌هزینه شهرداری شیراز برای کرایه سفر
  • مرمت عمارت امیرسلیمانی در تهران آغاز شد | برنامه‌ریزی برای بازسازی زندان هارون‌الرشید
  • غرفه‌سازی برای ناشران در فضای شبستان مراحل پایانی خود را طی می‌کند
  • پرداخت بیش از ۱۲ هزار و ۷۳۰ میلیارد ریال به مراکز درمانی
  • راهیابی ۲ اثر نمایشی از قم به همایش سراسری بچه‌های مسجد
  • اعلام آرای کمیته وضعیت فدراسیون فوتبال
  • اختصاص ۸۰۰ میلیاردریال برای اجرای طرح‌های مرمتی در آذربایجان غربی
  • اجرای ۸۰ پروژه مرمتی و عمرانی در آذربایجان غربی
  • هزینه آزادی زندانیان جرایم غیرعمد گرمسار چقدر است