Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار ایرنا، حجت الاسلام عبدالله عزیزی روز چهارشنبه در نشست خبری که در سرسرای تدبیر استانداری کرمانشاه برگزار شد، با اشاره به سیاه نمایی و تخریب گسترده وجهه استان کرمانشاه در فضای مجازی با استناد به آمارهای مرکز پژوهشهای مجلس شورای اسلامی افزود: برای دفاع از وجهه استان این موضوع را با جدیت و قاطعانه پیگیری می کنم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

عزیزی توضیح داد: در این پژوهش پرسشنامه به ۸۴ هزار و ۶۲۰ نفر از فعالان اقتصادی در سراسر کشور ارسال شده که فقط پنج هزار و ۷۸۰ نفر به آن پاسخ داده‌اند، همچنین مشخص نشده تعریف آنها چه نوع فعال اقتصادی با چه مشخصاتی است و همچنین تعداد پاسخ دهندگان استانی مشخص نیست که این آمار از آن بیرون آمده است، بنابراین این پژوهش از نظر تعداد پاسخ دهنده(براساس تعداد پرسشنامه) جامعه هدف و تعاریف مفاهیم فاقد اعتبار است.

وی با اشاره به تلاشها و کوشش های مجموعه مدیریتی استان در راستای اشتغال، جذب سرمایه گذاری متعاقب آن توقف روند رو به رشد بسیاری از آسیبهای اجتماعی اظهار داشت: در ۲ و سه سال گذشته با وجود بسیاری از تنگناها اقدام های خوبی در سطح استان کرمانشاه شروع شده و در حال اجرا است که با فضاسازی، تخریب و سیاه نمایی ممکن است این فضا از بین برود بنابراین باید در انعکاس مشکلات و ضعفهای استان هوشیار و با مدرک و دلیل حرف زده شود.

او در ادامه از تمام افراد جامعه و مدعیان به فساد در بخش های اداری استان خواست با ارائه مدرک و مستند سرنخ ها را به دفتر بازرسی استانداری برای پیگیری ارائه کنند و این دفتر به روی همه افراد باز است.

عزیزی با بیان اینکه پنج دستگاه مختلف بر تخلفات اداری کشور نظارت می کنند، بیان داشت: فساد در سیستم اداری کشور ما موردی است نه سیستماتیک چون از اداره دیوان عدالت اداری، سازمان بازرسی کشور، قوه قضاییه، اداره کل اطلاعات و اطلاعات سپاه و دفتر بازرسی ها استانداری ها بر همه دستگاه ها نظارت گستردهای اعمال می کنند. 

سامانه ۱۱۱ یا سامد پاسخگو تمام شهروند است

 مدیرکل دفتر مدیریت عملکرد، بازرسی و امور حقوقی استانداری کرمانشاه در بخش دیگری از سخنان خود به سامانه ۱۱۱ (سامد) مرکز پاسخ گویی به درخواستهای مردم اشاره کرد و بیان داشت: سامانه سامد از نیمه دوم پارسال برای پاسخگویی مدیران به درخواستهای مردم و ارجاع خواسته های آنان به دستگاههای اجرایی راه اندازی شد و در طول این یک سال بیش از ۴۷ هزار بار مردم با آن تماس گرفته اند.

عزیزی در ادامه گفت: از نیمه دوم سال گذشته تاکنون مدیران ارشد استان ۱۶۳ بار در راستای پاسخگویی به سوالات مردم، ۶۲ بار نیمه دوم سال ۹۷ و ۶۱ بار نیمه نخست امسال حاضر شده اند و همچنین با بیش از چهار هزار نفر ملاقات عمومی و چهره به چهره برگزار شده است.

وی در ادامه گفت: بیشترین درخواستهای مردمی را که در سامانه سامد ثبت شده، مساعدتهای مالی و درمان، اشتغال و دریافت تسهیلاتبانکی و کارآفرینی عنوان کرد و بیشترین درخواستها مردمی را متوجه دستگاههای بهزیستی، تعاون، کار و رفاه اجتماعی، بنیاد شهید و امور ایثارگران، بنیاد مسکن، اقتصاد و دارایی و کمیته امداد استان دانست که به آنها ارجاع شده است.

۳۶۴ بار از ادارات استان شکایت شده است 

عزیزی در بخش دیگری از سخنان خود با بیان اینکه در طول یک سال گذشته ۳۶۴ بار از ادارات و دستگاههای اجرایی استان شکایت و پیگیری شده است افزود: تکریم ارباب رجوع در ادارات مهمترین اولویتهای اداری دستگاه های اجرایی و  دفتر بازرسی عنوان کرد و از همه رسانه ها خواست به عنوان بازرسان افتخاری تخلفات اداری را گزارش کنند، تا پیگیری شود.

۳۲۰۹/۸۰۶۶

منبع: ایرنا

کلیدواژه: مجلس شورای اسلامی استانداری کرمانشاه فساد کرمانشاه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۴۰۳۶۰۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آمادگی رفع نیاز فناورانه سازمان سنجش در مقابله با تقلب کنکور

به گزارش خبرنگار مهر، حسن زمانیان امروز ۳۰ فروردین در همایش ملی تبیین ابعاد اجرایی و حفاظتی آزمون سراسری سال ۱۴۰۳ در محل سازمان پژوهش‌های علمی و صنعتی ایران، با اشاره به اهمیت عملیات وعده صادق اظهار داشت: بسیاری از فرمایش‌های امام خمینی(ره) صادق بود و این موضوع در مورد بیانات مقام معظم رهبری نیز درست است و یکی از آنها با عملیات وعده صادق تحقق یافت و دیدیم مقام معظم رهبری فرمودند رژیم صهیونیستی باید سیلی بخورد و سیلی خورد.

وی افزود: عملیات وعده صادق خود یک انقلاب بود و انقلابی پیچیده بود که اندیشکده های مهم جهان باید سال ها آن را تبیین کنند.

معاون وزیر علوم با اشاره به کمک کشورهای مختلف به رژیم صهیونیستی در عملیات وعده‌ صادق بیان کرد: بیش از ۱۰ کشور به طور هماهنگ جهت مقابله با عملیات وعده صادق در اتاق های فرماندهی خود به رژیم صهیونیستی کمک کردند.

زمانیان یادآور شد: با وجود این کمک ها هیبت آمریکا و رژیم صهیونیستی با عملیات وعده صادق شکسته شد و جمهوری اسلامی ایران بر سکوی افتخار نشست. دنیا از این پس با ادبیات دیگری با ایران سخن می‌گوید.

وی تاکید کرد: دانشگاه های کشور باید به موازات این افتخارآفرینی تلاش کنند دستاوردهای علمی آنها در تراز این عملیات باشد.

رییس سازمان پژوهش های علمی صنعتی ایران، کنکور را حیثیت و اعتبار آموزش عالی برشمرد و خاطرنشان کرد: طی سال های قبل تقلب در کنکور زیاد و پیچیده شده بود که یکی از دلایل آن عوارض جانبی توسعه فناوری اطلاعات و ارتباطات است.

وی با اشاره به تلاش وزارت علوم، سازمان سنجش و نهادهای امنیتی برای برگزاری امن کنکور تاکید کرد: سازمان پژوهش‌های علمی و صنعتی ایران در زمینه تولید و ساخت تجهیزات الکترونیکی هوشمند پیشرفته فعال است و آمادگی دارد در حوزه جلوگیری از تقلب دیجیتالی نیازهای فناورانه سازمان سنجش را رفع کند.

کد خبر 6081783

دیگر خبرها

  • «آیین‌نامه پیشگیری و مبارزه با رشوه» اصلاح و بازنویسی شود
  • آمادگی رفع نیاز فناورانه سازمان سنجش در مقابله با تقلب کنکور
  • رئیس مرکز پژوهش‌های مجلس: برخی خانواده‌ ها، به دلیل نداشتن درآمد کافی برای دریافت خدمات سلامت مراجعه نمی‌کنند
  • رئیس مرکز پژوهش‌های مجلس: برخی خانواده‌ها، به دلیل نداشتن درآمد کافی برای دریافت خدمات سلامت مراجعه نمی‌کنند
  • افزایش ۱۵۰ میلیون تومانی قیمت پژو پارس درب کارخانه/ دلار در مرکز مبادله ثابت مانده است/ جا برای خودرو‌های وارداتی در بنادر نداریم/ واکنش رئیس مرکز پژوهش‌های مجلس به واگذاری پرسپولیس به بانک‌ها
  • اختصاص اعتبار ویژه به روستاهای فاقد دهیاری گچساران
  • توقیف ۱۴۲ شرکت فاقد اعتبار مالیاتی در خراسان رضوی
  • تعطیلات آخر هفته یک روز شد یا ۲ روز؟
  • فیلم/ آمار عجیب پلیس راهور در خصوص عابرین پیاده!
  • رییس مرکز پژوهش های مجلس: واگذاری پرسپولیس و استقلال به بانک ها، خلاف قانون و منویات رهبری است