Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-20@02:17:41 GMT

پرواز 25 ساعته مدافع عراق برای دیدار حساس!

تاریخ انتشار: ۱۷ مهر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۴۰۳۱۳۴

تیم ملی عراق باید فردا در ورزشگاه بصره به مصاف تیم ملی هنگ کنگ برود.

به گزارش "ورزش سه"، تیم ملی عراق در چارچوب رقابت‌های انتخابی جام جهانی ۲۰۲۲ قطر و جام ملتهای ۲۰۲۳ چین فردا در دومین دیدار خود به مصاف هنگ کنگ می رود، شاگردان کاتانچ با یک امتیاز از دیدار با بحرین در جدول حضور دارند.

 

علی عدنان که در لیگ آمریکا بازی می کند، در این باره گفت: ما مصمم هستیم که به نتیجه مثبت برسیم، تیم کامل است و سرمربی تصمیم نهایی را برای انتخاب بازیکنان می گیرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

یک پرواز 25 ساعته برای رسیدن به عراق را از آمریکا داشته ام، هسته هستم اما هیچ بهانه ای برای بازی فردا مورد قبول نیست و همه بیشترین زحمت را می کشیم، از هواداران هم می خواهم که به کمک تیم ما بیایند و تنهایمان نگذارند.

 

عراق علی عدنان تیم ملی عراق

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: عراق علی عدنان تیم ملی عراق

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۴۰۳۱۳۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خلاصه بازی بایرن لیورپول و آتالانتا + فیلم

تیم‌های فوتبال لیورپول و آتالانتا در چارچوب رقابت‌های دور برگشت مرحله یک‌چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا به‌مصاف یکدیگر رفتند که در نهایت با پیروزی لیورپول به پایان رسید.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، تیم‌های لیورپول و آتالانتا شامگاه _پنجشنبه سی‌ام فروردین_ در چارچوب رقابت‌های دور برگشت مرحله یک‌چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا از ساعت ۲۲:۳۰ به‌مصاف یکدیگر رفتند که در نهایت با پیروزی لیورپول به‌پایان رسید.

تک گل این دیدار را محمد صلاح در دقیقه هفت و از روی نقطه پنالتی برای لیورپول به‌ثمر رساند.

در نهایت نتیجه این دیدار در مجموع دو بازی رفت و برگشت با نتیجه ۳ بر ۱ به‌سود آتالانتا به‌پایان رسید و این تیم راهی نیمه‌نهایی شد.

خلاصه بازی لیورپول و آتالانتا کد خبر 745911

دیگر خبرها

  • ترکیب شمس‌آذر برای مصاف با استقلال
  • واکنش فرودگاه امان به ممنوعیت پرواز عراق - ایران
  • تکذیب ممنوعیت پرواز عراق - ایران
  • خلاصه بازی بایرن لیورپول و آتالانتا + فیلم
  • ترکیب پرسپولیس برای دیدار حساس برابر صنعت نفت
  • تیم ملی فوتسال تاجیکستان از سد کره جنوبی گذشت
  • پیروزی تیم بسکتبال مهاباد در نخستین گام
  • شکست سنگین عربستان در جام ملت ها/ شروع مقتدرانه عراق
  • بازگشت نساجی به خانه برای دیدار حساس با تراکتور