Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار خبرگزاری برنا،شیردل با انتقاد از عملکرد برخی روابط عمومی ها افزود: روابط عمومی فقط مستند سازی و اطلاع رسانی نیست بلکه وظایف دیگری از جمله نقش مشاور امین مدیر، پل ارتباطی مردم با مدیر و دستگاه و موتور محرکه دستگاهها دارند.

وی  با اشاره به اهمیت شهرستان بجنورد بعنوان مرکز استان افزود: باید روابط عمومی ادارات شهرستان و عملکرد آنها نیز نسبت به دیگر شهرستانها متفاوت باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نماینده عالی دولت در شهرستان بجنورد از روابط عمومی دستگاه های شهرستان خواست: معرفی شهرستان و انعکاس خدمات دولت در حوزه شهرستان باید جدی گرفته شود.

این مقام مسئول با اشاره به در پیش بودن یازدهمین دوره انتخابات مجلش شورای اسلامی و میان دوره ای مجلس خبرگان رهبری و اهمیت این دوره از انتخابات افزود: تمام نگاه دنیا به این انتخابات است و دشمن که امروز در همه ابعاد بویژه در بعد اقتصادی علیه نظام مقدس جمهوری اسلامی و مردم ایران به جنگ برخواسته است بدنبال عدم حضور مردم در پای صندوق های رای است و روابط عمومی ها باید با فضا سازی مناسب و استفاده از ظرفیت های مختلف در حوزه روابط عمومی و رسانه ها برای حضور حداکثری مردم در انتخابات و مقابله با توطئه های دشمنان مردم ونظام تلاش کنند و شهرستان بجنورد بدلیل مرکزیت و بعد جمعیتی از اهمیت ویژه ای برخوردار است و باید تلاش ویژه شود.

حامد مسعودی فر مسئول روابط عمومی فرمانداری شهرستان بجنورد نیز در ابتدای این دیدار ضمن ارائه گزارشی از فرایند برگزاری انتخابات هیئت رئیسه جدید شورای هماهنگی روابط عمومی های شهرستان بجنورد به اهمیت روابط عمومی در ادارات شهرستان پرداخت و گفت: امیدواریم مدیران در جذب مجوز های استخدامی بدنبال افزایش کارشناسان روابط عمومی و تعریف پست روابط عمومی به تفکیک ادارات شهرستانی باشند.

در این دیدار همچنین اعضای جدید هیئت رئیسه شورای هماهنگی دستگاه های اجرایی شهرستان بجنورد به بیان دیدگاه ها و دغدغه های موجود در حوزه روابط عمومی شهرستان پرداختند و خواستار حمایت بیشتر مدیران ارشد شهرستان از جایگاه روابط عمومی در ادارات مرکز استان شدند.

سهرابی راد/

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: جنگ دستگاه های اجرایی روابط عمومی مردم ایران هیئت رئیسه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۴۰۳۴۱۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

لغو پروازهای فرودگاه مشهد به ۱۰ شهر تا فردا صبح

به گزارش صدای ایران مدیر روابط عمومی شرکت فرودگاه‌های خراسان رضوی گفت: پروازهای فرودگاه مشهد به مقصد ١٠ شهر کشور تا صبح فردا، دوشنبه باطل است و انجام نمی‌شود.   حسن جعفری افزود: پروازهای ورودی و خروجی شهرهای ـ «تبریز، اردبیل، ارومیه، کرمانشاه، ایلام، اهواز، آبادان، همدان، شهرکرد و تهران» طبق اعلام سازمان هواپیمایی کشوری از صبح امروز تا صبح فردا ( ٢٧ فروردین ماه) متوقف شده است.   وی اضافه کرد: از این رو پروازهای مشهد به این شهرها باطل شد اما هزینه بلیت به مسافران برگشت داده می شود.   مدیر روابط عمومی شرکت فرودگاههای خراسان رضوی گفت: بقیه پروازهای ورودی و خروجی فرودگاه مشهد بدون مشکل در حال انجام است

دیگر خبرها

  • طرح انتقال آب‌های زیرزمینی خراسان شمالی چهار هزار میلیارد ریال اعتبار گرفت
  • فرماندار مشهد: پیگیر کار مردم در میزهای خدمت باشید
  • جایگزینی تاکسی‌های فرسوده تهران با تاکسی‌های برقی کرمان موتور
  • گاف روابط عمومی آپ | شرکتی با دو مدیرعامل!
  • لغو پروازهای فرودگاه مشهد به ۱۰ شهر تا فردا صبح
  • جذب سه هزار و ۵۰۰ نیرو در ادارات یزد
  • تخصیص اعتبارات لازم توسط شهرداری و شورا برای اجرای پروژه مترو
  • کارگروه شناخت ظرفیت‌های دشتی در زمینه جهش تولید تشکیل شود
  • رشیدی کوچی، نماینده: فکر می‌کنم دلار تا 70 هزار تومان بالا برود/ روابط عمومی دولت به نقادان گفتند تروریست اقتصادی! به آنها پیشنهاد می‌کنم صحبت‌‌های خود در دوران دولت روحانی زمانی که قیمت دلار افزایش پیدا می‌کرد را مرور کنند!
  • دستگاه‌ها ایده‌ها و طرح‌های خود را برای تحقق شعار سال ارائه کنند