Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایکنا از لرستان، ناهید پرویزپور، مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری لرستان، امروز چهارشنبه، هفدهم مهر در جلسه کمیته اطلاع‌رسانی و تبلیغات ششمین گردهمایی سازمان‌های مردم نهاد غرب کشور، اظهارکرد: لرستان نهم تا ۱۲ آبان‌ماه سال‌جاری میزبان حدود ۱۷۵ فعال مردم نهاد به‌ویژه در حوزه‌های بانوان و اجتماعی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی با ذکر این مطلب که گردهمایی سازمان‌های مردم‌نهاد غرب کشور با هدف افزایش توانمندسازی زنان با حضور معصومه ابتکار در خرم‌آباد برگزار خواهد شد، ادامه داد: فعالان سازمان‌های مردم نهاد به‌ویژه در حوزه بانوان از استان‌هایی مانند کرمانشاه، همدان، ایلام در این مراسم حضور پیدا خواهند کرد.
پرویزپور با ذکر این مطلب که از هر استان ۳۰ نفر شرکت خواهند کرد، ادامه داد: تعامل با سازمان‌های مردم نهاد و همکاری آنان با دولت و توانمندسازی بانوان و سازمان‌های مردم نهاد که در حوزه بانوان فعالیت دارند از دیگر اهداف برگزاری این گردهمایی است.
مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری لرستان با اشاره به این‌که این رویداد در طول چهار روز و با محتوای شش کارگاه در هتل شاپورخواست برگزار می‌شود، خاطرنشان کرد: آموزش‌های تخصصی طرح‌نویسی و بودجه‌ریزی و تجهیز منابع مالی سازمان‌های مردم نهاد، و تاکید بر اجرای طرح‌های مشترک از دیگر اهداف برگزاری این برنامه است.
وی با ذکر این مطلب که افتتاحیه این گردهمایی نهم آبان‌ماه برگزار می‌شود، خاطرنشان کرد: سازمان‌های مردم نهاد در حوزه‌های مختلف به توانمندسازی زنان کمک کنند.
وی به تشکیل کمیته‌های گردهمایی سازمان‌های مردم نهاد غرب کشور به میزبانی لرستان اشاره کرد و گفت: کمیته امنیتی و ایمنی، کمیته اسکان، کمیته پذیرایی و کمیته تبلیغات و اطلاع رسانی و مستندسازی تشکیل شده است.
پرویزپور بر لزوم معرفی جاذبه‌های گردشگری به اعضای شرکت‌کننده در همایش تاکید کرد و افزود: رسانه‌ها در جهت هر چه بهتر برگزار شدن این برنامه کمک کنند.

انتهای پیام

منبع: ایکنا

کلیدواژه: خبرگزاری بین المللی قرآن ایکنا لرستان اجتماعی سازمان های مردم نهاد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iqna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۴۰۳۵۸۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری بازی آلومینیوم اراک و پرسپولیس بدون حضور بانوان+عکس

به گزارش خبرگزاری علم و فناوری آنا، سازمان لیگ در نامه ای به هیات فوتبال استان مرکزی اعلام کرد دیدار تیم های آلومینیوم اراک و پرسپولیس بدون حضور تماشاگران برگزار خواهد شد.

در نامه سازمان لیگ به هیئت فوتبال استان مرکزی و باشگاه آلومینیوم اراک آمده است:

احتراماً به دلیل مشکلات ساختاری و نبود دستورالعمل مشخص در کنترل مبادی ورودی استادیوم امام خمینی (ره) اراک که منجر به عدم تامین و بکارگیری استاندارد در رویه مهمان‌پذیری بانوان گردیده است و همچنین نظر به عدم رفع کامل نواقص در زیرساخت ورزشگاه و عدم تامین ایمنی بانوان محترم، به استحضار می‌رساند ورزشگاه مذکور تا رفع نواقص و بهبود موارد خواسته شده، فاقد شرایط پذیرش بانوان محترم می‌باشد.

بدیهی است، باشگاه موظف است سازمان لیگ را از برنامه و روند استقرار شرایط حضور بانوان هرچه سریع‌تر مطلع ساخته تا پس از ممیزی شرایط بهبود یافته، نسبت به حضور بانوان محترم تصمیم‌گیری شود.

تصویر نامه سازمان لیگ را مشاهده کنید:

 

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • آغاز ضبط مناظرات دور دوم انتخابات؛ اوایل هفته آینده در لرستان
  • برگزاری بازی آلومینیوم اراک و پرسپولیس بدون حضور بانوان+عکس
  • برگزاری همایش ملی پیاده‌روی بانوان در قم
  • فراخوان ثبت‌نام دانشجویی طرح «حامیم» در لرستان
  • توسعه بدون وحدت بین مسئولان و مردم امکان‌پذیر نیست
  • وحدت در بین مردم شیعه و سنی گلستان مثال زدنی است
  • تحقق اهداف نظام اسلامی در دانشگاه‌ها با همکاری بسیج اساتید و نهاد
  • درخواست بسیج اساتید برای به روز شدن محتوای دروس معارف اسلامی
  • ۷۵۲ میلیارد تومان تسهیلات اشتغال به مددجویان ایلام پرداخت شد
  • با هم افزایی بسیج اساتید و نهاد نمایندگی اهداف نظام بیش از پیش محقق می‌شود