Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیر پیش‌بینی و هشدار سازمان هواشناسی با بیان اینکه آسمان نجف امروز و فردا صاف است، گفت:‌ در شهرهای کاظمین، بصره و کربلا نیز آسمان امروز و فردا صاف است.

قدس آنلاین؛ صادق ضیائیان در گفت‌وگو با خبرنگار اقتصادی خبرگزاری فارس،  در تشریح آخرین وضعیت جوی مسیر حرکت زائران و شهرهای کربلا، بصره، کاظمین و نجف، اظهار داشت: امروز در مرز خسروی آسمان صاف تا قسمتی ابری است و فردا آسمان در مرز خسروی صاف خواهد بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد:‌ آسمان مهران امروز نیمه ابری همراه با افزایش باد است ضمن آنکه فردا آسمان مهران صاف تا کمی ابری به همراه وزش باد پیش‌بینی می‌شود. 

مدیر پیش‌بینی و هشدار سازمان هواشناسی افزود: امروز آسمان شلمچه صاف تا کمی ابری است و فردا همین شرایط در این مرز حاکم است.

ضیائیان با بیان اینکه آسمان نجف امروز و فردا صاف است، گفت:‌ در شهرهای کاظمین، بصره و کربلا نیز آسمان امروز و فردا صاف است.

وی افزود: در ایلام امروز آسمان نیمه ابری همراه با افزایش باد و فردا صاف تا کمی ابری به همراه وزش باد خواهد بود. 

مدیر پیش‌بینی و هشدار سازمان هواشناسی اضافه کرد:‌ در اهواز امروز آسمان صاف تا قسمتی ابری و فردا صاف پیش بینی می‌شود،همچنین در کرمانشاه امروز آسمان صاف تا قسمتی ابری و فردا صاف تا کمی نیمه ابری خواهد بود.

ضیائیان ادامه داد: بعد از ظهر امروز و همچنین فردا در استان‌های مازندران، گیلان و گلستان وزش باد،‌ بارش باران پیش‌بینی می‌شود. همچنین در این مدت در شمال خراسان رضوی و خراسان شمالی وزش باد شدید موقت و رگبار و رعد و برق داریم.

وی اضافه کرد:‌ از شنبه هفته آینده با نفوذ جریانات خنک شمالی روی سواحل خزر مجددا بارش باران کاهش دما و وزش باد در این مناطق پیش‌بینی می‌شود که این شرایط در شرق استان اردبیل حاکم است اما بارش درغرب مازندران و گیلان شدت بیشتری دارد.

مدیر پیش‌بینی و هشدار سازمان هواشناسی اضافه کرد:‌ در سه روز آینده در بخش‌هایی از استان‌های کرمان، فارس، و هرمزگان رگبار و رعد و برق و وزش باد در ساعات بعد از ظهر پیش‌بینی می‌شود.

ضیائیان افزود: شنبه هفته آینده در برخی مناطق استان‌های کرمانشاه، همدان، آذربایجان شرقی، آذربایجان غربی و کردستان در ساعات بعد از ظهر وزش باد شدید و رگبار و رعد و برق پیش‌بینی می‌شود و در این مدت در استان‌های تهران، زنجان،‌ البرز و ارتفاعات قزوین بارش پراکنده خواهیم داشت.

وی یادآور شد: فردا و جمعه در شرق کشور خصوصا زابل کاهش کیفیت هوا به دلیل خیزش گرد و خاک و کاهش دید افقی پیش‌بینی می‌شود.

مدیر پیش‌بینی و هشدار سازمان هواشناسی گفت:‌ آسمان تهران فردا صاف تا کمی ابری گاهش وزش باد پیش‌بینی می‌شود، بیشینه دما فردا در تهران ۲۹ درجه و کمینه دما ۱۸ درجه خواهد بود.

ضیائیان اظهار داشت: فردا اهواز با بیشینه دمای ۴۰ درجه بالای صفر گرم‌ترین مرکز استان و شهرکرد با کمینه دمای ۱ درجه بالای صفر سردترین مرکز استان خواهد بود. 

انتهای پیام/

منبع: قدس آنلاین

کلیدواژه: وضعیت جوی کربلا نجف بصره عراق اربعین حسینی زائران اربعین حسینی پیاده روی اربعین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.qudsonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «قدس آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۴۰۳۴۳۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیش‌بینی آب و هوای اصفهان در ۲۴ ساعت آینده؛ امروز سه‌شنبه ۴ اردیبهشت

سازمان هواشناسی کشور وضعیت هوای تعدادی از شهرهای استان اصفهان در چهارم اردیبهشت تا ۲۴ ساعت آینده را اعلام کرد.‌

به گزارش خبرگزاری ایمنا، اداره کل هواشناسی استان اصفهان، وضعیت هوای بعضی از شهرهای استان را تا ۲۴ ساعت آینده به شرح زیر اعلام کرد:

اصفهان: آسمان قسمتی ابری به تدریج ابری گاهی وزش باد شدید / ‏‏ بیشینه دما: ۲۱ درجه سانتی‌گراد / کمینه دما: ‬ ۱۳ درجه سانتی‌گراد

شرق اصفهان: آسمان قسمتی ابری به تدریج ابری گاهی وزش باد شدید / بیشینه دما: ۲۰ درجه سانتی‌گراد / کمینه دما: ۹ درجه سانتی‌گراد

نجف‌آباد: آسمان قسمتی ابری به تدریج ابری گاهی وزش باد شدید / بیشینه دما: ۲۰ درجه سانتی‌گراد / کمینه دما: ۱۰ درجه سانتی‌گراد

کاشان: آسمان‬‬‬‬ نیمه ابری به تدریج ابری گاهی وزش باد شدید / ‏ ‏ بیشینه دما: ۲۱ درجه سانتی‌گراد / کمینه دما: ‬ ۱۳ درجه سانتی‌گراد

سمیرم: آسمان قسمتی ابری به تدریج ابری گاهی وزش باد شدید / ‏ بیشینه دما: ۱۶ درجه سانتی‌گراد / کمینه دما: ‬۵ درجه سانتی‌گراد

اردستان: آسمان قسمتی ابری به تدریج ابری گاهی وزش باد شدید / بیشینه دما: ۲۲ درجه سانتی‌گراد / کمینه دما: ۱۲ سانتی‌گراد

خوانسار: آسمان قسمتی ابری به تدریج ابری گاهی وزش باد شدید / بیشینه دما: ۱۱ درجه سانتی‌گراد / کمینه دما: ۴ سانتی‌گراد

مبارکه: آسمان قسمتی ابری به تدریج ابری گاهی وزش باد شدید / بیشینه: ۱۹ درجه سانتی‌گراد / کمینه: ۹ درجه سانتی‌گراد

شهرضا: آسمان قسمتی ابری به تدریج ابری گاهی وزش باد شدید / بیشینه دما: ۱۸ درجه سانتی‌گراد / کمینه دما: ۸ درجه سانتی گراد

دولت‌آباد: آسمان قسمتی ابری به تدریج ابری گاهی وزش باد شدید / ‏ بیشینه دما: ‬ ۲۱ درجه سانتی‌گراد / کمینه دما: ۱۱ درجه سانتی‌گراد

کد خبر 747233

دیگر خبرها

  • پیش‌بینی وضع آب و هوای استان‌های کشور در ۲۴ ساعت آینده؛ امروز پنجشنبه ۶ اردیبهشت
  • پیش‌بینی آب و هوای اصفهان در ۲۴ ساعت آینده؛ امروز پنجشنبه ۶ اردیبهشت
  • پیش بینی افزایش دمای هوا در مازندران
  • پیش‌بینی وضع آب و هوای استان‌های کشور در ۲۴ ساعت آینده؛ امروز چهارشنبه ۵ اردیبهشت
  • پیش‌بینی آب و هوای اصفهان در ۲۴ ساعت آینده؛ امروز چهارشنبه ۵ اردیبهشت
  • پیش‌بینی آب و هوای اصفهان در ۲۴ ساعت آینده؛ امروز سه‌شنبه ۴ اردیبهشت
  • پیش‌بینی وضعیت بارندگی در تهران
  • پیش بینی وضعیت جوی تهران در روزهای آتی
  • پیش‌بینی وضع آب و هوای استان‌های کشور در ۲۴ ساعت آینده؛ امروز سه‌شنبه ۴ اردیبهشت
  • پیش بینی وضعیت هوای تهران برای روز سه شنبه و چهارشنبه / باران و تگرگ در راه است