Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت قزوین گفت: دو هزار واحد صنفی بدون مجوز و پروانه کسب در استان قزوین وجود دارد که ساماندهی خواهد شد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از شاخص، سعید نبیل در همایش پلیس اصناف که ظهر امروز در سازمان صنعت، معدن و تجارت استان قزوین برگزار شد، اظهار کرد: حوزه امنیت حساس و پیچیده است و اگر کمی با دقت و تامل به این موضوع نگاه کنیم، متوجه می‌شویم که امنیت اولویت اول را در سطع جامعه دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: تمامی امنیت‌ها از جمله امنیت فیزیکی، فرهنگی و اقتصادی ماموریتی است که در حوزه نیروی انتظامی ورود جدی صورت گرفته است؛ در استان ۳۸ هزار واحد صنفی وجود دارد که امنیت آن توسط نیروی انتظامی تامین شده است.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان قزوین گفت: در استان قزوین ۱۰۴ اتحادیه نظارت بر صنوف، پنج اتاق اصناف و دو هزار واحد صنفی بدون مجوز و پروانه کسب وجود دارد.

این مسئول بیان کرد: بین صنوف و نیروی انتظامی هماهنگی خوبی صورت گرفته است و با همکاری مجموعه اصناف نیز به دو هزار واحد صنفی بدون مجوز ساماندهی خواهیم کرد.

۱۰۴ اتحادیه در استان وجود دارد

نبیل عنوان کرد: بحث مواجه با عرضه پوشاک خارج از شئونات اسلامی توسط بازرسان صنوف و نیروی انتظامی انجام شده است و برخی از فروشندگان اصناف که در صنوف قرار دارند برخی از نکات را رعایت نمی‌کنند که باید با این افراد مواجه جدی صورت گیرد.

وی تصریح کرد: برخی اوقات گزارشات نگران‌کننده‌ای واصل می‌شود که اگر در دستور کار قرار گیرد و همه افراد و نیروی انتظامی همکاری کنند حل کردن تمامی این موارد آسان می‌شود.

نبیل گفت: موضوع دوم قاچاف کالا است که وارد شدن چنین مواردی به کشور باعث ناآرامی بازار و به چالش کشیدن جامعه می‌شود که با همکاری مطلوب نیروی انتظامی پیگیری این موارد مغتنم است.

این مسئول افزود: تعامل، همراهی و هم‌گامی یک ارزش است و همکاری و خوشبختانه همانگی بین صنوف و نیروی انتظامی در وضعیت مطلوبی قرار دارد به طوری که تمامی موارد با همکاری صنوف پیگیری می‌شود و همه مشکلات حل شدنی است.

نبیل با بیان اینکه وضعیت بازار با ثبات نسبی مواجه شده و این مسئله باید با همکاری همه افراد پایان یابد، تاکید کرد: امروزه دشمنان طالب این هستند که فضای جامعه را بر هم بریزند اما با همکاری مردم و نیروی انتظامی فضای آرام در جامعه حفظ خواهد شد.

انتهای پیام/

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۴۰۳۸۶۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ادامه اجرای طرح «زیست شبانه» و نظارت بر فعالیت‌های اصناف در قم

منوچهر نصیری گفت: طرح «زیست شبانه» با توجه به افزایش تردد در ساعات بامداد بمنظور ایجاد نظم و امنیت اجتماعی و نظارت بر فعالیت‌های واحد‌های صنفی در این ساعات در استان قم ادامه خواهد داشت.

جانشین فرمانده انتظامی استان قم عنوان کرد: برخورد بدون مماشات با مخلان آسایش و آرامش شهروندان در اولویت فرماندهی انتظامی بوده و این طرح با حضور رده‌های مرتبط پیگیری و اجرایی می‌شود.

از بهمن ماه سال گذشته مصوب شد، هیچ واحد صنفی جز در اطراف حرم مطهر حضرت معصومه (س) و مراکز خدمات عمومی بعد از ساعت ۱۲ فعال نباشند.

نیروی انتظامی استان قم نیز طی این مدت با واحد‌های صنفی متخلف برخورد کرده است.

 

باشگاه خبرنگاران جوان قم قم

دیگر خبرها

  • خلیل آباد کمترین واحد صنفی بدون پروانه را دارد
  • جریمه یک واحد صنفی در چهارمحال و بختیاری
  • پلمب هر ١١ روز یک واحد صنفی مشاور املاک و خودرو متخلف در کرمان
  • پلمب ۶۵ مشاور املاک و خودرو در کرمان
  • پلمب ۶۵ واحد صنفی فاقد پروانه کسب مشاورین املاک و خودرو در کرمان
  •  ۲۰ اردیبهشت‌ماه آخرین‌ مهلت تبدیل پروانه کسب فیزیکی به الکترونیکی
  • کشف ۶ هزار عدد قرص غیرمجاز از یک واحد صنفی
  • کشف ۶ هزار عدد قرص غیرمجاز از یک واحد صنفی در مشهد
  • ادامه اجرای طرح «زیست شبانه» و نظارت بر فعالیت‌های اصناف در قم
  • ١٠٠ هزار واحد صنفی در استان كرمان باید شناسه یکتا دریافت کنند