Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام رمضانعلی موسوی مقدم ظهر امروز در مراسم افتتاح قرارگاه رسانه ای اربعین در مرز خسروی اظهار داشت: یکی از مهمترین کارها در اربعین انجام کار رسانه ای و انعکاس این مراسم باشکوه در سطح ملی و بین المللی است.

وی افزود: در طول تاریخ و در گذشته چنین مراسم باشکوهی نداشتیم و در حال حاضر در سراسر دنیا مشابه این مراسم وجود ندارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

قائم مقام سازمان صداوسیما  با بیان اینکه تمام قدرت های دنیا نمی توانند جمعیتی با عظمت اربعین را گرد هم آورند، بیان داشت: در قرن ۲۱ که عصر رسانه ای است تمام رسانه های استکباری با سیاست های خبیثانه خود سیاست بایکوت و یا تحریف و دروغگویی را برای اربعین در پیش گرفته اند.

این مسئول ادامه داد: این یک ننگ تاریخی بر تارک رسانه های استکباری است که کوچکترین اتفاقات دنیا را پوشش می دهند و مسائل کوچک را با ید بیضای رسانه ای خود ضریب می دهند اما این واقعه بزرگ را نادیده می گیرند.

حجت الاسلام موسوی مقدم عنوان کرد: رسانه مسئولیت سنگینی بر عهده دارد که باید حق مطلب را ادا کند و آنچه که در بحث اربعین رخ می دهد را در معرض دیدن و شنیدن مخاطبان قرار دهد.

وی خاطر نشان کرد: بخشی از کارهای مربوط به رسانه مربوط به قبل از اربعین و بخش دیگری مربوط به بعد از اربعین است که ما با تمام تجهیزات هنوز ۲۵ درصد عظمت اربعین را نشان دادیم.

قائم مقام سازمان صداوسیما بیان داشت: ماهیت اربعین تمدن ساز و هویت ساز و از عقبه ی تاریخی برخوردار است .

این مسئول گفت: ۳۰۰ خبرنگار برای پوشش مراسم اربعین به کشور عراق می روند و ۶۰ اس ان جی در مناطق مختلف مستقر هستند و از ۳۰ کشور به ویژه کشورهای اسلامی به این مراسم می روند.

کد خبر 4741956

منبع: مهر

کلیدواژه: اربعین حسینی اربعین سازمان صداوسیما اربعین 98 اربعین حسینی بوشهر مرز مهران ایلام گرگان قزوین گردشگری خطبه های نماز جمعه بیرجند شهرکرد شیراز نیروی انتظامی استانداری سمنان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۴۰۳۰۴۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۱۳۵۰ میلیارد تومان برای زیرساخت‌های اربعین در مهران اختصاص یافت

به گزارش خبرنگار مهر، حسن بهرام نیا روز پنجشنبه در جریان سفر به شهرستان مهران گفت: پروژه‌های مورد بازدید در این سفر با اعتباری بالغ بر یک هزار و ۳۵۰ میلیارد تومان در دستور کار قرار گرفته است.

وی گفت: امیدواریم با تلاش جمعی و حضور میدانی و موثر مدیران استانی، در خدمت‌گذاری بیشتر به زائران‌حسینی و مردم شریف شهرستان مهران توفیق داشته باشیم.

کد خبر 6082108

دیگر خبرها

  • ۱۳۵۰ میلیارد تومان برای زیرساخت‌های اربعین در مهران اختصاص یافت
  • عملیات «وعده صادق» تمام معادلات را به نفع ایران تغییر داد
  • باز هم این تیم بیمار ایران را به من دادند | همه دنیا ما دو نفر را می‌شناسند
  • بازتاب آیین روز ارتش ایران در رسانه‌های خارجی/ ترس متحدان اسرائیل از توان موشکی تهران
  • ارتش مقتدر ۸ سال دفاع مقدس را به نفع ایران تمام کرد
  • تجلیل از استادکار پیشکسوت حوزه میراث فرهنگی قزوین
  • پیام اقتدار ایران به تمام دنیا مخابره شده
  • مراسم بزرگداشت روز جهانی بنا‌ها و محوطه‌های تاریخی
  • هاآرتص: انزوای اسرائیل در حال گسترش است
  • غیر از خشایارشا تمام شخصیت‌های کتاب استر غیرتاریخی‌اند