Web Analytics Made Easy - Statcounter

اسحاقی گفت: راهپیمایی اربعین حسینی نمایی از گردهمایی عاشقان و پیروان انتظار فرج و دعای برای نزدیکی لحظه ظهور است و این گردهمایی دلبستگی مریدان حضرت مهدی (عجل الله تعالی فرجه الشریف) را نشان خواهد داد.

«سید ناصر اسحاقی» به خبرنگار خبرگزاری شبستان در اردبیل گفت: راهپیمایی اربعین حسینی کنگره جاری رحمت و مهربانی بین مسلمانان و سایر ادیان است که نمادهای از عشق و معرفت در آن موج می زند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اردبیل تصریح کرد: راهپیمایی اربعین حسینی نمایی از گردهمایی عاشقان و پیروان انتظار فرج و دعای برای نزدیکی لحظه ظهور است و این گردهمایی دلبستگی مریدان حضرت مهدی (عجل الله تعالی فرجه الشریف) را نشان خواهد داد.

 

وی ادامه داد: واقعه غدیر سرمشق معرفتی برای رسیدن به حادثه عاشورا است و از منزل کربلا، فرج امام زمان (عجل الله تعالی فرجه الشریف) را به انتظار خواهیم نشست.

 

اسحاقی خاطر نشان کرد: عاشقان اهل بیت (علیهم السلام) در این راهپیمایی بخشی از چشمه های جوشان لحظه های انتظار را به نمایش می گذارند و این مسئله موجب لرزه بر تن دشمنان اسلام می اندازد.

 

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اردبیل افزود: هیچ تهدیدی نمی تواند حرکت عظیم اربعین را منحرف کند و مسلمانان بیدار تر از همیشه نقشه ها و توطئه های دشمنان را خنثی خواهند کرد.

 

این مقام مسئول اظهار داشت: بیش از 500 برنامه فرهنگی و عزاداری نیز با مشارکت کانون های فرهنگی هنری مساجد منتخب استان همزمان با اربعین حسینی برای جاماندگان برگزار خواهد شد.

 

اسحاقی اعلام کرد: این فعالیت های فرهنگی هنری نیز در راستای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت و کارهای تبلیغی با حضور نوجوانان و جوانان در مساجد استان برگزار می شود.

پایان پیام/365

منبع: شبستان

کلیدواژه: اربعین حسینی مسجد اربعین پیاده روی اربعین کانون های فرهنگی هنری مساجد کانون های مساجد اشتری اصفهان خراسان جنوبی زائران اربعین حسینی پیاده روی اربعین حسینی راهپیمایی اربعین حسینی کانون های مساجد اردبیل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۴۰۲۸۷۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

طرز تهیه ناز لقمه؛ یک نهار معرکه برای عاشقان شامی کباب (فیلم)

ویدئوهای دیدنی دیگر در کانال های آپارات و یوتیوب عصر ایران ???????????? کانال 1 aparat.com/asrirantv کانال 2 aparat.com/asriran کانال 3 youtube.com/@asriran_official/videos کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: طرز تهیه آسان کوبیده مربعی و ماهی لوله ای سوخاری (فیلم) طرز تهیه پیاز داغ مجلسی به روشی ساده و سریع (فیلم) طرز تهیه خورشت نخود و گوشت توسط دو آشپز پاکستانی (فیلم)

دیگر خبرها

  • آغاز اقدامات آماده سازی پایانه مرزی تمرچین و مسیر‌های منتهی به آن جهت اجرای طرح اربعین حسینی
  • پایگاه‌های اورژانس در مسیر زائران اربعین شلمچه مستقر می‌شوند
  • آغاز آماده‌سازی پایانه مرزی تمرچین و مسیرهای منتهی برای اربعین حسینی
  • پیش بینی استقرار پایگاه فوریت‌های پزشکی در مسیر زوار شلمچه
  • استقرار ۱۲ پایگاه اورژانس در مسیر زائران اربعین در شلمچه
  • کمبود ناوگان اتوبوسرانی در ایام اربعین رفع شود
  • زمان ارائه خدمات درمانی به زوار حسینی در مرز شلمچه اعلام شد
  • برگزاری نخستین نشست سلامت برگزاری مراسم راهپیمایی اربعین حسینی
  • طرز تهیه ناز لقمه؛ یک نهار معرکه برای عاشقان شامی کباب (فیلم)
  • سقوط در انتظار 2 لژیونر ایران: زودتر برگردید!