Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-24@20:55:50 GMT

وب سایت انگلیسی استانداری کرمان رونمایی شد

تاریخ انتشار: ۱۷ مهر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۴۰۲۹۸۶

وب سایت انگلیسی استانداری کرمان رونمایی شد

به گزارش ایرنا،  مسئول وب سایت انگلیسی کرمان گفت: این وبسایت  به عنوان یک سایت مرجع، با رویکرد خبری، گردشگری، توسعه و جذب سرمایه گذاری شامل بخش های متعددی است که ضمن انعکاس اخبار استان در حوزه های بین المللی، جاذبه های توریستی و زمینه های سرمایه گذاری این استان در بخش های کشاورزی، صنعت، معدن، خدمات، زیرساخت ها و انرژی را معرفی می کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سپیده سلیمانی با اشاره به رشد ۱۷ درصدی ورود گردشگران خارجی به استان کرمان در ۶ ماه اول سال جاری، افزود: تلاش سایت انگلیسی استانداری کرمان بر این بوده که وقتی گردشگر خارجی قصد سفر به کرمان را دارد و یا وارد این استان شده با مراجعه به این سایت بتواند نیازهای خود را برطرف کند و نیازی به تحقیقات بیشتر نباشد از این رو اطلاعات مربوط به تمامی هتلها، اقامتگاه های بوم گردی، آژانس های مسافرتی، خدمات الکترونیک و سایت های مهم در این سایت در دسترس قرار گرفته است.

وی ادامه داد: وب سایت انگلیسی استانداری کرمان دارای بخشی به منظور معرفی جاذبه‌های گردشگری است که در این راستا اطلاعات موردنیاز در بخش های طبیعی، تاریخی و صنایع دستی و سوغات دسته بندی و ارائه شده است.

این کارشناس بخش انگلیسی روابط عمومی استانداری خاطرنشان کرد: یکی از وظایف روابط عمومی هر دستگاه و سازمان، اطلاع رسانی و نشر اخبار است و سایت انگلیسی استانداری نیز از این قاعده مستثنی نیست و سعی شده که در وهله اول به انتشار اخبار بین المللی مربوط به استانداری کرمان پرداخته و در ادامه به انعکاس درخشش کرمانیان در عرصه های بین المللی بپردازد.

وی تاکید کرد: در بخش دیگری از سایت انگلیسی استانداری کرمان به معرفی مفاخر استان از گذشته تاکنون پرداخته شده است و این بخش به صورت مستمر به روز رسانی می شود.

سلیمانی اظهارداشت: در بخش دیگری از سایت انگلیسی استانداری کرمان به نمایش تصاویر و  ویدئوهایی به زبان انگلیسی یا با زیرنویس انگلیسی پرداخته شده است.

وی گفت: سایت انگلیسی استان کرمان به آدرس https://en.kr.ir قابل دسترسی است.

 رونمایی از اپلیکیشن خادمین در کرمان

طراح اپلیکیشن خادمین گفت: این اپلیکیشن به منظور ارتباط مستقیم مدیران استانی و شهرستانی با مردم طراحی و اجرا شده و بر اساس آن افراد می توانند به اطلاعات جامعی از هر دستگاه رسیده و نیازی به مراجعه به سایتهای متعدد نداشته باشند.

محمد صادق شهاب الدینی افزود: این اپلیکیشن ضمن ایجاد ارتباط مستقیم بین مدیران و مردم، به انعکاس اخبار دستگاههای مختلف می پردازد.

وی اظهارداشت: اپلیکیشن خادمین همچنین شامل لینک مستقیم نشریات محلی است که زمینه دسترسی به این نشریات را برای تمامی افراد فراهم می کند.

طراح اپلیکیشن خادمین تاکید کرد: برای دریافت اپلیکشین رایگان خادمین می توان کلمه خادمین را به ۱۰۰۰۸۵۹۰ پیامک کرده و یا از لینک KHADEMIN.IR/SITE/APK استفاده کرد.

۷۴۳۷/۷۴۴۰/ ۵۰۵۴

منبع: ایرنا

کلیدواژه: ایرنا رسانه استانداری کرمان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۴۰۲۹۸۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کوتاه‌تر شدن مراحل درخواست خودرو در تپسی

به گزارش بازرگانی خبرگزاری مهر، شرکت تپسی در اولین اقدام خود در سال ۱۴۰۳ از قابلیت جدیدی در مرحله درخواست خودرو رونمایی کرد. بر اساس این به‌روزرسانی، موقعیت مکانی کاربر با مجوزی که برای دسترسی به لوکیشن خود به اپلیکیشن می‌دهد به صورت خودکار توسط مکان‌یاب تشخیص داده می‌شود تا برای درخواست خودرو تنها به انتخاب مقصد سفر روی نقشه نیاز باشد.

به گفته تپسی قابلیت فوق در راستای هدف‌ همیشگی‌اش یعنی ساده‌سازی هرچه بیشتر سفر برای مسافران طراحی شده و به کاربران امکان صرفه‌جویی در زمان را می‌دهد. این شرکت اعلام کرده که طبق آخرین به‌روزرسانی، مبدا مشخص‌شده با هدف سنجش صحت مکان‌یابی، همچنان نیازمند تایید از سمت کاربران است، اما به‌زودی این مرحله از درخواست نیز به کلی حذف خواهد شد. به این ترتیب افراد سریع‌تر به صفحه پیش‌نمایش می‌رسند تا هزینه سفر را دریافت کنند. تپسی پیش از این، قابلیت تشخیص لوکیشن‌های پرتکرار مبدا و مقصد به کمک هوش مصنوعی را به خدمات خود اضافه کرده بود که با استقبال مسافران مواجه شد.

مصطفی قلی‌زاده معاون رشد تپسی در رابطه با این خدمت جدید گفت: هدف اصلی ما از این طرح، راحتی هر چه بیشتر کاربران تپسی است. خوشحالیم که تعداد زیادی از مسافران ما در مرحله آزمایشی، بدون تغییر مبدا پیشنهادی اپلیکیشن، درخواست سفر خود را ثبت کرده‌اند. آخرین به‌روزرسانی قابلیت «تشخیص خودکار مبدا» دقت ۸۰ درصدی دارد و هم‌اکنون برای همه کاربران در دسترس است.

قلی‌زاده در رابطه با چالش‌های طراحی این قابلیت افزود: خطای احتمالی در تشخیص موقعیت اولیه کاربر به عوامل مختلفی وابسته است که اغلب از حیطه اختیارات ما خارج است. قدیمی بودن یا مشکل نرم‌افزاری تلفن همراه، اختلالات شبکه، استفاده از فیلترشکن و شکست سیگنال‌های ارسالی GPS از این موارد هستند. با این حال تمام توان خود را برای پیدا کردن راهکار و رفع مشکل با استفاده از هوش مصنوعی معطوف کردیم. با همه این تدابیر، در شرایط بروز اختلال یا زمانی که کاربر قصد درخواست سفر از مبدا دیگر را داشته باشد، امکان ویرایش لوکیشن اولیه به صورت دستی وجود دارد.

گفتنی است برای تشخیص موقعیت مکانی توسط اپلیکیشن، باید GPS تلفن همراه روشن باشد. قابلیت جدید تپسی از ابتدای زمستان سال ۱۴۰۲ به صورت آزمایشی برای نسخه تحت وب در دسترس بود، در حالی که همه افراد از جمله کاربران سیستم عامل اندروید هم‌اکنون می‌توانند با به‌روزرسانی اپلیکیشن خود از آن استفاده کنند.

کد خبر 6087300

دیگر خبرها

  • قرار نیست مسئولیت استانداری کرمان را بپذیرم/ حضور در شورای هماهنگی را ترجیح می‌دهم
  • ببینید | رفع فیلتر اپلیکیشن پرطرفدار پس از ۲ سال؟؛ وزیر ارتباطات توضیح داد
  • رای مثبت سنای آمریکا به ممنوعیت تیک تاک
  • درخواست رفع فیلتر این اپلیکیشن در کمیته فیلترینگ بررسی می‌شود
  • کوتاه‌تر شدن مراحل درخواست خودرو در تپسی
  • تاکید معاون استاندار خراسان رضوی بر راه اندازی مرکز ملی داده‌های زیارت
  • خدمت‌رسانی گردان نانوایان خانوک کرمان با همراهی گروه‌های خادم یاران از ۸ استان کشور در دهه کرامت
  • عصر نوین آموزش زبان انگلیسی: نقش موثر آموزشگاه های زبان انگلیسی در تهران
  • افتتاح حساب ارزی در اپلیکیشن «بام» ممکن شد
  • اپل مجبور به حذف اپلیکیشن‌های محبوب در چین شد